Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Eilen täällä ihmettelin yhtäkkistä negaa ovistestissä. Niinkuin täällä epäiltiinkin - syy oli onneks vaan veden juomisessa ennen testausta, sillä jo iltapäivän tikku näytti samalta kuin aiemmat. Tänään kp14 (/25-30) tuli vahvempaa viivaa kuin edellisinä päivinä, jospa huomenna sitten plussaa jo....?kp14.jpg
Huomenna tosin reissuun, joten testi saattaa jäädä tekemättä :/ harmi kun niin haluis nähdä sen ekan ovisplussan ikinä! Toivottavasti touhuilla sentään kerkeää ja pystyy (n)
 
Heipat kaikille. Nooooh kyllä ne tikut vaan siihen ovikseen reagoi. Harmittaa toki et aina noi viivat hieman toiveita nostaa. Mut ei auta lannistua! jospa se tää superovis olisi nyt sitten se ovis. ;)

Tässä tämän aamun pissatikku. Joka laimeni eillisestä P.s: Tammityttö odotinkin että tulisit katsoo kun sulla oli noista testeistä samoja kokemuksia. Osaat vähän sanoa juu tai ei. :D http://aijaa.com/xt6uJ9

Ovistikku oli vieläkin tummempi tänään.. :eek: Mies siis nurin.. :love: http://aijaa.com/ARI7r0

Katselen kohta kaikkien postaukset läpi paremmin.. Onko tälle aamulle tullut nyytin lupauksia kellekään. :love:
 
Hope Mä en tiedä kun olen viimeisen vuoden tikuttanut(aina saanut ovisplussan) yhtä kiertoa lukuunottamatta mutta vatsakrampit silloinkin kertoi että ovis on ja laskut niistä kivuista niin 14pvää ja menkat. Mut esim viime syksynä sain ovisplussia mut en kramppeja joka kuukausi. Silti menkat oli normit. Jotkut kierrot oli ehkä pidempiä kuin toiset mutta sekin oli km jälkeen et oliko kroppa vaan sekaisin.
 
Okei, kun tässä vaan laskeskelin ja mietin. Viimeset menkat 24.6, pienet tuhrut 22. - ja 25.7, jotka sopisi 28 kiertoon, ja samalla kierrolla laskettuna mulla pitäs olla nyt ovis, johon kaikki oireet viittaa. Viime kuussa ei tosiaan itelle tullu selviä ovisoireita (kuten nyt). Ja ensimmäisen synnytyksen jälkeen ovis on aina ollut selkeä kipuineen.
 
Mimmi voi.. :unsure: Voihan se vielä tulla sieltä. (y)

Hope pahoittelut negasta. :unsure:

Sweeny juu aamusokea kyllä olit. :D Mutta ei haittaa kunhan sitten ne oikeat plussat näet. ;)

Mandala (y)

Tammityttö voimia niihin hoitoihin.. :)

Pupelaattori toivotaan että tärppää imetyksestä huolimatta. :love:
 
Viimeksi muokattu:
Theran voi harmi että olikin oviksesta tuplaviivat :( Mutta hienolta näyttää ovistesti! :)

Hope mulla kans yks ovuloimaton kierto (olisko ollu loka/marraskuussa?). Menkat tais olla ihan normaalit. Vahvimmasta ovistestin viivasta meni 18pv ennen kun menkat alkoi ja kierto venyi silloin muistaakseni n. 5pv..

muok. ei siis tullut ollenkaan tasavahvoja ovistestin viivoja ja proge koekkin oli ihan liian alhainen
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Theran! No parin viikon päästä sit se oikee plus (y). Nyt ainaki näyttää ovis olevan reippaasti menossa :)!

Mulla on ollu ihan kaikenlaisia kiertoja. Pääsääntöisesti kuitenki menkat on aina 29-31 päivää , ihan ykköstapauksia että 35 ja kerran 22pv. Menkat voi olla niukat koska estrogeeni ei paksuunnuta limakalvoa. Estroa ei tule ellei munasolu kasva. Sit taas jos ovis on heikko ja keltarauhanen toimii huonosti oviksesta huolimatta jää limis höttöiseks ja menkat voi olla runsaat koska se höttönen vuotaa pois. Tähän voi liittyä myös sitä tiputtelua ennen menkkoja. Näin mun pitkänlinjan gyne väänsi rautalangasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja Hope_
Eilen täällä ihmettelin yhtäkkistä negaa ovistestissä. Niinkuin täällä epäiltiinkin - syy oli onneks vaan veden juomisessa ennen testausta, sillä jo iltapäivän tikku näytti samalta kuin aiemmat. Tänään kp14 (/25-30) tuli vahvempaa viivaa kuin edellisinä päivinä, jospa huomenna sitten plussaa jo....?katso liitettä 145
Huomenna tosin reissuun, joten testi saattaa jäädä tekemättä :/ harmi kun niin haluis nähdä sen ekan ovisplussan ikinä! Toivottavasti touhuilla sentään kerkeää ja pystyy (n)
Mä en näe sun kuvaa.. :unsure:
 
Theran siis wou tota sun ovisplussaa!! Sillon ku mä testailin ovista niin ovisplussa erottui aina siten et testiviiva oli kontrollia vahvempi..mutta että noin selvästi! Tollasen oon toki ovistestillä saanu raskaudesta johtuen. :rolleyes: Hurjan paljon tärppionnea nytten sinne!! :love:

Mimmille pahoittelut negoista ja viivanpaikoista..:( jospa niihin testilöisiin vielä väriä ilmestyis! (y):)

Minä edelleen roikun täällä...en uskalla muhinkään odotuspuolelle vielä siirtyä. :oops: Ehkä sitten jos/kun saisin tasavahvat viivat testiin..tai pitäshän se digikin tehä jossain vaiheessa..yhä vaan kolkuttelee päässä epävarmuus tätä koko raskautta kohtaan. En vaan pääse siitä eroon..jostain syystä. Tässä tämänpäiväinen testini (joka ei juuri eroa eilisestä).
http://aijaa.com/r59oVK
 
miss_piggy
En oo kirjotellu pitkään aikaan kun ei oo mitään kirjotettavaa. Kp 26 kai ja edelleen odotan ovista. Tai en tiedä onko ollut jo. Eilen oli jotain oloja siihen suuntaan ja testi oli melkein plussa, nyt taas ei mitään tuntemuksia ja viiva ei plussa. Eli joko on ovuloimaton kierto, tai se oli jo enkä ole huomannut tai pco sekoittaa kiertoa taas pahasti.
Oon kyllä kateellinen teille joilla ovis tulee kellontarkasti ja kierto on suhteellisen lyhyt. Nyt on ollut kamarissakin hiljaista muutama päivä joten jos ovis oli ja meni niin ei edes hyödynnetty.

Alkaa masentamaan.
 
MiNalo. En halluu vähätellä sun stressiä ja huolta, mutta mulla ainakin noi PC viivat oli pitkään aika saman vahvuisia. Sieltä dpo 14 lähtien tollasta ku sulla. Vasta dpo18 tais tulla ns.tasavahva viiva.

Mimmi, aika selkeä haamu kuitenin!?
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Mimmi92, mullekin on nyt tänään cb, raskauskeijun herkkä liuska ja predictor early ( mitenniin muka himotestaaja) antanut viivanpaikan, tosi selkeän, mutta aina vasta noin 10 minuuttia testin teosra. Aina kuitenkin siis vaikutusajan jälkeen selkeesti...ärsyttävääääääää
 
Minalo tiedän tunteen mutta oikeasti hyvältä tuo viiva näyttää. *halaus*

Ole vaan täällä niin kauan kun tuntuu siltä. Ja minusta ainakin on kiva katsella kun laittelet plussakuvia.:love:

mimmi mä pidän sullekin peukkuja että muuttuisi kunnon plussaksi.(y)

ja tietenkin muille myös plussia! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92
En oo kirjotellu pitkään aikaan kun ei oo mitään kirjotettavaa. Kp 26 kai ja edelleen odotan ovista. Tai en tiedä onko ollut jo. Eilen oli jotain oloja siihen suuntaan ja testi oli melkein plussa, nyt taas ei mitään tuntemuksia ja viiva ei plussa. Eli joko on ovuloimaton kierto, tai se oli jo enkä ole huomannut tai pco sekoittaa kiertoa taas pahasti.
Oon kyllä kateellinen teille joilla ovis tulee kellontarkasti ja kierto on suhteellisen lyhyt. Nyt on ollut kamarissakin hiljaista muutama päivä joten jos ovis oli ja meni niin ei edes hyödynnetty.

Alkaa masentamaan.
Uskon.. että turhauttaa.. :unsure:
 
SPHE kuvia? toivotaan että niitä värillisiä viivoja alkais testiajalla tulemaan. Ärsyttävää kun toiveita elättelee, vaikka ei sais enää testiajan jälkeen kattoa..

muok. lisbon kyllä siellä ihan selvästi viiva näkyy :)
 

Yhteistyössä