The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Näinpä juuri :)
...tosin sitten kun koulut alkaa, niin jos silloin tyrkkää tosi kivaa keliä ja lämpsääkin, niin kyllä mä omani ainakin tiiän, että voihan niistä ensimmäisistä päivistä tulla yhtä kärsimysnäytelmää :D...mutta pääseehän sitten päivän päätteeksi vaikka uiputtelemaan eikä koulussa nyt heti ekojen päivien aikana laiteta täyttä höyryä päälle :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
...tosin sitten kun koulut alkaa, niin jos silloin tyrkkää tosi kivaa keliä ja lämpsääkin, niin kyllä mä omani ainakin tiiän, että voihan niistä ensimmäisistä päivistä tulla yhtä kärsimysnäytelmää :D...mutta pääseehän sitten päivän päätteeksi vaikka uiputtelemaan eikä koulussa nyt heti ekojen päivien aikana laiteta täyttä höyryä päälle :)
No niinpä!
Ja eka viikko tosiaan menee varmaan vähän niin ja näin koulupäivien suhteen.
 
No niinpä!
Ja eka viikko tosiaan menee varmaan vähän niin ja näin koulupäivien suhteen.
...todellakin, ja painotus tuossa "vähän niin ja näin"- kohdassa ainakin tässä päässä, jos ei tule tähän holtittomaan aamuheräämishommaan jotain rotia:barefoot:...se on pian niin, että meikäläinen on raakasti myöhässä ja sen myötä sitten koko kolmikkokin, että....kukahan se tulis piiskaamaan tai heittämään mut sängystä lattialle, jotta tokeentuisin..
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
...ja terkkusii saunasta ja niistä mun ahhhhh- löylyistä :D...joo, ne lässyn lää- mutta niin koomalliset ja henkiset mulle :)

Sisko ja sen veli halus mennä ekana roiskimaan ja meno meinas sitten suihkussa mennä ihan mahdottomaksi vesisodaksi ja lainehtimiseksi ja ennen kaikkea kirkumiseksi - kiesus että löytävätkin korkeita ääniä!! - että hyvin raikui ja hyvin kasteli..kohokohtahan oli tietty se että meikäläinen saatiin vaatteita myöten suihkaistua märäksi. Ja hirveet räkätykset päälle :D...

Rauhassapa olivat sitten iltapalastensa ääressä eli mä sain kans olla saunassa ihan all by myself :)...ollapa vaan ihan järven rannalla, niin oisko ollut ihanaa hilpasta uimaan välillä *huokailee*...mutta mulla on hyvä ihan näinkin :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja TiiBii
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä