The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...hyvin menee aika tota vaatevuorta silittäessa ja viikatessa pinoon, kiesus sentään :D! Jotain edistystäkin havaittavissa (y)...mutta nyt mä otan päiväteehetken tähän saumaan :)

Tää on kiva viisu, itelle tulee hyvä mieli tästä(kin)...oiskin ihanaa muuten pukeutua tommoseen fiftarityyliseen iltamaan..laittaa se kellohame ja ponnari ja tennarit jalkaan ja ei muuta kuin jammailemaan :)....uuuhhhh...tässä tapauksessa kuitenkin keinumaan :)...

 
...silitysrauta saa jäädä ja te saatte huokasta helpotuksesta(y), mä lähden pomppimaan ja häröileen toisaalle, käskyä kävi tulla mm. montulle - esikoinen sanoi että "..nyt äiti tyyppäämään sieltä!!" :D...mutta mä lähden katteleen mistä ihmeestä mä nyt itteni sitten löydänkään :)

Tuituit sulle :), pidä mukavaa lauvvvantaita *vilkuttaa ja lähti laittaan tennareita jalkaan*

...tän vielä laitan tähän :), tykkään tykkään :)....

 
Ja taas hurjaa sapuskashowta menossa :)...mutta olihan kivaa käydä kattomassa sitä "äijämeininkiä", missä vellokset olivat aivan tohkeissaan ja siinä oppimisen hurmoksessa. Vähän aikaa siellä viihtyivät, johan olivat jo ehtineetkin pärrätä mutta pitihän sitä näyttää sitten mulle :)...on noi vaan niin lutuisia tähtisilmiä molemmat <3

Pikaisesti sitten kurvattiin kotio, esikoinen vaihto vermeitänsä ja jälleen menoksi, eli nyt on kaksi ipanaa vain paikalla..joista toista näemmä saan kohta odotella kaikessa rauhassa ruualle, koskapa kännykkä pärrää ilman omistajaansa täällä talossa :D

Nyt vain yhdessä olemista ja elämistä, siinähän sitä onkin tarpeeksi..ja kohta saunan laittamista lämpiämäänkin :)
 
IhQ
On kyl menny päivä ihan möllöilyksi. Meinasin jos tänään olis yrittäny leipoa jotain, jos joku tuleekin joku päivä kakkukahveille (vaikkei mies vissiin meinannu synttäreitään pitää) ..vaan onneksi on kaupat olemassa..:rolleyes:
 
On kyl menny päivä ihan möllöilyksi. Meinasin jos tänään olis yrittäny leipoa jotain, jos joku tuleekin joku päivä kakkukahveille (vaikkei mies vissiin meinannu synttäreitään pitää) ..vaan onneksi on kaupat olemassa..:rolleyes:
Hei, joskus on vaan tarvista ja hyväkin vaan möllöillä :) (ihana sana!). Ja kaupastakin saa varsin hyvät herkut tarjottaviksi, ei aina tartte ite väsätä saati stressata, vallankin jos ei ole yhtään inspistä eikä hotsitusta. Hyviä synttärikahvituksia ja -herkutteluita :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä