Relaatio 64

sannisanni
huomenta! Muuttohommista palailtu yöllä klo 23.30 joten eipä enää jaksanut rellua tiirailla :D

Olitte menneet kohinalla ohi, joten apua kerjään sitten seuraaviin :rolleyes:

kristinusko:
te 8 10
mar 8

sweeney:
mar 7

jääkiekko:
tam-kau 9 11 5

nl:
maj 10 2 7
sos dem 9
 
huomenta! Muuttohommista palailtu yöllä klo 23.30 joten eipä enää jaksanut rellua tiirailla :D

Olitte menneet kohinalla ohi, joten apua kerjään sitten seuraaviin :rolleyes:

kristinusko:
te 8 10
mar 8

sweeney:
mar 7 Mikä se Mar oli siille J L:lle siinä laulussa.

jääkiekko:
tam-kau 9 11 5 Tuo löytyy heti wikin ensimmäiseltä riviltä

nl:
maj 10 2 7
sos dem 9
Nuo Kristinuskon ja Neuvostoliiton sanat ilmeisesti ovat eelleen mysteeri kaikille (paitsi ehkä Napille, joka ei ole käynyt niistä vinkkaamassa mitään.)
 
sannisanni
voi voi kyllä nämä loput tuntuu niin toivottomilta löytää :sick: Nap, jos olet kuulolla niin vinkkaa loput puuttuvat eli

kristinusko:
mar 8
te 8 10

nl:
maj 10 2 7

kiitos jo etukäteen :whistle:
 
Ei oo totta! Ihan piruuttani googlasin sanoilla neuvostoliitto ja maj.., ja eiköstä löytynyt tuo maj... ja sen jatko hakutuloksesta. Liittyy pommituslentoihin Berliiniin.

Nyt enää ne Kristinuskon puuttuvat kaksi, joita olen kai jo kolme päivää ihmetellyt.
 
Viimeksi muokattu:
Ei oo totta! Ihan piruuttani googlasin sanoilla neuvostoliitto ja maj.., ja eiköstä löytynyt tuo maj... ja sen jatko hakutuloksesta. Liittyy pommituslentoihin Berliiniin.

Nyt enää ne Kristinuskon puuttuvat kaksi, joita olen kai jo kolme päivää ihmetellyt.
hurjasti kiitoksia :)


onkohan nap:llakaan noita kahta puuttuvaa ku täs rellus oli jo jollain kaikki sanat ku mie alotin tekeen, eli oisko tekijä tehny (ja silti jääny kirjotusvirheet huomaamatta)
 
onkohan nap:llakaan noita kahta puuttuvaa ku täs rellus oli jo jollain kaikki sanat ku mie alotin tekeen, eli oisko tekijä tehny (ja silti jääny kirjotusvirheet huomaamatta)
En tiedä. Toisaalta olen kyllä huomannut, että näissä ei aina päivity tuo valmiiksi tehneiden määrä. Olen joskus itsekin saanut jonkin tehtyä, mutta tehneiden määrä ei ole kuitenkaan muuttunut.

Joka tapauksessa nämä pari ovat nyt niin hankalia, että voisi jo tekijältäkin pyytää ainakin pientä vinkkiä. En ole jaksanut enää tänään aktiivisesti edes etsiä, nuo löytämänikin tulivat ihan vain kun otin koneen esille ja ihan tosiaan huvikseni kokeilin nyt tuollaista hakusanoja, jotka sitten toimivatkin. :)
 
sannisanni
kiitos pelaaja, enpä olis noita kyllä ainakaan minä löytänyt :)

Eikös Nap tuolla jo aiemmin ketjussa kertonut saaneensa oman rellunsa valmiiksi joten luulisin hänellä nuo kaksi viimeistä puuttuvaa olevan. Itsekin huomasin tuon yhden läpäisseen jo heti alussa ja ajattelin asian olevan niin että tekijä on pelannut pelin läpi koemielessä ja se näkyisi tuolla 1. ratkojana. Minua on kieltämättä hieman hämännyt se että olin tuossa välillä melko pitkään kakkosena ja kun tiesin Nap:in olevan edelläni että miten nämä sijoitukset nyt oikein menee... No, joka tapauksessa nuo kaksi viimeistä puuttuvaa ovat vaikeita, liekö kirjoitusvirheitä vai mitä, enkä ainakaan itse enää jaksa kaivella.
 
minä taas käsitin napin viestistä että pyys meitä googlettamaan, koska niin on itsekin omat juminsa ratkonu :) no tiiä häntä, eilen aamulla kirjoitti päivällä tulevansa auttamaan, josko jo tänään tulis :)

itsekään en enää jaksa kaivaa mistään.. siirrynn hetkeksi 63:een (johon oon saanu tasan kolme sanaa :D vaikea siis on sekin )
 
Joo, kyllä riittää minullekin, kun on jo monta päivää noita paria sanaa hakenut. Olkoon. Käyn täällä välillä katsomassa onko joku noihin jotain keksinyt. Liian vaikeita (tai liian helppoja) sanoja tuohon on tekijä onnistunut saamaan.

Kiitos kaikille, ja palailaan joskus!
 
Ei oo totta! Ihan piruuttani googlasin sanoilla neuvostoliitto ja maj.., ja eiköstä löytynyt tuo maj... ja sen jatko hakutuloksesta. Liittyy pommituslentoihin Berliiniin.

Nyt enää ne Kristinuskon puuttuvat kaksi, joita olen kai jo kolme päivää ihmetellyt.
Hienoa "Pelaaja"! Niitä viimeisiä olen minäkin hulluna googlettanut kaikilla mahdollisilla yhdistelmillä, mutta ei ole tärpännyt ja enää en jaksa minäkään.

En sitten saattanut olla vielä kerran kokeilematta ja päädyin enkunkieliselle wikisivulle "LGBT characters in video games" ja sieltä bongasin pelin, jossa oli mukana myös kaveri nimeltä Te. Jatko on siitä helposti pääteltävissä. Olkaa hyvät!
 
Viimeksi muokattu:
sannisanni
Hienoa "Pelaaja"! Niitä viimeisiä olen minäkin hulluna googlettanut kaikilla mahdollisilla yhdistelmillä, mutta ei ole tärpännyt ja enää en jaksa minäkään.

En sitten saattanut olla vielä kerran kokeilematta ja päädyin enkunkieliselle wikisivulle "LGBT characters in video games" ja sieltä bongasin pelin, jossa oli mukana myös kaveri nimeltä Te. Jatko on siitä helposti pääteltävissä. Olkaa hyvät!
kiitos lamp! :)

oletko saanut loppuratkaisun? Nuo kaikki ovat Romanovin tsaariperheen jäseniä mutta enpä vain saa oikeaa muotoa
 
Hienoa "Pelaaja"! Niitä viimeisiä olen minäkin hulluna googlettanut kaikilla mahdollisilla yhdistelmillä, mutta ei ole tärpännyt ja enää en jaksa minäkään.

En sitten saattanut olla vielä kerran kokeilematta ja päädyin enkunkieliselle wikisivulle "LGBT characters in video games" ja sieltä bongasin pelin, jossa oli mukana myös kaveri nimeltä Te. Jatko on siitä helposti pääteltävissä. Olkaa hyvät!
Kiitos tosi paljon. Loppuratkaisua sitten miettimään, mutta suurin tuska sanojen löytämisessä on nyt sitten ohitse. :)

Vielä kerran kiitos kaikille kanssamatkaajille!
 
Keksin loppuratkaisun, joka itse asiassa on aika selvä. Ajatelkaa, mikä kokonaisuus tässä on kyseessä. Kaksi sanaa, joista ensimmäinen kertoo millainen tämä kokonaisuus on ja toinen on yhdyssana koko tästä kokonaisuudesta isän ammatti mukaan lukien.

Koetin olla hämärä, että keksimisen ilo säilyisi :) Jos olin liian hämärä, niin kysykää tarkennuksia...
 
Keksin loppuratkaisun, joka itse asiassa on aika selvä. Ajatelkaa, mikä kokonaisuus tässä on kyseessä. Kaksi sanaa, joista ensimmäinen kertoo millainen tämä kokonaisuus on ja toinen on yhdyssana koko tästä kokonaisuudesta isän ammatti mukaan lukien.

Koetin olla hämärä, että keksimisen ilo säilyisi :) Jos olin liian hämärä, niin kysykää tarkennuksia...
Hurraa! Kiitos hämärästä vihjeestä! Hiukan piti miettiä, mutta löytyihän se sitten :)
 

Yhteistyössä