jääkiekko ruudun sen... saa ku yhdistää sen vastaan tulevan kaupungin sen sen.. kanssa
Kiitos, arvaamalla meni oikeinjääkiekko ruudun sen... saa ku yhdistää sen vastaan tulevan kaupungin sen sen.. kanssa
Sweeney Todd valmis ("sannille" erityiskiitos) Muuten puuttuu samat.Kiitos, arvaamalla meni oikein Mutta en keksi sitä 9+11+5 tuosta, vaikka useita eri sanoja olen kokeillut.
Muuten puuttuu samasta ruudusta se mai 6
Sweeney Toddista puuttuu
Ma Mo 9+7 näyttelijä, etunimi tulee sieltä vasemmalta ja 7+6+11 em. näyttelijän MM-"esitys"
Jout 10 rooli tuosta baletista ja 9+6 sen roolin tanssija (kansallisoopperan sivuilta löytyi)
Alkuperäiiskansasta puuttuu
Sent 12
Pe - Ma - Ra 8
Pa - pe 9+7
Ku 9
Neuvostoliitosta
Sos 9
Maj 10+2+7
Kristinuskosta
Ma 8 josta 8+10 joka yhdistyy Ted
Eli en ole koko päivänä päässyt yhtään eteenpäin.
Alkaa epätoivo vallata mieltä...
Kiitos sinulle, alkoi selvitä. Ja kuinka hiton typerä sitä ihminen voikaan olla kun ei noita millään löytänyt.Sweeney Todd valmis ("sannille" erityiskiitos) Muuten puuttuu samat.
Keksi mikä näkyvään sanaan liittyvä sana voisi tulla siihen harmaaseen laatikkoon ja kirjoita se sinne arvauslootaan oikealla. Jos sana on oikein, se ilmestyy siihen vihreänä ja avaa taas uusia harmaita sanoja.Miten tämä peli toimii?
loppuun tulee suomennos siitä enkunkielisestä termistä, mutta kyseessä siis tyyppi, joka osaa matkia toisia täydellisestiKiitos sinulle, alkoi selvitä. Ja kuinka hiton typerä sitä ihminen voikaan olla kun ei noita millään löytänyt.
Sitä sanaa mikä tulee viimeiseksi siihen 7+6+11 en keksi, olisko siihen jotain vinkkausta?
Joo, kiitti, ymmärsin kyllä mistä oli kyse, mutta vasta innoittamanasi keksin oikean sananloppuun tulee suomennos siitä enkunkielisestä termistä, mutta kyseessä siis tyyppi, joka osaa matkia toisia täydellisesti
EI kun helpommaksi. Se Pol 5 on tietysti aine, josta nykyisin tehdään melkein mitä vaan, ja se 8 on sitten luonnossa hajoavaa sellaista.no nyt meni se pe.. ja mai... 8 vielä omituisemmaks
EN vinkeistä suoraan, mutta kokeilemalla löysin sen sitten.kiitti lamp vinkeistä taas
saitkos muuten pelaaja sen tam... 9+11+5 sinne jääkiekko ruutuun?
Kiitti. Ihan samoja olin kokeillut, mutta juuri tuo verbin muoto oli jäänyt ilmeisesti kokeilemattaKeksinpä sen Alkuperäiskansojen pa..pe.. 9 7 alkuun verbi monikossa vä.. ja loppuun se hiivatin pe..
piti kyl vähän aikaa miettiäEI kun helpommaksi. Se Pol 5 on tietysti aine, josta nykyisin tehdään melkein mitä vaan, ja se 8 on sitten luonnossa hajoavaa sellaista.
kiittiKeksinpä sen Alkuperäiskansojen pa..pe.. 9 7 alkuun verbi monikossa vä.. ja loppuun se hiivatin pe..
olen tuollaisia sanoja kokeillut vaikka kuinka monta, mutta en ole oikeaa keksinyt. Tarvitsisin tuohon rautalankaa.se alkuperäis ruudun puuttuva on yleissana sille mikä se pu.. ma.. ne.. on
tun...mer...olen tuollaisia sanoja kokeillut vaikka kuinka monta, mutta en ole oikeaa keksinyt. Tarvitsisin tuohon rautalankaa.
Okei, kiitos. Olin ihan jossain muissa asioissa, en olisi varmaan tuota ilman rautalankaasi keksinyttun...mer...
tuo maj.. tuntuu ainaki ihan mahdottomalta ku ei oo vastasanaa (luulen että se puuttuva sana tulee sinne)... ootko loppuratkasun saanu?Okei, kiitos. Olin ihan jossain muissa asioissa, en olisi varmaan tuota ilman rautalankaasi keksinyt
Nyt sitten puuttuu enää
Jääkiekosta se Mai 6 vasemmalle
Neuvostoliitosta Maj 10+2+7 ja Sos 9
Kristinuskosta Mar 8 ja siitä 8+10 yhdistyy Ted
Ja ilmeisesti yksi sana vielä luuraa jossain
Osaa noista sanoista olen etsinyt jo parikin päivää, joten mahtaako niitä löytää...
EN, koska en koskaan yritä loppuratkaisua ennen kuin olen saanut kaikki sanatootko loppuratkasun saanu?