Kiiitooos! Oli kyllä se rautalankakin tarpeense alkuperäis ruudun puuttuva on yleissana sille mikä se pu.. ma.. ne.. on
Jääkiekon ma.. 6 on alunperin suomalainen merkki (löytyy wikin jääkiekkoma.. hakutuloksista.
Kiiitooos! Oli kyllä se rautalankakin tarpeense alkuperäis ruudun puuttuva on yleissana sille mikä se pu.. ma.. ne.. on
Kiitos!Kiiitooos! Oli kyllä se rautalankakin tarpeen
Jääkiekon ma.. 6 on alunperin suomalainen merkki (löytyy wikin jääkiekkoma.. hakutuloksista.
Nuo Kristinuskon ja Neuvostoliiton sanat ilmeisesti ovat eelleen mysteeri kaikille (paitsi ehkä Napille, joka ei ole käynyt niistä vinkkaamassa mitään.)huomenta! Muuttohommista palailtu yöllä klo 23.30 joten eipä enää jaksanut rellua tiirailla
Olitte menneet kohinalla ohi, joten apua kerjään sitten seuraaviin
kristinusko:
te 8 10
mar 8
sweeney:
mar 7 Mikä se Mar oli siille J L:lle siinä laulussa.
jääkiekko:
tam-kau 9 11 5 Tuo löytyy heti wikin ensimmäiseltä riviltä
nl:
maj 10 2 7
sos dem 9
kiitos pelaajaNuo Kristinuskon ja Neuvostoliiton sanat ilmeisesti ovat eelleen mysteeri kaikille (paitsi ehkä Napille, joka ei ole käynyt niistä vinkkaamassa mitään.)
Nuo Kristinuskon ja Neuvostoliiton sanat ilmeisesti ovat eelleen mysteeri kaikille (paitsi ehkä Napille, joka ei ole käynyt niistä vinkkaamassa mitään.)
Kiitti "sanni"! Tuostakin olisi voinut olla viiva niihin kolmeen sanaan.löysin tuon sos dem 9:n, löytyy wikistä sos.dem:n tavoitteet kappaleesta
Minusta olisi suorastaan PITÄNYT olla viiva niihin. Samoin olisi paljon helpottanut paria muuta sanaa jos olisi ollut viiva sanojen välillä.Kiitti "sanni"! Tuostakin olisi voinut olla viiva niihin kolmeen sanaan.
iso kiitoslöysin tuon sos dem 9:n, löytyy wikistä sos.dem:n tavoitteet kappaleesta
hurjasti kiitoksiaEi oo totta! Ihan piruuttani googlasin sanoilla neuvostoliitto ja maj.., ja eiköstä löytynyt tuo maj... ja sen jatko hakutuloksesta. Liittyy pommituslentoihin Berliiniin.
Nyt enää ne Kristinuskon puuttuvat kaksi, joita olen kai jo kolme päivää ihmetellyt.
En tiedä. Toisaalta olen kyllä huomannut, että näissä ei aina päivity tuo valmiiksi tehneiden määrä. Olen joskus itsekin saanut jonkin tehtyä, mutta tehneiden määrä ei ole kuitenkaan muuttunut.onkohan nap:llakaan noita kahta puuttuvaa ku täs rellus oli jo jollain kaikki sanat ku mie alotin tekeen, eli oisko tekijä tehny (ja silti jääny kirjotusvirheet huomaamatta)
Hienoa "Pelaaja"! Niitä viimeisiä olen minäkin hulluna googlettanut kaikilla mahdollisilla yhdistelmillä, mutta ei ole tärpännyt ja enää en jaksa minäkään.Ei oo totta! Ihan piruuttani googlasin sanoilla neuvostoliitto ja maj.., ja eiköstä löytynyt tuo maj... ja sen jatko hakutuloksesta. Liittyy pommituslentoihin Berliiniin.
Nyt enää ne Kristinuskon puuttuvat kaksi, joita olen kai jo kolme päivää ihmetellyt.
kiitos lamp!Hienoa "Pelaaja"! Niitä viimeisiä olen minäkin hulluna googlettanut kaikilla mahdollisilla yhdistelmillä, mutta ei ole tärpännyt ja enää en jaksa minäkään.
En sitten saattanut olla vielä kerran kokeilematta ja päädyin enkunkieliselle wikisivulle "LGBT characters in video games" ja sieltä bongasin pelin, jossa oli mukana myös kaveri nimeltä Te. Jatko on siitä helposti pääteltävissä. Olkaa hyvät!
Ei ole mulla loppuratkaisua. Kaikenlaisia variaatioita olen kokeillut eikä mikään ole ollut tähän saakka oikea. Kertokaa, jos keksitte!kiitos lamp!
oletko saanut loppuratkaisun? Nuo kaikki ovat Romanovin tsaariperheen jäseniä mutta enpä vain saa oikeaa muotoa
Kiitos tosi paljon. Loppuratkaisua sitten miettimään, mutta suurin tuska sanojen löytämisessä on nyt sitten ohitse.Hienoa "Pelaaja"! Niitä viimeisiä olen minäkin hulluna googlettanut kaikilla mahdollisilla yhdistelmillä, mutta ei ole tärpännyt ja enää en jaksa minäkään.
En sitten saattanut olla vielä kerran kokeilematta ja päädyin enkunkieliselle wikisivulle "LGBT characters in video games" ja sieltä bongasin pelin, jossa oli mukana myös kaveri nimeltä Te. Jatko on siitä helposti pääteltävissä. Olkaa hyvät!
Hurraa! Kiitos hämärästä vihjeestä! Hiukan piti miettiä, mutta löytyihän se sittenKeksin loppuratkaisun, joka itse asiassa on aika selvä. Ajatelkaa, mikä kokonaisuus tässä on kyseessä. Kaksi sanaa, joista ensimmäinen kertoo millainen tämä kokonaisuus on ja toinen on yhdyssana koko tästä kokonaisuudesta isän ammatti mukaan lukien.
Koetin olla hämärä, että keksimisen ilo säilyisi Jos olin liian hämärä, niin kysykää tarkennuksia...