The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
sen jotenkin käsittää että mun tai buubiksen ikäisellä on kulumaa ja muuta kremppaa mutta on se niin väärin että nuorellakin
Joo eihän se mitään mukavaa oo, mut se yks lääkäri kenellä mä kävin nii sano että se on tosi yleistä, varsinkin liikkuvalle ihmisellä ku on yliliikkuvuutta nikamissa.

Mä varmaan soitan ens viikolla vielä jollekin lääkärille että voiko ne selittää mulle nyt että mitä toi tarkoittaa ja miten sitä kuuluu hoitaa koska jäi nii jotenkin tyhmä olo tosta käynnistä. Se kysy että haluanko mä saikkua, ei se kai kuitenkaan oo mun tehtävä sitä arvioida.
 
Ota ATM yhteyttä siihen terkkariasemaan ja sano, että sulta ny jäi ymmärrettävät hoito- ohjeet saamatta.

Jos ei onnistu, niin viime kädessä painelet selkäspesialistille, vaik kukkarossa vähän kirpaisisikin. Jos selkä lopullisesti pamahtaa, niin sä olet pian sairaseläkkeellä, niin se kirpaisee sit jo enemmän ja muuallakin kuin kukkarossa.
 
No mä just ajattelin et soitan sinne terveystalolle ja sanon tosta et mä en oikein käsittäny sen lääkärin puheista että mikä se vika on ja miten sitä hoidetaan.
Jees, kannattaa soittaa ettei tarvii itekseen arvuutella ja miettiä asiaa sen enempää, kyllä siellä ne hoitajatkin osaavat lukea lääkärin tekemää epikriisiä ja suomantavat sen sitten sulle. Tai jos nyt siellä sitten on kuitenkin sellainen tapaus vastassa joka syystä tai toisesta ei osaakaan, niin aina voi laittaa lääkärille soittopyyntöä asiasta.

Aika hassua toisaalta kyllä, että jos/kun sulla on todettu selkärangassa yliliikkuvuutta, niin ois sun kyllä pitänyt saada sille samantein ne hoito- ohjeetkin jatkoa varten sekä sitä kuntoutussuunnitelmaa, koska onhan tilanne saatava kuitenkin hallintaan. Jo ihan silläkin suurella syyllä, että olet nuori ihminen jolla on työvuosia vielä edessä vaikka ja kuinka. Että pätevän hoitosuunnitelman sä nyt tuolle selällesi tarvitsisit ja sitä lähde penäämään itsellesi.
 
Huomenta kaikille :)

...ja mä oon taas se myöhäisin heräilijä täällä, nyt - mulla pitäs olla täällä vissiin ihan oma henk.kohtanen pjärsiillepotkija, jotta heräisin aikaisemmin, me ollaan vielä muutoin pulassa vain ja ainoastaan meikäläisen takia.... Edelleenkin ihmettelen tätä mun nukkumistani nyt, ihme koomailua sitten näemmä toisinaan :barefoot:

Koko taivaankansi kuorrutettu suuren suurella pumpulipilvellä, näinköhän meinaa sataakin vielä...pöh, ihan hassua kesää tyrkännyt, villapuseroo ja -sukkia vaan käyttöön... Mutta onhan sen kuitenkin johonkin kohtaan tyrkättävä sitä lämpöäkin, kunhan ei vaan kettuillessaan meinaa sitä suunnitella talveksi:eek:, että se sitten olis semmoinen tylsä litsläts- loskatalvi onnettomilla pakkasyrityksillään.

No, on tässä vielä elokuuta jäljellä :)...semmoinen lämmin loppukesä ois ihan jees :).
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Tarkoitin tätä.

Mä varmaan soitan ens viikolla vielä jollekin lääkärille että voiko ne selittää mulle nyt että mitä toi tarkoittaa ja miten sitä kuuluu hoitaa koska jäi nii jotenkin tyhmä olo tosta käynnistä. Se kysy että haluanko mä saikkua, ei se kai kuitenkaan oo mun tehtävä sitä arvioida.
 
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194991386903/artikkeli/pam+pelkaa+tamperelaisen+topless-parturin+lisaavan+seksuaalista+hairintaa+alalla.html

Tampereelle suunnitellulla topless-parturilla voi olla haitallisia sivuvaikutuksia koko parturi-kampaamo-alaan, arvioi Palvelualojen ammattiliitto PAM.PAMissa ollaan huolestuneita siitä, että yläosattomissa parturointi saattaisi pahimmillaan lisätä parturi-kampaajien kokemaa seksuaalista häirintää koko toimialalla.PAMin järjestöjohtaja Niina Koivuniemen mukaan jo nyt etenkin miesasiakkaiden aiheuttama seksuaalinen häirintä on yleistä.

- Sinänsä hauska idea, mutta riskejä tässä on. Pelkään sitä, että se lisää seksuaalista häirintää. Tiedän, että parturi-kampaajilla on ollut tämä ongelma asiakaskunnassa jo aikaisemminkin. Jotkut asiakkaat käyttäytyvät todella törkeästi, Koivuniemi sanoo.Lievimmillään parturi-kampaajiin kohdistuva seksuaalinen häirintä on ehdottelua, mutta Koivuniemen tietoon on tullut jopa tapauksia, joissa miesasiakkaat ovat tyydyttäneet itseään olleessaan naistyöntekijän parturoitavana.
 
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015072920103677_uu.shtml

Todennäköisyys elokuun helteille on kasvanut, povaavat uudet Ilmatieteen laitoksen pitkän aikavälin ennusteet.

Ennusteissa näkyy viitteitä siitä, että koleutta ylläpitävä matalapainealue on siirtymässä Suomen päältä kohti itää ensi viikon alussa.

Tilalle on tulossa sekä pohjoisesta että etelästä korkeapainetta, mikä lupaa kuivempaa ja lämpimämpää säätä.

- Jos tämä korkeapaine toteutuu, niin suurella todennäköisyydellä hellettä mitataan, meteorologi Henri Nyman toteaa.

Aikaisintaan helteistä päästään nauttimaan Nymanin mukaan ensi viikon loppupuolella.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä