*halaan*Vittu mä lukitten noi apinat loppu viikoks kellariin. Ne ei oo ollu tääl hetkeäkään nätisti ja nyt he sitte päätti rikkoa leikkimöki ikkunan. Olis edes oma mut ko ei.
Ja nyt voisin kirota...pää kipee ja naapurissa alko bassonjytke !
*hali* sinne myös.*halaan*
Mä niiiiiin tiiän ton tunteen. Meillä nää kaksi ipanaa on pistänyt tässä niin parastaan että......mun tarttee mennä rauhottumaan ennen kuin pärähdän pahasti.
Kiitti, meillä tilanne laukes vähän yllättäen ja pojat on nyt purkamassa tota hötkyilyään toisaalla...tosin esikoinen tossa luimistellen lähti, kasvoista näki että ties itekin tolloilleensa nyt kympillä...mutta me ehditään vielä hyvin jutella tästä päivästä kun kaikki ollaan rauhotuttu*hali* sinne myös.
Tais poikaset ymmärtää että nyt meni yli. Kovasti edelleen vakuuttaa etteivät enää hölmöile ku uhkasin peruuttaa perjantaisen reissun. Mut nyt on pöly laskeutunut ja omani mieli taas parempi. Tultii vähä leikkipuistoo purkaa energiaa ennen kun treffataan Tinku
Ehheheee...minä ja vasara...saati että naulakin......joissakin hommissa vois onnistua mutta nyt on semmonen tutina että taiajn jättää yrityksen ihan hajatelman tasolle, suosiollaVoisko kattinen vyöhön auttaa vasara ja naula tms?
Niiden avulla pamautat jonkun päällä reiän?
Jees - siis täällä pitäis vissiin tommoset olla, tai siis oon nähnyt joskus meillä tommoset mutta noi ei ole mun käpäliin asti eksyneet vaan toisen käytössä viihtyneet ja nyt en etes tiiä missä ne ovat...että sitä rimpauttelua jossain vaiheessa ...ei tää mun elo nyt yksistä housuista - onneksi!! - kiinni ole eikä muidenkaan mielenterveys...tulipahan vaan kylillä viuhahdettua äsken melko mielenkiintoisilla liikehtimiskuvioilla, kait mua itteäni nauratti eniten kun vyöstä huolimatta joka askeleella meni housun kaulus valumaaaaanOsta kattinen vyö rei`itin niin onnistuu kätevästi reikien teko
Osta henkselitNää, taijan soitella miehen perään ja kysellä että onko sillä jotain reiän tekijää missän koskaan....ja laitan noi housut boikottiin toviksi...ihan muita ihmisiä ajatellen
..tääkin vaihtoehto varsin toimiva ...henkseleitä paukutellen sitten vaan pomppimaanOsta henkselit
Mukavaa päivää sulle *huiskuttaa takaisin*Jaahas ,pitää pukee ja ulkoistautua joten heippuliveippuli *tähän vilkutus*
Ihania ihmisiä on olemassa .Lastenvalvoja oli puhelimessa sitä mieltä, että tässä tilanteessa on ämpäriltä kohtuutonta vaatia mua kuskaamaan kotiovelle asti ja kuulemma kuulostaa hankalalta jo sekin että ylipäätään vien poikaa Tampereelle asti ilman autoa. Sydäntäni lämmitti erityisesti hänen kommenttinsa että "hän on kuitenkin tapaava vanhempi, niin luulis että kiinnostais vähän enemmän oman lapsen hakeminen."
Kehoitti soittamaan huomenna ajanvarausnumeroon, että saa sitten mustaa valkoiselle.
Pitäiskö infota ämpäriä tulevasta käynnistä ja puhelusta jo etukäteen, vai vasta sitten kun on aika varattuna? Aika menis kuitenkin syyskuulle asti, kun on ruuhkaa.
Taidan pyytää sitä lastenvalvojaa lähettämään ämpärille postissa kirjeen siitä ajasta. Jos en ilmotakaan itse mitään! Itepä on uhkaillu sillä lastenvalvojalla useampaan otteeseen, niin luulis sen olevan vaan mielissään ko vihdoinkin on saatu yhteys sinne ja päästään käymäänIhania ihmisiä on olemassa .
Soitat ja ilmotat vasta sitten kun on aika tiedossa. Sitä tiiä sitten jos miten hassuksi menee sitä käyntiä odotellessa...luulis aikuisen miehen oikeesti ryhdistäytyvän siellä kerran pesuettansa vielä kasvattaakin...
Just noin, anna viranomaisten tehdä nyt oma työnsä - sä oot tehnyt niin paljon jo ja ennen kaikkea ymmärtänyt ja itteesi venyttänyt! Ei monikaan ois kattonut tuota hommaa näinkään pitkälle, ja nythän on todellakin hyvä sauma saada kaikista mahdollisista asioista mustaa valkoisella.Taidan pyytää sitä lastenvalvojaa lähettämään ämpärille postissa kirjeen siitä ajasta. Jos en ilmotakaan itse mitään! Itepä on uhkaillu sillä lastenvalvojalla useampaan otteeseen, niin luulis sen olevan vaan mielissään ko vihdoinkin on saatu yhteys sinne ja päästään käymään
Mut aion kyllä perjantaina muistuttaa sitä siitä, että tarkoitus on päästä yhteisymmärrykseen ja mennä sen mukaan mikä on puolikkaalle helpointa. Riitely ei palvele ketään, eikä varsinkaan lasta, mutta jos hän haluaa tehdä asiat välttämättä vaikeiksi, niin mä voin lopettaa Tampereelle kuskaamisen kokonaan.
Ja ihan yhtä lailla mäkin voisin muuttaa johonkin pitkän matkan päähän paikallisesta linkka-asemasta, vääntää mukulan ekalle vastaantulevalle miehelle ja sanoo et "sori, nyt ei pysty kun on niin vaikeeta toi poikasen kuljetus kun muutin kauemmas ja on tää uus vauvakin."