The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...mä en ole täällä päinkään mutta nyt sihisen ihan äkäsesti että.....aaarghghhghghghgh...ja lähden ettimään itelleni niitä varapäreitä ja taijan tähän kohtaan viihtyä hyvän tovin puukuurissa järjestelemässä pinoja ihan uusiin kuvioihin...

Yhden ipanan sain iloisesti ulkoistettua yökylään, niin oli kiva viedä ja meillä molemmilla fiilikset kohdillaan vaan annas sitten olla nämä kaksi.....huoooh...


Ja mistä ihmeestä mä saan käsiini tähän hätään jonkun suutarintekeleen tai jonkun ihme härpäkkeen käpäliini, mun tarttis tehdä vyöhön lisäreikiä, kun housut tippuu jalasta ja viitti enää mennä ympärikyliä housuja nostellen:oops::barefoot:...vaikka onhan siinä tietty oma hupiosuutensa kyllä paikallaan :D

Hyvin menee mutta menkööt, sinne puukuuriin nyt ja hakemaan mielenrauhan rippeitä ja sitä sanoittamisen kykyä jälleen noille kahdelle...äitiyshanskatkin ois kiva löytää :p
 
Käväisin röökillä, niin partsin ovesta livahti sisään parvekekukkaani ihastellut ampiainen.
Kun tulin röökiltä, niin jätin oven auki ja aloin kirjoittamaan tätä. Ei tuo kauaa vieraanani viihtynyt, lensi pihalle ennen kuin sain ensimmäisen lauseen loppuun.

Mut ei siis tarvinnut jahdata eikä pyydystää.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
No voi ihmettä...mie rakastan tota mun kännykkää!! Tai lähinnä siihen äsken rimpauttelijaa, siis voi hallelujaa...mua varmaan joku kuuntelee kuitenkin jossakin sfääreissä koska homma toimii niin sujuvasti...

Vellokset tullaan ihan kohta hakemaan pariksi tunniksi meuhkaamaan toisaalle....menevät montulle siis :) mutta hyvänen aika...mie jään yhtäkkiä itekseni??!!!

Nyt on tekemistä kyllä oloissani mutta en valita vaikka tuntuu ihan taas hattaralta :)...kiitollisuutta pukkaa ja vaikka ja mitä..

Loksahtaa nämä asiat aina näemmä jollain tavalla :)
 
*halaan*

Mä niiiiiin tiiän ton tunteen. Meillä nää kaksi ipanaa on pistänyt tässä niin parastaan että......mun tarttee mennä rauhottumaan ennen kuin pärähdän pahasti.
*hali* sinne myös.
Tais poikaset ymmärtää että nyt meni yli. Kovasti edelleen vakuuttaa etteivät enää hölmöile ku uhkasin peruuttaa perjantaisen reissun. Mut nyt on pöly laskeutunut ja omani mieli taas parempi. Tultii vähä leikkipuistoo purkaa energiaa ennen kun treffataan Tinku :)
 
*hali* sinne myös.
Tais poikaset ymmärtää että nyt meni yli. Kovasti edelleen vakuuttaa etteivät enää hölmöile ku uhkasin peruuttaa perjantaisen reissun. Mut nyt on pöly laskeutunut ja omani mieli taas parempi. Tultii vähä leikkipuistoo purkaa energiaa ennen kun treffataan Tinku :)
Kiitti, meillä tilanne laukes vähän yllättäen ja pojat on nyt purkamassa tota hötkyilyään toisaalla...tosin esikoinen tossa luimistellen lähti, kasvoista näki että ties itekin tolloilleensa nyt kympillä...mutta me ehditään vielä hyvin jutella tästä päivästä kun kaikki ollaan rauhotuttu :)

Joskus se vaan on tämmöstä, liika vauhdikasta ja sähköistä - jos ei yhdellä niin sitten tuurillaan kaikilla. Isosti taas täälläkin opittiin kuten varmasti sielläkin :). Nyt vaan eteenpäin, kyllä tää tästä :)
 
Voisko kattinen vyöhön auttaa vasara ja naula tms? (n) :D
Niiden avulla pamautat jonkun päällä reiän?
Ehheheee...minä ja vasara...saati että naulakin...:D...joissakin hommissa vois onnistua mutta nyt on semmonen tutina että taiajn jättää yrityksen ihan hajatelman tasolle, suosiolla:D

Nää, taijan soitella miehen perään ja kysellä että onko sillä jotain reiän tekijää missän koskaan....ja laitan noi housut boikottiin toviksi:D...ihan muita ihmisiä ajatellen:barefoot:
 
Osta kattinen vyö rei`itin niin onnistuu kätevästi reikien teko
Jees - siis täällä pitäis vissiin tommoset olla, tai siis oon nähnyt joskus meillä tommoset :D(y) mutta noi ei ole mun käpäliin asti eksyneet vaan toisen käytössä viihtyneet ja nyt en etes tiiä missä ne ovat...että sitä rimpauttelua jossain vaiheessa :)...ei tää mun elo nyt yksistä housuista - onneksi!! - kiinni ole eikä muidenkaan mielenterveys...tulipahan vaan kylillä viuhahdettua äsken melko mielenkiintoisilla liikehtimiskuvioilla, kait mua itteäni nauratti eniten kun vyöstä huolimatta joka askeleella meni housun kaulus valumaaaaan :D
 
Lastenvalvoja oli puhelimessa sitä mieltä, että tässä tilanteessa on ämpäriltä kohtuutonta vaatia mua kuskaamaan kotiovelle asti ja kuulemma kuulostaa hankalalta jo sekin että ylipäätään vien poikaa Tampereelle asti ilman autoa. Sydäntäni lämmitti erityisesti hänen kommenttinsa että "hän on kuitenkin tapaava vanhempi, niin luulis että kiinnostais vähän enemmän oman lapsen hakeminen."
Kehoitti soittamaan huomenna ajanvarausnumeroon, että saa sitten mustaa valkoiselle.

Pitäiskö infota ämpäriä tulevasta käynnistä ja puhelusta jo etukäteen, vai vasta sitten kun on aika varattuna? Aika menis kuitenkin syyskuulle asti, kun on ruuhkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja famipala
Lastenvalvoja oli puhelimessa sitä mieltä, että tässä tilanteessa on ämpäriltä kohtuutonta vaatia mua kuskaamaan kotiovelle asti ja kuulemma kuulostaa hankalalta jo sekin että ylipäätään vien poikaa Tampereelle asti ilman autoa. Sydäntäni lämmitti erityisesti hänen kommenttinsa että "hän on kuitenkin tapaava vanhempi, niin luulis että kiinnostais vähän enemmän oman lapsen hakeminen."
Kehoitti soittamaan huomenna ajanvarausnumeroon, että saa sitten mustaa valkoiselle.

Pitäiskö infota ämpäriä tulevasta käynnistä ja puhelusta jo etukäteen, vai vasta sitten kun on aika varattuna? Aika menis kuitenkin syyskuulle asti, kun on ruuhkaa.
Ihania ihmisiä on olemassa :).

Soitat ja ilmotat vasta sitten kun on aika tiedossa. Sitä tiiä sitten jos miten hassuksi menee sitä käyntiä odotellessa...luulis aikuisen miehen oikeesti ryhdistäytyvän siellä kerran pesuettansa vielä kasvattaakin...
 
Ihania ihmisiä on olemassa :).

Soitat ja ilmotat vasta sitten kun on aika tiedossa. Sitä tiiä sitten jos miten hassuksi menee sitä käyntiä odotellessa...luulis aikuisen miehen oikeesti ryhdistäytyvän siellä kerran pesuettansa vielä kasvattaakin...
Taidan pyytää sitä lastenvalvojaa lähettämään ämpärille postissa kirjeen siitä ajasta. Jos en ilmotakaan itse mitään! Itepä on uhkaillu sillä lastenvalvojalla useampaan otteeseen, niin luulis sen olevan vaan mielissään ko vihdoinkin on saatu yhteys sinne ja päästään käymään :sneaky:

Mut aion kyllä perjantaina muistuttaa sitä siitä, että tarkoitus on päästä yhteisymmärrykseen ja mennä sen mukaan mikä on puolikkaalle helpointa. Riitely ei palvele ketään, eikä varsinkaan lasta, mutta jos hän haluaa tehdä asiat välttämättä vaikeiksi, niin mä voin lopettaa Tampereelle kuskaamisen kokonaan.
Ja ihan yhtä lailla mäkin voisin muuttaa johonkin pitkän matkan päähän paikallisesta linkka-asemasta, vääntää mukulan ekalle vastaantulevalle miehelle ja sanoo et "sori, nyt ei pysty kun on niin vaikeeta toi poikasen kuljetus kun muutin kauemmas ja on tää uus vauvakin."
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja famipala
Taidan pyytää sitä lastenvalvojaa lähettämään ämpärille postissa kirjeen siitä ajasta. Jos en ilmotakaan itse mitään! Itepä on uhkaillu sillä lastenvalvojalla useampaan otteeseen, niin luulis sen olevan vaan mielissään ko vihdoinkin on saatu yhteys sinne ja päästään käymään :sneaky:

Mut aion kyllä perjantaina muistuttaa sitä siitä, että tarkoitus on päästä yhteisymmärrykseen ja mennä sen mukaan mikä on puolikkaalle helpointa. Riitely ei palvele ketään, eikä varsinkaan lasta, mutta jos hän haluaa tehdä asiat välttämättä vaikeiksi, niin mä voin lopettaa Tampereelle kuskaamisen kokonaan.
Ja ihan yhtä lailla mäkin voisin muuttaa johonkin pitkän matkan päähän paikallisesta linkka-asemasta, vääntää mukulan ekalle vastaantulevalle miehelle ja sanoo et "sori, nyt ei pysty kun on niin vaikeeta toi poikasen kuljetus kun muutin kauemmas ja on tää uus vauvakin."
Just noin, anna viranomaisten tehdä nyt oma työnsä - sä oot tehnyt niin paljon jo ja ennen kaikkea ymmärtänyt ja itteesi venyttänyt! Ei monikaan ois kattonut tuota hommaa näinkään pitkälle, ja nythän on todellakin hyvä sauma saada kaikista mahdollisista asioista mustaa valkoisella.

Ja joo, ei toi homma yhteishuoltajuudessa nyt vain voi eikä saa olla yhden vanhemman harteilla. Kyllä siihen kaksi tarvitaan, jotka ymmärtävät että lapsen edusta on kyse - eikä suinkaan omasta. Sä oot tullut jo liiaksikin ja aivan liian monta kertaa ämpäriä vastaan... Ihan maltilla vaan ja hyvässä tahdossa muistuttelet, mutta jos mies äityy siinä sitten jotain painokelvotonta sanomaan tai uhkailemaan tai muuta sönköttämään, niin ei sun tartte sitä jäädä siihen kuuntelemaan. Suojele hiukan itteeskin siellä, ei sun kaikkea tarvitse harteillas kantaa *halaa ruttaa*
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä