The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sinne se limusiini luikahti eli hieno leffa taas katottu ja kello tikittäny semmosiin lukemiin, että mä hiivin vaakatasoon katteleen unikuvia :)

...ja täällä mitn rellestetty oo, ei kait tämmönen överirauhallinen ja muutoinkin tasapainoinen kattinen tommosta osaakaan *sniif* - mutta tonttuilussa oon ollut tosi haka :D

Nähkääpä kauniin pehmoisia unia :) *pus*
 
Huomentaaaa!!!


Hessuhelvetin viimenen viikko puolessa välissä (y)

So far so good, tälle viikolle ei vielä ole haistatteluja tai muuten töykeitä sanoja. Käytöstä kyllä mutta osoittakoon urpohessu mieltään ihan rauhassa
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhQ
Huomenta!
Toivotaan että mieleinen tietsikka löytyis ATM:lle..siinä sitä on miettimistä ja ihmettelyä--mut silti. Toivotaan parasta :)

Miul on tää pv töitä ja sit pidennetty viikonloppu kun tosiaan oli sovittu et miehen aamuvuoroina oon kotona lasten kesäloman aikaan..

Kahvia ja itikoiden tappamista..voi prkl nyt ne hyökkäs meillekin. Tämän aamun saalis jo 6kpl kun aiemmin tänä kesänä nähny pari inisijää..

Ja oon huomannu myös että ei mitkää lyhyet kauneusunet enää riitäkään (jos on vuosiin enää riittänytkään), vaan tarvis melkein ne ruususen sadan vuoden nokoset..
 
No olipa lääkäri. Tähän pitäis saada sellanen päätä seinään hakkaava hymiö.
Meil oli pieni kielimuuri, eikä se muutenkaan kyllä ollu mistää kotoisin.

Mut syy mun selkäkivuille löyty. Vieläku ymmärtäis ite mistä on kyse :D

Mul on parissa nikamat sa madaltumaa ja sitte spondylolyysi, joka ilmeisesti tarkoittaa rappeumaa tai kulumaa, johtunee mun kohdalla kai yliliikkuvuudesta, ehkä. Sitte mul on joku siirtymä jossain tuolla ihan alhaalla, lääkäri sano et jotkut kirurgit leikkaa niitä, mut mä sanoin etten halua leikkaukseen ainakaa vielä. Suoraa rasitusta ois vältettävä, mut mitenhän se tulee tuolla töissä onnistumaan sitä en tiedä. Mut itestä ainaki tuntuu et paikallaan Seisominen on kaikkein pahin. Viikko vielä saikkua. Sit saa luvan riittää, kyl se alkaa oleen jo vähä parempi kuitenkin :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä