The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..oi että..tää biisi jotenkin on kolahtanut muhun (toisaalta taas, mikä biisi nyt ei olis :) - musiikkia kun pitää mun elämässä olla isosti, muuten ei tule mistään mitään :))...ja tota mun elo toisinaan onkin, että mun on vaan pakko päästä tienpäälle ja jonnekin kun muutoin..ei olekaan hyvä olla. Mutta onneksi siihen tepsii se pienikin kurvailu, niin saa taas semmosta virtaa ja tilaa hengittää ja ipanoiden kanssakin pääsee hyvin vaihtamaan maisemia :)
Tykkään kanssa. On hyvät sanatkin :)
Tai niin on kyllä monissäkin Neljään Ruusun kappaleissa :)
 
Mites tuollainen, mulla on ollu melkein samanlainen 4 vuotta ja hyvin pelannut. Siinä on koneisto ja cd-asemakin näytön sisällä.
NetAnttila - HP HP All-in-One tietokone 20-2101no | Pöytäkoneet
Siin on se win 8. Enkä halua mitään johtoja, laturin lisäksi. Mä tahon läppärin. Pienen ja näppärän. Mieluusti en sitä Windows 8 haluais, mut ei oo paljon vaihtoehtoja ku se tuntuu olevan lähes kaikissa. Enkä halua sellasta tablettia näppäimistötelakallakaan.
 
Mutta se on mun mentävä pomppimaan ja viipottamaan toisaalle että saan tästäkin päivästä jotenkin otetta...se on tuitui- tiistai jo menossa :), silmät tuikkimaan siellä vaan ja iloa joka paikkaan hivelemään ja kivasti kutittelemaan :)!

Laitan tähän loppuun tämän, tää laittoi eilen illalla mulle hymyn huulille lenkilläni ja noi sanat nyt vain ovat ihan omaa luokkaansa :) <3...kiitti vaan @9MM, tääkin biisi toimii tosi hyvin :)!

 
Kaupat kierrelty. Ei kai tässä muuta ku istua puistossa.
Nauti,nainen :)! Toihan on yksi ihanin tapa vain olla ja nauttia elosta ja olosta, kun vain istuu jossain kauniissa puistossa ja katselee ympärillä olevaa kauneutta :)...puita, istutuksia, ihmisiä..kuuntelee kaupungin ääniä...Kuulostaa siis hienolta hetkeltä, Boobabe :), toivottavasti mieskin ehtii vierellesi istumaan jotta pääsette yhdessä nauttimaan hetken kiireettömyydestä :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Boobabe
9mmm
Mutta se on mun mentävä pomppimaan ja viipottamaan toisaalle että saan tästäkin päivästä jotenkin otetta...se on tuitui- tiistai jo menossa :), silmät tuikkimaan siellä vaan ja iloa joka paikkaan hivelemään ja kivasti kutittelemaan :)!
hahhaa ei nyt ihan rentoiluu vihdoin eilen sain ne avaimet kämppään luulin et ukko häippässy takuu masseineen vuokrineen :) ku ei viikkoon vastannu heh näin sen eilen ja tosi tilava ja keittiös tilaa nyt treenailla ruuan laittoo eritaval :) kylpy ammekkin löyty nyt puljausta ja sähkö sopparii ja huomen skidi lähtee mummillaan ni pääsee laittaa kuntoon ja ostoksilla on vähän sekopäinen olo mut kyl se siitä pitää ostaa kunnon stereot. mut mitäs sulla?
 
Eiiih...eli sulla on siellä semmoset riemastuttavan hypetykselliset tärinät menossansa :)?! Toihan kuulostaa aivan törkeen mahtavalta paikalta...tuskin maltat odottaakaan sinne pääsemistä ja kotiutumista :)? No, kohtahan se jo on eli pakkailua ja laittelua hissuksiin...ja paikkahan näyttää ne parhaat puolensa vasta sitten kun oot itekin uinut sinne sisälle :)..sitten vasta teet niitä suurempia hankintoja. Susta sukeutuu siinä tilavassa keittiössä oikein gourmeetasoinen huippukokkikin pian, joka kaiken nautinnollisuuden jälkeen ottaa sitten sitä omaa aikaa omassa pienessä kylpyläspassa rentoutuen :)....teille tulee niin ihunaa siellä :)! Kylpyankat vaan riviin mars :)!

Mitäs tänne - vellokset koijaroivat sen minkä ehtivät ja mä hiukan kiristellen täällä menen mutta se on tätä ikäkautta tämä :)...Hirveetä säätämistä ja sähläämistä tämän huushollin kans, mä onnistuin hajottamaan ton asianpesukoneen vesiliitäntähanasen - pullistelin väärässä kohtaa :) - niin se nyt on kans yks...rakkine. Uuden hanan hankintaa ja kaikkee..mutta vielä otetaan ilo irti näistä lomapäivistä hameenhelmukset hulmuten :)!
 
9mmm
Eiiih...eli sulla on siellä semmoset riemastuttavan hypetykselliset tärinät menossansa :)?! Toihan kuulostaa aivan törkeen mahtavalta paikalta...tuskin paltat odottaakaan sinne pääsemistä ja kotiutumista :)? No, kohtahan se jo on eli pakkailua ja laittelua hissuksiin...ja paikkahan näyttää ne parhaat puolensa vasta sitten kun oot itekin uinut sinne sisälle :)..sitten vasta teet niitä suurempia hankintoja. Susta sukeutuu siinä tilavassa keittiössä oikein gourmeetasoinen huippukokkikin pian, joka kaiken nautinnollisuuden jälkeen ottaa sitten sitä omaa aikaa omassa pienessä kylpyläspassa rentoutuen :)....teille tulee niin ihunaa siellä :)! Kylpyankat vaan riviin mars :)!

Mitäs tänne - vellokset koijaroivat sen minkä ehtivät ja mä hiukan kiristellen täällä menen mutta se on tätä ikäkautta tämä :)...Hirveetä säätämistä ja sähläämistä tämän huushollin kans, mä onnistuin hajottamaan ton asianpesukoneen vesiliitäntähanasen - pullistelin väärässä kohtaa :) - niin se nyt on kans yks...rakkine. Uuden hanan hankintaa ja kaikkee..mutta vielä otetaan ilo irti näistä lomapäivistä hameenhelmukset hulmuten :)!
joo mullakin fiilis että hulluks tulossa taas :) nooh viime viikol ja täl 1 aurinkoinen päivä en oo ees käynny uimassa taidan kantaa järvi vettä ammeeseen ja lilluskella siin ei vaan se on kyl helmi kylppäri ja punkku ja kirja tai akkari musa jossain taustalla heh vaikka säästöt meni noihin takuuseen ja pariin kk ennakkoon olin micro millionseis toka joten pari tonnii tuli extraa tavaroitten ostamiseen jee :) ainiin edellinen jätti lasipöytää ja kaikki lamput valmiina tykkään kyllä :<)
 
joo mullakin fiilis että hulluks tulossa taas :) nooh viime viikol ja täl 1 aurinkoinen päivä en oo ees käynny uimassa taidan kantaa järvi vettä ammeeseen ja lilluskella siin ei vaan se on kyl helmi kylppäri ja punkku ja kirja tai akkari musa jossain taustalla heh vaikka säästöt meni noihin takuuseen ja pariin kk ennakkoon olin micro millionseis toka joten pari tonnii tuli extraa tavaroitten ostamiseen jee :) ainiin edellinen jätti lasipöytää ja kaikki lamput valmiina tykkään kyllä :<)
Oiiii, sulla on siellä niin hyvä vire menossa että se kantaa joka paikkaan :) - huisia, onnea sulle :)! JA toi on vaan semmosta ihanaa häröilytunnetta kun on ihan ansaitusti ja syystäkin onnessansa ja tohkeissansa, anna mennä vaan siinä olossa..Joo, mä niin voin kuvitella ton rentoutumisen viinilasillisen ja parin kera ja kynttilöitä kans..!! Ja sähän oot niin tehnytkin kivoja hankintoja, kun nyt meet kunnolla sinne pyörimään ja maalaamaan sitä oman näköistä maisemaa niin kaikki muutkin hankinnat kyllä loksahtavat paikoilleen :)

ha - muistas muuten, että kun oot ekaa kertaa siellä yön yli nukkumassa, niin lasket ne kaikki ikkunat siellä :)...se tuottaa onnea :)

Ja joo, uimaan ei kyllä tänä kesänä oo päässyt, että sinänsä ihan kökköistä mutta mä jaksan vaan elätellä toiveita siitä että elokuussakin voi ja saa olla runsaasti niitä aurinkoisen lämpimiä päiviä :)
 
9mmm
Oiiii, sulla on siellä niin hyvä vire menossa että se kantaa joka paikkaan :) - huisia, onnea sulle :)! JA toi on vaan semmosta ihanaa häröilytunnetta kun on ihan ansaitusti ja syystäkin onnessansa ja tohkeissansa, anna mennä vaan siinä olossa..Joo, mä niin voin kuvitella ton rentoutumisen viinilasillisen ja parin kera ja kynttilöitä kans..!! Ja sähän oot niin tehnytkin kivoja hankintoja, kun nyt meet kunnolla sinne pyörimään ja maalaamaan sitä oman näköistä maisemaa niin kaikki muutkin hankinnat kyllä loksahtavat paikoilleen :)

ha - muistas muuten, että kun oot ekaa kertaa siellä yön yli nukkumassa, niin lasket ne kaikki ikkunat siellä :)...se tuottaa onnea :)

Ja joo, uimaan ei kyllä tänä kesänä oo päässyt, että sinänsä ihan kökköistä mutta mä jaksan vaan elätellä toiveita siitä että elokuussakin voi ja saa olla runsaasti niitä aurinkoisen lämpimiä päiviä :)
jopa lasitettu parveke mut tiiäkkö mitä niin mä meinasin tehä siitä jollain tappaa kodikkaan siellä on muuten ympäri taloo positiivisuus miete lauseita sopii mulle :)

nooh on myös saatanallista häröilyy yllättäen niitten lippu lappujen kaa mut huomen raaputan listan mitä ja sitä rataa hyvä et tyby lähtee huomen vaikeeta hoidella asioita kun tyby just sillon haluuu katooo ja painelee noita näppäimiii mut nyt mä meen tsiigailee halvinta sähkön myyjää hyvää ja aurinkoista päivää teillekkin sinne :)
 
jopa lasitettu parveke mut tiiäkkö mitä niin mä meinasin tehä siitä jollain tappaa kodikkaan siellä on muuten ympäri taloo positiivisuus miete lauseita sopii mulle :)

nooh on myös saatanallista häröilyy yllättäen niitten lippu lappujen kaa mut huomen raaputan listan mitä ja sitä rataa hyvä et tyby lähtee huomen vaikeeta hoidella asioita kun tyby just sillon haluuu katooo ja painelee noita näppäimiii mut nyt mä meen tsiigailee halvinta sähkön myyjää hyvää ja aurinkoista päivää teillekkin sinne :)
..eli siitä lasitetusta parvekkeesta saa kans tavallaan sitä ylimääräistä huonetta :). Oi että - mä oon ihan onnessani täällä sun puolesta, toi paikka mietelauseineen kaikkineen kuulostaa kyllä niin mielettömän hienolta löydöltä sulle :)!

Mutta - onneksi tyby menee toisaalle huomenna, niin saat rauhassa keskittyy sitten noihin lappusiin, siinä helposti kyllä ajatus hajoo pahimman kerran ja tulee sitten tehtyä sutta ja sekundaa, hyvä kun tuli tommonen sauma. Ihan rauhassa siellä vaan ja sillä kantavalla hyvällä fiiliksellä, eiks joo :). Aurinkoo teillekin sinne :)
 
9mmm
..eli siitä lasitetusta parvekkeesta saa kans tavallaan sitä ylimääräistä huonetta :). Oi että - mä oon ihan onnessani täällä sun puolesta, toi paikka mietelauseineen kaikkineen kuulostaa kyllä niin mielettömän hienolta löydöltä sulle :)!

Mutta - onneksi tyby menee toisaalle huomenna, niin saat rauhassa keskittyy sitten noihin lappusiin, siinä helposti kyllä ajatus hajoo pahimman kerran ja tulee sitten tehtyä sutta ja sekundaa, hyvä kun tuli tommonen sauma. Ihan rauhassa siellä vaan ja sillä kantavalla hyvällä fiiliksellä, eiks joo :). Aurinkoo teillekin sinne :)
puhumattakaan siitä et ärähtelee tybylle keskeytyksistä :) mut jees moikka.
 
Boobabe
Nauti,nainen :)! Toihan on yksi ihanin tapa vain olla ja nauttia elosta ja olosta, kun vain istuu jossain kauniissa puistossa ja katselee ympärillä olevaa kauneutta :)...puita, istutuksia, ihmisiä..kuuntelee kaupungin ääniä...Kuulostaa siis hienolta hetkeltä, Boobabe :), toivottavasti mieskin ehtii vierellesi istumaan jotta pääsette yhdessä nauttimaan hetken kiireettömyydestä :)
Käytiin äsken syömässä. :)Kiertelin kirppiksellä. Mies on nyt toisessa paikassa. Täällä ei ole oikein mitään.
 
Käytiin äsken syömässä. :)Kiertelin kirppiksellä. Mies on nyt toisessa paikassa. Täällä ei ole oikein mitään.
mitäää :)?! Ei mitään...siis missä sä oot? Ihan keskustassako? Hilpaset Jokirantaan jos vain on mahdollista ihastelemaan näkymiä, ja siellähän on mitä kauneimpia ihania rakennuksia joka paikassa!!! Ja Vanhassa kaupungissa käytte kävelemässä ajan kanssa kahdestaan ja huokailemassa niitä taloja ja sitä tunnelmaa, sitten siellä on taidetta ripoteltuna pitkin poikin - Runebergin puisto, joko kävit siellä, ja Runebergin talo, Porvoon kirkko....aaaaahhhhh, kameralle olis tilausta kyllä :)!! Käytte vielä Brunberg Candy Factory Shopista hakemassa teille kahdelle suussasulavia herkkusia...Nainen, nyt vain ottamaan siitä kaupungista otetta turistina :)!
 
...mä melkein meinaan täällä sortua tekemään itelleni kahvia :confused::D..onneksi kuitenkin melkein...mutta voi kiesus sentään, että miten voi noi kaksi ipanaa ottaa nyt kunnolla pääkköseen, ja mä en tykkää niin ollenkaan tämmösestä olotilasta..en nuilla kahdella enkä tasan tarkkaan itsessänikään. Mutta- menee taas niin isosti sanomiseksi ja rautalangan kanssa vääntämiseksi, jahka jälleen kerran kolttostelureissultansa kotia tulevat...ylläriylläri - kummallakaan ei puhelinta mukana, fiksuja olivat nääs - kun eihän se äiti voi perään soitella, lääläs pyy. Huooooh...meen tekemään itelleni teetä..

Ja joo, toi kuuluu niin tohon ikään ja kuvioon ja kaikkee...mutta voi veljet!! Pojat ottavat kunnolla iloa irti elosta ja lähtivät sitten urakalla muakin opettamaan taas jälleen kerran....tulee sitä heräämistä kunnolla tähän päivään ja eloon :), vaikka sitten hiukan kiristellen ja selkeämmin artikuloiden...

No, kunhan nyt kotiutuvat edes ehjin nahoin, kun ovat kouhottamassa...
 
Boobabe
mitäää :)?! Ei mitään...siis missä sä oot? Ihan keskustassako? Hilpaset Jokirantaan jos vain on mahdollista ihastelemaan näkymiä, ja siellähän on mitä kauneimpia ihania rakennuksia joka paikassa!!! Ja Vanhassa kaupungissa käytte kävelemässä ajan kanssa kahdestaan ja huokailemassa niitä taloja ja sitä tunnelmaa, sitten siellä on taidetta ripoteltuna pitkin poikin - Runebergin puisto, joko kävit siellä, ja Runebergin talo, Porvoon kirkko....aaaaahhhhh, kameralle olis tilausta kyllä :)!! Käytte vielä Brunberg Candy Factory Shopista hakemassa teille kahdelle suussasulavia herkkusia...Nainen, nyt vain ottamaan siitä kaupungista otetta turistina :)!
Olin runebergin puistossa. Olen vähän kauempana keskustasta. Ei ole korttia joten en voi paljo kierrellä. Ei jaksa kävellä kauemmas. :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä