Ihan samalla asialla. En kait mä ole sä?Huomenta! Virun sohvannurkassa, ryystän kahvia ja revin simmuja auki.
Ihan samalla asialla. En kait mä ole sä?Huomenta! Virun sohvannurkassa, ryystän kahvia ja revin simmuja auki.
Sulla on mun luonto. Kikkelis kokkelis vaan.Ihan samalla asialla. En kait mä ole sä?
Mut eiks ny ole jo päivä? Ylös ja pihalle!!!Heräsin
Samma här Ihan vielä herätyskelloon.Heräsin
NiiMut eiks ny ole jo päivä? Ylös ja pihalle!!!
lääkkeitä kumminkaan unohtamatta
Cromehan on nettiselain eikä käyttis. Mul on windows 8, on vähän sekava, mut tän kanssa pärjää ihan hyvin ko käyttää konetta waan netissä surffailuun, kuvien katseluun ja joskus kirjottamiseen.Hei nörtit.
Mun pitäis s uus kone hommata, mut minkälainen? Miljoonia mä en oo siitä valmis maksamaan, ku käyttö on kuitenkin suht vähäistä, tablettia en haluu, enkä pöytämallia. Windows 8 käyttiksenä on kuulemma ihan paska, mut onko kellään kokemuksia Chromesta käyttiksenä? Kannattaako vai ei?
Mitä mä luin noita juttuja nyt tuolta netistä, niin muistia näissä ei ilmeisesti oo nimeksikään, eli kuvien tallennukset ja siirrot koneelle, ei tulisikaan ilmeisesti enää kysymykseen vaa niille pitäis sit hommata sit vielä joku oma, esim. Ulkoinen kovo tmv. Vaikokö?on crhromella käyttiski, soveltunee ihan OK peruskäyttöön (netti, säpö...)
Mutta noissa "uusissa" chromebookeissa on ihan chrome käyttiksenä.Cromehan on nettiselain eikä käyttis. Mul on windows 8, on vähän sekava, mut tän kanssa pärjää ihan hyvin ko käyttää konetta waan netissä surffailuun, kuvien katseluun ja joskus kirjottamiseen.
ne taitaa kuule perustua ajatukselle että kaikki tieto on kuuklen pilvessäMitä mä luin noita juttuja nyt tuolta netistä, niin muistia näissä ei ilmeisesti oo nimeksikään, eli kuvien tallennukset ja siirrot koneelle, ei tulisikaan ilmeisesti enää kysymykseen vaa niille pitäis sit hommata sit vielä joku oma, esim. Ulkoinen kovo tmv. Vaikokö?
Pyllystä tällanen. Pienen ihmisen pää laitetaan iha sekaisin.
Joo näin mä nyt käsitin ku lueskelin lisää. Emmä sit tiedä haluanko mä sittenkään sellasta ko mä oon vähän vanhanaikainen eikä toi luotto ja kokemus tohon pilveen oo kauhee hyvä.ne taitaa kuule perustua ajatukselle että kaikki tieto on kuuklen pilvessä
no sitte joutusit laittaan ulkoisen kolenJoo näin mä nyt käsitin ku lueskelin lisää. Emmä sit tiedä haluanko mä sittenkään sellasta ko mä oon vähän vanhanaikainen eikä toi luotto ja kokemus tohon pilveen oo kauhee hyvä.
Satunnaisessa nettisurffailussa ja tekstinkäsittelyohjelman käytössä sillä käyttiksellä ei o merkitystä, kunhan toimii.Hei nörtit.
Mun pitäis s uus kone hommata, mut minkälainen? Miljoonia mä en oo siitä valmis maksamaan, ku käyttö on kuitenkin suht vähäistä, tablettia en haluu, enkä pöytämallia. Windows 8 käyttiksenä on kuulemma ihan paska, mut onko kellään kokemuksia Chromesta käyttiksenä? Kannattaako vai ei?
Emmä tarvii ihmeellistä konetta, ku käyttö on kutakuinkin juurikin laskujen maksua, musiikin kuuntelua jne. Sillä tollanen chromebook oliskin hyvä, mutta se muisti. Se tulee vähän vastaan. Tietty niissä ilmeisesti on muistikorttipaikat nii sillä saa lisätilaa, mut pitänee käydä kaupoissa vähän vertailee ja ihmettelee.Satunnaisessa nettisurffailussa ja tekstinkäsittelyohjelman käytössä sillä käyttiksellä ei o merkitystä, kunhan toimii.
Eri asia jos hankkii masiinaa ääni- tai videotyöstöön tai vaik CADin pyörittämiseen, jolloin käyttiskin on valittava sen mukaan, että aiottu softa ja oheislaitteet pelaa.
Mulla on nettikonena ilmaiseksi saatu miniläppäri, jossa käyttiksenä lubuntu. En kummempaa tartte.
Ulkoiset kovot kuitenkin maksaa jo sen verran, että koneen hintaan lisäämällä sen summan, sais jo taas paremman koneen. Summasummarum. Onneks sitä päätöstä ei tarvi tehdä heti.no sitte joutusit laittaan ulkoisen kolen
mulla on muuten aivan hyvät kokemukset pilvestä (kuukle, dropbox)
..oi että..tää biisi jotenkin on kolahtanut muhun (toisaalta taas, mikä biisi nyt ei olis - musiikkia kun pitää mun elämässä olla isosti, muuten ei tule mistään mitään )...ja tota mun elo toisinaan onkin, että mun on vaan pakko päästä tienpäälle ja jonnekin kun muutoin..ei olekaan hyvä olla. Mutta onneksi siihen tepsii se pienikin kurvailu, niin saa taas semmosta virtaa ja tilaa hengittää ja ipanoiden kanssakin pääsee hyvin vaihtamaan maisemia
Oi, ihastele kaupunkia kaikessa rauhassa ! Sehän on huisin kaunis paikka...ja siellä tuoksuu merituuliPäivää, olen porvoossa.
Muutaman tunnin täällä.
Mites tuollainen, mulla on ollu melkein samanlainen 4 vuotta ja hyvin pelannut. Siinä on koneisto ja cd-asemakin näytön sisällä.Ulkoiset kovot kuitenkin maksaa jo sen verran, että koneen hintaan lisäämällä sen summan, sais jo taas paremman koneen. Summasummarum. Onneks sitä päätöstä ei tarvi tehdä heti.