The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Huomenta!

Tarttis raahata ittensä suihkuun..vai kahviako ensin..

Näin taas niin outoa unta että. Oli joku porukka ja jostain syystä piti lähteä pakoon juoksemaan ja sit miulle tyrkättiin syliin semmoinen suht pieni vauva. Pakkohan se oli vaan lähteä pinkomaan minkä pääs, koko ajan pelotti että ei vaan sille vauvalle käy mitään, yritin pitää kiinni, tiukasti mut varovasti.
Sit päästiin jonnekin turvaan, semmoiseen isoon taloon..jotain outoja keskusteluja kävin/kuulin kun siellä kiertelin ja kattelin ja sitten piti jo vahtia/sylitellä hetki jotain taaperoikäistä, joku katsoi miten tulen toimeen lasten kanssa..
 
Hei nörtit.

Mun pitäis s uus kone hommata, mut minkälainen? Miljoonia mä en oo siitä valmis maksamaan, ku käyttö on kuitenkin suht vähäistä, tablettia en haluu, enkä pöytämallia. Windows 8 käyttiksenä on kuulemma ihan paska, mut onko kellään kokemuksia Chromesta käyttiksenä? Kannattaako vai ei?
 
Hei nörtit.

Mun pitäis s uus kone hommata, mut minkälainen? Miljoonia mä en oo siitä valmis maksamaan, ku käyttö on kuitenkin suht vähäistä, tablettia en haluu, enkä pöytämallia. Windows 8 käyttiksenä on kuulemma ihan paska, mut onko kellään kokemuksia Chromesta käyttiksenä? Kannattaako vai ei?
Cromehan on nettiselain eikä käyttis. Mul on windows 8, on vähän sekava, mut tän kanssa pärjää ihan hyvin ko käyttää konetta waan netissä surffailuun, kuvien katseluun ja joskus kirjottamiseen.
 
on crhromella käyttiski, soveltunee ihan OK peruskäyttöön (netti, säpö...)
Mitä mä luin noita juttuja nyt tuolta netistä, niin muistia näissä ei ilmeisesti oo nimeksikään, eli kuvien tallennukset ja siirrot koneelle, ei tulisikaan ilmeisesti enää kysymykseen vaa niille pitäis sit hommata sit vielä joku oma, esim. Ulkoinen kovo tmv. Vaikokö?

Pyllystä tällanen. Pienen ihmisen pää laitetaan iha sekaisin.
 
Mitä mä luin noita juttuja nyt tuolta netistä, niin muistia näissä ei ilmeisesti oo nimeksikään, eli kuvien tallennukset ja siirrot koneelle, ei tulisikaan ilmeisesti enää kysymykseen vaa niille pitäis sit hommata sit vielä joku oma, esim. Ulkoinen kovo tmv. Vaikokö?

Pyllystä tällanen. Pienen ihmisen pää laitetaan iha sekaisin.
ne taitaa kuule perustua ajatukselle että kaikki tieto on kuuklen pilvessä
 
Hei nörtit.

Mun pitäis s uus kone hommata, mut minkälainen? Miljoonia mä en oo siitä valmis maksamaan, ku käyttö on kuitenkin suht vähäistä, tablettia en haluu, enkä pöytämallia. Windows 8 käyttiksenä on kuulemma ihan paska, mut onko kellään kokemuksia Chromesta käyttiksenä? Kannattaako vai ei?
Satunnaisessa nettisurffailussa ja tekstinkäsittelyohjelman käytössä sillä käyttiksellä ei o merkitystä, kunhan toimii.
Eri asia jos hankkii masiinaa ääni- tai videotyöstöön tai vaik CADin pyörittämiseen, jolloin käyttiskin on valittava sen mukaan, että aiottu softa ja oheislaitteet pelaa.

Mulla on nettikonena ilmaiseksi saatu miniläppäri, jossa käyttiksenä lubuntu. En kummempaa tartte.
 
Satunnaisessa nettisurffailussa ja tekstinkäsittelyohjelman käytössä sillä käyttiksellä ei o merkitystä, kunhan toimii.
Eri asia jos hankkii masiinaa ääni- tai videotyöstöön tai vaik CADin pyörittämiseen, jolloin käyttiskin on valittava sen mukaan, että aiottu softa ja oheislaitteet pelaa.

Mulla on nettikonena ilmaiseksi saatu miniläppäri, jossa käyttiksenä lubuntu. En kummempaa tartte.
Emmä tarvii ihmeellistä konetta, ku käyttö on kutakuinkin juurikin laskujen maksua, musiikin kuuntelua jne. Sillä tollanen chromebook oliskin hyvä, mutta se muisti. Se tulee vähän vastaan. Tietty niissä ilmeisesti on muistikorttipaikat nii sillä saa lisätilaa, mut pitänee käydä kaupoissa vähän vertailee ja ihmettelee.

Mun vanha kone oli miniläppäri myös. Asus, jossa oli käyttiksenä Windows7 starter.
 
..oi että..tää biisi jotenkin on kolahtanut muhun (toisaalta taas, mikä biisi nyt ei olis :) - musiikkia kun pitää mun elämässä olla isosti, muuten ei tule mistään mitään :))...ja tota mun elo toisinaan onkin, että mun on vaan pakko päästä tienpäälle ja jonnekin kun muutoin..ei olekaan hyvä olla. Mutta onneksi siihen tepsii se pienikin kurvailu, niin saa taas semmosta virtaa ja tilaa hengittää ja ipanoiden kanssakin pääsee hyvin vaihtamaan maisemia :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Huomentapäivää ihana kööri :) *pus*


Tiiättekö mitä, me ollaan täällä kohta niin pulassa näitten aamujen kanssa :)! Ei kyllä naurata ollenkaan kun se arki lähestyy ja nää ipanat on nyt olleet ihan mahdottomia - hekin nukkuvat pitkään ja nousevat ylös kivasti, jopa niin kivasti että...mä sitten vaan jatkan tossaamistani:barefoot:. Eli tässä on esikoinen saanut mulle nvirnuilla monena aamuna, kun teen ylösnousemusta aivan huolella ja hyvin hyvin pöwwöienä ja hattarallisena ilmestyn näköpiiriin, kuten tänäänkin. Se on morjens vaan koko päivälle saman tein, kun tuntuu että pääkopassa ei tapahdu niin mitään...mutta onneksi toi itseruoskinta toimii vielä eli saan kuin saankin itteäni liikkeelle ja toimimaan :)

Joku muuten taitaa leikkiä meikäläisen Unisiepparilla hiukan väärin, koskapa on nyt kahtena peräkkäisenä yönä mennyt kähveltämään mun unikuvatusaikani kokonaan kuvien kera...kiusitaan mua pientä ihmistä...aamuyöstä vasta simahdan, joten ilmankos sitä sitten nukutaan... Noo, ei hätiä mitiä - uusi ihana päivä ja uudet kujeet :)!

HEiii, mulle uusi kiva tuttavuus, jonka laitan tähän heti tulemaan :). Mä muutenkin tykkään Joren äänestä ja hänen biiseistään, tekstit on hyviä...kuuntele tai ole kuuntelematta :)

 
  • Tykkää
Reactions: famipala
vierailija
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä