The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä en osaa olla enää ilman. Niin tottunut siihen jo. Voi kattoo mitä haluaa, just silloin ku haluaa. Varsinkin Tällee 3-vuorotyöläisenä ei oo mitenkää mahdollista ees alkaa seuramaan mitään sarjaa töllöstä, ku en jaksa mitää tallennusrumbaa alkaa harrastelee..
Mä en ole osannut sitä kaivata kun niin vähän tulee katsottua (ehkä nyt lisääntyy :D ) mutta viikonloppuna huomas miten kätevä se on kun toisella oli :)
Ja lapset sitä pyydelleet :)

muoks. eikä telkastakaan tule pahemmin mitään mitä tallentelis
 
No menipä taas rahaa...ruokaan,yhet tossutkaat ostin,vessaan pienen hyllyn vain todetakseni että kun se on kulmahylly niin ei ole kulmaa minne sen laittaa...siihen mihin sitä ajattelin menee putket ja toisessa kulmassa on lattaista kattoon oleva teline...vessassa kolme kulmaa ja ainoo mihin sopii on pesukonekulma ja se nyt on ihan tyhmä paikka ja vielä kauimmainen kulma...Plääh! Ehkä vien ton sit äitil ja ostan sellasen suorakaiteisen hyllyn....

Kesän ekat mansikat ja herneet ostin myös...mansikoista vois tehdä vaikka rahkan kun en sellsinaan kauheesti mansikoista välitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
IhQ
Huoh, yks päivä töissä taas takana.
Välillä oli tekemistäkin mut välil ihan saakelin tylsää. Tällä viikolla ei oo mitään kalenteriin merkattua. En tosin oo enää töissäkään ku huomisen ja ke täl viikolla.
 
Mä en ole osannut sitä kaivata kun niin vähän tulee katsottua (ehkä nyt lisääntyy :D ) mutta viikonloppuna huomas miten kätevä se on kun toisella oli :)
Ja lapset sitä pyydelleet :)

muoks. eikä telkastakaan tule pahemmin mitään mitä tallentelis
iltavuoroviikoilla tulee eniten katottua ku tulee töistä nii ei oo ihan viä uni, mut ei viitti tehdäkään oikee mitää enää töiden jälkeen ja töllöstä ei tuu koskaa mitää kattomisen arvoista.
 
oli ilmaantunu vähän muuttujia?
Joo, just kun kuvittelin et meillä tää yhteistyö on alkanu pelaamaan. Me sovittiin että mä hoidan puolikkaan Tampereelle tänä viikonloppuna ko oon itekin menossa sinne ja he tulis nappaamaan poikasen joko keskustasta tai sitten niiden nykyisen kämpän läheltä, kun oon siihen hoodeille menossa kyläilemään. Niillä on nyt muuttoviikonloppu niin yhteisymmärryksessä päätimme, että poikanen on helppo napata siinä samalla kyytiin ko ne kuskaa tavaroita.
Mutta kas, nyt tuli viesti ettei ne otakaan poikaa kyytiin kun ei sovikaan heidän aikatauluun ja mun häätys lähteä viemään sitä sinne uudelle kämpälle. Ei siinä mitään, mut se uus kämppä on jossain hevonvitun korvessa ja pikaisen googlettelun jälkeen selvis sinne menee bussilla tunnin keskustasta, eikä mee ees TKL:n oma bussi. Ja aikovat myös luistaa sunnuntain osalta ja odottavat että haen sen vielä sunnuntaina kotiovelta asti. Mitvit.
 
vierailija
Joo, just kun kuvittelin et meillä tää yhteistyö on alkanu pelaamaan. Me sovittiin että mä hoidan puolikkaan Tampereelle tänä viikonloppuna ko oon itekin menossa sinne ja he tulis nappaamaan poikasen joko keskustasta tai sitten niiden nykyisen kämpän läheltä, kun oon siihen hoodeille menossa kyläilemään. Niillä on nyt muuttoviikonloppu niin yhteisymmärryksessä päätimme, että poikanen on helppo napata siinä samalla kyytiin ko ne kuskaa tavaroita.
Mutta kas, nyt tuli viesti ettei ne otakaan poikaa kyytiin kun ei sovikaan heidän aikatauluun ja mun häätys lähteä viemään sitä sinne uudelle kämpälle. Ei siinä mitään, mut se uus kämppä on jossain hevonvitun korvessa ja pikaisen googlettelun jälkeen selvis sinne menee bussilla tunnin keskustasta, eikä mee ees TKL:n oma bussi. Ja aikovat myös luistaa sunnuntain osalta ja odottavat että haen sen vielä sunnuntaina kotiovelta asti. Mitvit.
Eihän se nyt sulle kuuluu ainakaan jokakerta viedä ja hakea, itseasiassa kuuluisi kokonaan etävanhemmalle. Melko tuulellakäyvä tää ämpäri taitaa olla.
 
Eihän se nyt sulle kuuluu ainakaan jokakerta viedä ja hakea, itseasiassa kuuluisi kokonaan etävanhemmalle. Melko tuulellakäyvä tää ämpäri taitaa olla.
Me ollaan tähän asti tehty niin, et ämpäriviikonloppuina mä vien pojan Tampereelle tai haen sen, ja ne hoitaa kyydin toiseen suuntaan. Ollaan tehty treffit siihen keskustaan linkka-asemalle, koska mä tuun bussilla täältä sen 1,5h ja niillä on oma auto + ämpärillä työauto.
Ja nyt kun ne muuttaa johonki hevonvittuun niin nyt täytyy alkaa tappelemaan kyydeistä ja vaatimaan et mä teen about 6h reissun saadakseni lapsen sinne koska keskustaan kulkeminen on nyt heille niiiiiiiiiin hankalaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä