The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tässä kyllä taas hienosti huomaa sen mitenkä suku on pahin. Isosisko on ainut joka tarjos apua käski mennä sinne et hän hoitaa lapset ja ruoat jne. Ja hällä itellää kuitenki 3 lasta ja elukat hoidettavanaan muutenkin. Sit pikkusisko ei "ehdi" vaikkei sil oo muutaku aikaa ku pyysin jos tulis. Äiti ei kuulemma kerkee, vaik aloitti just kesäloman.

Onneks mulla on noita kavereita jotka auttaa, niistä on kyllä tällä viikolla ollu ihan suuNaton apu <3
 
Tässä kyllä taas hienosti huomaa sen mitenkä suku on pahin. Isosisko on ainut joka tarjos apua käski mennä sinne et hän hoitaa lapset ja ruoat jne. Ja hällä itellää kuitenki 3 lasta ja elukat hoidettavanaan muutenkin. Sit pikkusisko ei "ehdi" vaikkei sil oo muutaku aikaa ku pyysin jos tulis. Äiti ei kuulemma kerkee, vaik aloitti just kesäloman.

Onneks mulla on noita kavereita jotka auttaa, niistä on kyllä tällä viikolla ollu ihan suuNaton apu <3
Suku on perhe jota ei voi valita, mut ystävät on perhe jonka voi valita :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
En saanut housuja vaihettua kun ei ollut enää sitä pienempää kokoa mutta rahat tietty sain takasin.On mulla nyt noi toiset mutta tykkäsin siitä toisesta väristä enempi. No,menee noikin käytössä.Sillä palautetulla rahalla sit ostin toisaalta yhen paidan joka oli ale hintaan ja sit ihan extempore ostin tollasen jonkun "jakun" oikeen tiedä mikä se on kun ei se oikeen bolerostakaan mene. No mut sysyllä ja viileinä iltoina kiva heittää päälle vaikka ei olis takkia.

Mitäs ruokaa teksi kauhee nälkä....teenko mäkin nyt makrulaatikon vai pulled pork pitsan ?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä