The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sellanen psykokäynti. Oli ensinnäki unohtanu merkitä koko tapaamisen kalenteriin, mut onneks häl oli kuitenki aikaa. Vähän jäi sellanen mitäänsanomaton olo koko käynnistä, mutta seuraavaks mennään sitte J:n kanssa sinne ja aletaan purkaan vyyhtiä.
 
Millekkähän sitä alkais tänään. Jotenki semmonen fiilis, et ei oikein tiiä mitä tekis ja miten päin olis. Kahvit on juotu ja puolikas on lastenohjelmien ihmeellisessä maailmassa, siivosin eilen eikä oo pyykkiäkään pestävänä. Ulkona on kylmää ja märkää eikä kotoa poistuminenkaan oikein houkuttelis. Tulkaa joku kylään.
 
Huomenta!

Täällä sataa vettä että mitäs nyt sit....


Mulla on joka aamu muuten silmät ihan rähmässä että johtuneeko siitä että kun tietää et ei oo aikasta herätystä niin nukkuu paremmin ja rennommin koska ei mulla juurikaan työaamusin silmät ikinä rähmi.Jännä juttu.
 
Viimeksi muokattu:
Aamusella käväisin tos lähikaupassa, niin huomasin, että mun tekee hirveesti mieleni hapankaalia. Se rasilaisen rasiapakattu on törkeen kallista, mut muistin, että viimeksi täällä oli myös 870g lasipurkissa tuotenimellä "venäläinen hapankaali". Niin oli nytkin. Ja viereen oli ilmaantunut samanmoinen purkki jossa luki "venäläinen suolakurkku". Ja hinnaltaan kans huomattavasti edullisempi kun noi rasiapakatut.
 
..päivää tai jotain :)*huiskuttaa*

Ylösnousemuksen tein jo kahdeksalta, voitteko kuvitella ja ilman minkään valtakunnan herätyskelloa (enkä mä tiiä edelleenkään että missä se vehje on mutta pitänee valjastaa tässä toi erikätevä kännykkä siihen hommaan) ja aamupalalla sain olla me myself and I- seurassa kaikessa rauhassa. Tirpana heräs ipanoista ensimmäisenä, vellokset tossasivat kunnolla pitkään - hyvä juttu :)

Mp3- soitinkin taas pelittää, jees - hyvä minä *tuulettaa ja pomppii*, vaikka kyllä mä taas sain sen kanssa ährätä ja siunailla tätä mun omaa tonttumaisuuttani. Eilettäin olin tehnyt ladatessani jotain aivan himmeetä hommaa ja sekaisinhan toi värkki oli kuin sepelimylly :D...tovi meni kyllä miettiessä ja ihmetellessä että mitä teen ja miten teen, mulla on tapana ajatella asiat aina hiukan eri tavalla kuin ns. muut - mun matikanmaikka aikoinaan sanoikin että mussa ois otetta just tutkijaksikin, koskapa osaan vääntää asiat ihan nurinkurin mutta tulla kuitenkin pienen koukun kautta hyvin perusteltuun oikeeseen lopputulokseen - eli sen vaikeemman kautta :)...liian syheröiset solmut korvien välissä, nääs :D

Pesukone taas roiskaamassa, kohta pitäs jo ihmetellä lounastarpeitakin vaikka mä taijan jättää sen väliin kun oon jotenkin täynnä tosta aamupalasta...mutta ei sillä mitään kiirusta oo, ipanatkin niin myöhään syöpöttelivät. Ja tänään teen muuten sitä kirahvisen pizzaa :), menköön nyt sitten herkuttelun puolelle tämä loppupäivä.

Jossain vaiheessa menen taatusti jonkinlaiselle lenkille, rupee korpeemaan nämä kelit kun kroppaa hötkyilyttää ja varmaan tota mun hörhöysosastoakin:oops:, ja se saa luvan olla sitten ihan mitä vaan keliä silloin menossa, satakoon vaikka ukkoja taivaalta.

Heiiiii, se on perjantai (y) - hyvää vauhtia ollaan menossa kohti viikonloppua mutta sitä ennen fiilistellään tämä päivä tappiinsa :). Pumppuosastoa vaan kuntoon kaikilla mausteilla ja aisteilla, eiks joo :)

 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Tulkaa ny joku siivoomaan tänne. Mua alkaa ahdistaa tää sekasotku. Tahtois edes imuroida, mut ei houkuttele se jälkeinen olotila sitte yhtään tipan tippaa :(:confused:
Ennen kuin mä oisin siellä sua jeesaamassa ja höpöttämässä tainnoksiin, niin sun näpsäkät pojat on huushollin jo imuroineet tohkeissaan :)

Meillä keskimmäinen tykkää imuroimisesta, joten suosiolla sen aina hänelle luovutan - toki ei koko huushollia huiskaise, vaan onneksi se meikäläinenkin saa Irman kanssa humppailla ja yrittää väistellä sen johtoja :D
 
Sellanen psykokäynti. Oli ensinnäki unohtanu merkitä koko tapaamisen kalenteriin, mut onneks häl oli kuitenki aikaa. Vähän jäi sellanen mitäänsanomaton olo koko käynnistä, mutta seuraavaks mennään sitte J:n kanssa sinne ja aletaan purkaan vyyhtiä.
..heii, mitä tarkotat mitäänsanomattoman tuntuisella käynnillä? Eikö enää irronnut mitään ns. kättä pitempää vai vaikuttiko se unohdus siihen käyntiin sitten niin isosti?

Joka tapauksessa hyvä juttu, kun homma etenee siellä :). Ja kun siihen ymppää mukaan kaikki muutkin yhteistyötahot päiväkotia myöten, niin eiköpähän siitä tule semmoinen kantava paketti, mistä saat apuja ihan kotiarkeenkin :)
 
Ennen kuin mä oisin siellä sua jeesaamassa ja höpöttämässä tainnoksiin, niin sun näpsäkät pojat on huushollin jo imuroineet tohkeissaan :)

Meillä keskimmäinen tykkää imuroimisesta, joten suosiolla sen aina hänelle luovutan - toki ei koko huushollia huiskaise, vaan onneksi se meikäläinenkin saa Irman kanssa humppailla ja yrittää väistellä sen johtoja :D
Poitsut on vielä hoidossa tänään. On isomman pojan viiminen hoitopäivä, kohta alkaaki koulu (kääk!) :D
Ja toi irman tanssittaminen ei kyllä kuulu heidän suosikkihommiinsa, molemmat jaksaa minuutin ja sit se jää levällee toho keskelle lattiaa...

Nyt he on kyllä reippaina poikina auttanu mua tiskarin kanssa melkein joka päivä, että jotain ees :)
 
..heii, mitä tarkotat mitäänsanomattoman tuntuisella käynnillä? Eikö enää irronnut mitään ns. kättä pitempää vai vaikuttiko se unohdus siihen käyntiin sitten niin isosti?

Joka tapauksessa hyvä juttu, kun homma etenee siellä :). Ja kun siihen ymppää mukaan kaikki muutkin yhteistyötahot päiväkotia myöten, niin eiköpähän siitä tule semmoinen kantava paketti, mistä saat apuja ihan kotiarkeenkin :)
No varmaan se unohdus juu vaikutti siihen. Keskusteltiin lähinnä J:n ekoista elinvuosista. Mut eihän niitä kaikkia asioita muista, ku kylmiltään pitää alkaa miettiä kaikkea. Nii vähä jäi sellanen hölmö kuva koko käynnistä, kun ei sieltä löytyny mitään ihmeellistä tai poikkeavaa, joista ois tarvinnu mitenkään tarkentaa mitään.
Mut joo asia nyt kuitenkin jotenkin ainakin etenee, niin eiköhän se tästä :)
 
Poitsut on vielä hoidossa tänään. On isomman pojan viiminen hoitopäivä, kohta alkaaki koulu (kääk!) :D
Ja toi irman tanssittaminen ei kyllä kuulu heidän suosikkihommiinsa, molemmat jaksaa minuutin ja sit se jää levällee toho keskelle lattiaa...

Nyt he on kyllä reippaina poikina auttanu mua tiskarin kanssa melkein joka päivä, että jotain ees :)
Oukkei - sitten jos ite humppaat Irman kanssa niin kroppaa kunnellen. Tee vaikka ihan pienesti mutta useammassa osassa pitkin päivää ettet rykäse koko hommaa yhdellä kerralla ja pode sitten oloas koko loppupäivän ajan. Ja nyt saa mennä sitten semmoisella suurpiirteisellä meiningillä, valjasta vaikka joku vierailija imurin varteen :)

Joo, koulutkin alkaa ihan kohta! Tuolle eskarilaiselle pitää hommata reppu :), se on sitten semmoista sirkutusta ja pomppuhyppelyä se shoppailureissu, kun tirpana on innoissaan :)...Mielenkiintoista on kyllä nähdä mimmosen repun valitsee, aihealue kun voi olla mikä vaan aina siitä hempeestä vaaleanpunaisesta prinsessallisesta/eläinaiheesta sinne auto/prätkäpärräilyaihioihin. On se jännää taas :)...
 
No varmaan se unohdus juu vaikutti siihen. Keskusteltiin lähinnä J:n ekoista elinvuosista. Mut eihän niitä kaikkia asioita muista, ku kylmiltään pitää alkaa miettiä kaikkea. Nii vähä jäi sellanen hölmö kuva koko käynnistä, kun ei sieltä löytyny mitään ihmeellistä tai poikkeavaa, joista ois tarvinnu mitenkään tarkentaa mitään.
Mut joo asia nyt kuitenkin jotenkin ainakin etenee, niin eiköhän se tästä :)
Aika hankalahan tuo on lähteä yhtäkkiä nopeesti kaivelemaan tuollaisia asioita, sentään aikaa kulunut ja teidänkin elossa ehtinyt tapahtua vaikka ja mitä, että kait siinä sitten tunteekin semmosta hatarallisuutta...varsinkin kun ei oikein edes tiedä, että mitkä asiat voisivat sitten vaakakupissa painaakin. Mutta käynti kerrallaan, varmasti asioita läpikäydään monelta eri kannalta ja mietitään sekä palataan jo käsiteltyihinkin asioihin.

Hyvältähän tuo vaikuttaa, te ootte saaneet tosi nopeesti kuitenkin rattaat pyörimään, joten se vain vahvistaa sitä asiaa, että lapsi tulee ykkösenä :)
 
Oukkei - sitten jos ite humppaat Irman kanssa niin kroppaa kunnellen. Tee vaikka ihan pienesti mutta useammassa osassa pitkin päivää ettet rykäse koko hommaa yhdellä kerralla ja pode sitten oloas koko loppupäivän ajan. Ja nyt saa mennä sitten semmoisella suurpiirteisellä meiningillä, valjasta vaikka joku vierailija imurin varteen :)

Joo, koulutkin alkaa ihan kohta! Tuolle eskarilaiselle pitää hommata reppu :), se on sitten semmoista sirkutusta ja pomppuhyppelyä se shoppailureissu, kun tirpana on innoissaan :)...Mielenkiintoista on kyllä nähdä mimmosen repun valitsee, aihealue kun voi olla mikä vaan aina siitä hempeestä vaaleanpunaisesta prinsessallisesta/eläinaiheesta sinne auto/prätkäpärräilyaihioihin. On se jännää taas :)...
Joo pitää varmaan jotenkin pikkuhiljaa varovasti yrittää.

Yritin AH, niin rakasta ja ihanaa äitiäni saada auttamaan, (mun välillä palaa niin kiinni sen kanssa) mut ei hän nyt pääse, sillä alko aamulla kesäloma. Okei joo menee huomenna hautajaisiin, mut silti. Totes, että kyllä ne villakoirat siellä pysyy, hän tulee viikon päästä. Harmi vaan, että äitini tuntien, kun palaavat ens viikonloppuna Oulun reissultaan, niin vastauksena tulee silloin olemaan, että ei hän nyt jaksa/ehdi, koska just vasta pääsivät kotiin ja seuraavalla viikolla tulee vieraita ja pyykkiäkin pitäis pestä.

juu meilläkin ois koulutarvikkeiden osto edessäpäin vielä :)
 
Joo pitää varmaan jotenkin pikkuhiljaa varovasti yrittää.

Yritin AH, niin rakasta ja ihanaa äitiäni saada auttamaan, (mun välillä palaa niin kiinni sen kanssa) mut ei hän nyt pääse, sillä alko aamulla kesäloma. Okei joo menee huomenna hautajaisiin, mut silti. Totes, että kyllä ne villakoirat siellä pysyy, hän tulee viikon päästä. Harmi vaan, että äitini tuntien, kun palaavat ens viikonloppuna Oulun reissultaan, niin vastauksena tulee silloin olemaan, että ei hän nyt jaksa/ehdi, koska just vasta pääsivät kotiin ja seuraavalla viikolla tulee vieraita ja pyykkiäkin pitäis pestä.

juu meilläkin ois koulutarvikkeiden osto edessäpäin vielä :)
No mutta sitten oot kans siellä varovaisena ja hissuksiin menet :)

Joo, ja me äidit osataan kyllä olla :)...ihunia ja oikein rakastettavia :)... varsinkin silloin kun se rakkaussatsi tuntuu olevan melkein miinusmerkillä eli mennäään sinne ärsyttävyyden puolelle :)...mutta eipä siinä kauheesti vaihtoehtoja ole kuin sietää ja siedättää, kun ei vaihtamaankaan pääse :D
 
Vaan mä lähden tonne vesisateeseen - toistaiseksi sieltä tulee siis alas vain pelkkiä pisaroita mutta runsaasti ja ukkonenkin on kolistelemassa - kurvailemaan eli asioita hoitamaan :)

Se on siis morjens :)*vilkuttaa*
 
Nyt piti hetki katsella missä on piilokamerat..pomo soitti lomaltaan että Tampereen toimipisteessä on hirvittävä probleemi, et Narttu viittis lähtee kattomaan.

Taisin kysyä että mitä helvetin vittua mutta tosi on, tässä kökötän junassa matkalla Mansesteriin :confused:
 
äh,pakko lähtee kysymään että saako noi eilen ostetut housut vaihtaa/rahan takasin kun ne piti ostaa sovittamatta ja toiset oli liian isot. En yhtään tykkää mennä tollasia asioita setvii kun on muita asiakkaita vieressä kuuntelemassa :D
 
Jaahas, näpsäkkä kotirouva vauhdissa. Puolikkaalle makaronilaatikko uunissa, vuokaleipätaikina kohoamassa ja uunitusta odottamassa. Aattelin vielä tehä jonkun ihanan hedelmäsmoothien mangosta, banaanista ja kookosmaidosta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä