vierailija
Näitä aina väki kyselee, ja itse niille olen hirnunut. Mutta nyt kun sattui omalle kohdalle niin heräsi vaan kauhea tarve kysyä muilta ihmisiltä
kp25/26-29
kp25/26-29
Wuhuu! No hyvä! Jotain outoa tässä kierrossa on, aivan jännittää!Nännien kipeytyminen on tooosi hyvä oire. Se oli ainakin minulla ensimmäinen merkki raskaudesta. Peukutetaan!!!!
Taidat tuijottaa verrokkiviivaa Se mitä minä tarkoitan, on sen vasemmalla puolella. Tuo hyvin hailea viiva.Näen tuossa ihan hyvän paksun normaalin punaisen viivan. Miten huonoja näyttöjä teillä on?
En nyt sentään . Minulla on kaksi lasta, kuopuksessa (nyt 1v) testailin tosi aikaisin ja sain n. viikon verran tuollaisia plussia kunnes viiva vahvistui. Ei tainnut koskaan vahvistua verrokkiviivan tasolle. Todellakin tiedän mistä puhun. Ja todellakin sinä olet raskaana, tuo on selvä +, ei mikään haamu.Taidat tuijottaa verrokkiviivaa Se mitä minä tarkoitan, on sen vasemmalla puolella. Tuo hyvin hailea viiva.
Voi juku jos se nyt merkkaa että minulla on kyytiläinen!
No oikeastaan näyttö voi helposti vääristää viivan tummemmaksi kuin se oikeasti on.Katsoin vielä kerran, ja edelleen, selvä + viivahan siellä . Näillä ketkä sitä ei näe, on huonot näytöt koneella tms.
Onnea!
Joka kerta kun kuvan avaan, näen heti selkeän plussaviivan. Vaikka onkin vielä hieman taustalla oleva, hämärä, niin silti siinä on ihan reilu värillinen leveä plussaviiva. Ei tietokoneeni mitään vääristä.No oikeastaan näyttö voi helposti vääristää viivan tummemmaksi kuin se oikeasti on.
Nimimerkillä 2 lasta ja kymmeniä kusitikkukuvia kuumeilijat-ryhmään postaillut.
Onnea vaan edelleen. Tiesin että oli plussa, mutta tuosta kuvasta ei voi nyt kukaan vääntää enää mitään muuta.Hyvää perjantaita itse kullekin!
Näinhän se menee, etten todellakaan malttanut odotella maanantaita että tekisin seuraavan testin.
Tässä hieman paremmassa valossa otettu kuva. Mielestäni viiva näyttää nyt punertavammalta
kp26
Ei tätä silti meinaa uskoa todeksi, ja jänskättää meneekö kaikki hyvin.
Oireina edelleen kipeät nännit ja vihlontaa alavatsassa.
Tehdyt testit (RFSU-merkkiset):
KP22 = täysin tyhjää näytti, ei edes viivanpaikkaa
KP25 = hyvin hailakka viivantapainen
KP26 = hitusen paremmin näkyvä viiva, mielestäni punertaa selvästi.
Joo kyllä, ihkaensimmäinen. Pää on ihan pyörällä!Onko ap muuten ensimmäinen lapesi kyseessä?