Onko tämä nyt se kuuluisa haamuplussa?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailijazxc
Voihan tuo olla se "haamu", joka vahvistuu tulevina päivinä. Toivotaan niin.

Se voi olla myös viivanpaikka, sillä omalta näytöltäni en osaa sanoa, onko viivassa punaista väriä. Ehkä on :-D

vierailija
Viivanpaikaksi en usko, sillä tein saman testin pari päivää aikaisemmin, ja viivanpaikkaa ei tullut ollenkaan. On vain aika haalea viiva tuossa nyt.. kamalaa kun en malta odottaa maanantaita jolloin tuloksen pitäisi olla absolut selviö! :D

HippuTAR
Saattaa olla tai sit ei.

Mulla on johonkin liuskatesteihin (en muista merkkiä, mutta kaikki ne liuskat oli siis samaa merkkiä) osaan tullu viivanpaikka ja osaan ei. Viivanpaikat oli ton näkösiä ku toi sun testi on.

Mutta on myöskin ollu niin et on ollu täysin puhdas nega kp 36, ja kp39 tuli välittömästi kontrolliviivaa punaisempi plussa. Mulla tosin hyvinkin epäsäännöllinen kierto.

vierailija
No voi rähmä :/ Testasin sillä näin aikaiseen, kun mulle ilmestyi tosi outo "oire". Mun nännit on ihan sairaan kipeät! Tissit on ennenkin olleet satunnaisesti kipeinä ennen menkkoja, muttei koskaan pelkät nännit. Plus että ne "nöpöttää" koko ajan, mikä sekin on outoa, sillä mulla ei oo kylmä.

No ei kai auta kuin odottaa vielä muutama päivä ja tehdä uusi testi viikonvaihteessa :p

plussahaaveita
Mulla aikasemman raskauden kohdalla tuli juuri tuollainen plussa, kun turhan aikaisin testasin. Oma testi tänään ihan selvä nega, ei edes viivanpaikkaa saanut esille valoa vasten. (Kp 27/n.30)

onneaa
Näyttää olevan. Siinä on vähän punaista mutta on vielä tooodella haalea, eli plussahaamu. Viivanpaikat taas on värittömiä/harmahtavia. Toivottavasti pikkusella on hyvät tarrasukat ja viiva vahvistuu.

vierailllija
Taidat tuijottaa verrokkiviivaa :) Se mitä minä tarkoitan, on sen vasemmalla puolella. Tuo hyvin hailea viiva.

Voi juku jos se nyt merkkaa että minulla on kyytiläinen! :D
En nyt sentään :D. Minulla on kaksi lasta, kuopuksessa (nyt 1v) testailin tosi aikaisin ja sain n. viikon verran tuollaisia plussia kunnes viiva vahvistui. Ei tainnut koskaan vahvistua verrokkiviivan tasolle. Todellakin tiedän mistä puhun. Ja todellakin sinä olet raskaana, tuo on selvä +, ei mikään haamu.

Tasainen punainen viiva tulee vain jos pissassa on HCG:tä.

vierailllija
No oikeastaan näyttö voi helposti vääristää viivan tummemmaksi kuin se oikeasti on.

Nimimerkillä 2 lasta ja kymmeniä kusitikkukuvia kuumeilijat-ryhmään postaillut.
Joka kerta kun kuvan avaan, näen heti selkeän plussaviivan. Vaikka onkin vielä hieman taustalla oleva, hämärä, niin silti siinä on ihan reilu värillinen leveä plussaviiva. Ei tietokoneeni mitään vääristä.

-ap-
Hyvää perjantaita itse kullekin!

Näinhän se menee, etten todellakaan malttanut odotella maanantaita että tekisin seuraavan testin.

Tässä hieman paremmassa valossa otettu kuva. Mielestäni viiva näyttää nyt punertavammalta :)

kp26

Ei tätä silti meinaa uskoa todeksi, ja jänskättää meneekö kaikki hyvin.

Oireina edelleen kipeät nännit ja vihlontaa alavatsassa.
Tehdyt testit (RFSU-merkkiset):

KP22 = täysin tyhjää näytti, ei edes viivanpaikkaa
KP25 = hyvin hailakka viivantapainen
KP26 = hitusen paremmin näkyvä viiva, mielestäni punertaa selvästi.

vierailllija
Hyvää perjantaita itse kullekin!

Näinhän se menee, etten todellakaan malttanut odotella maanantaita että tekisin seuraavan testin.

Tässä hieman paremmassa valossa otettu kuva. Mielestäni viiva näyttää nyt punertavammalta :)

kp26

Ei tätä silti meinaa uskoa todeksi, ja jänskättää meneekö kaikki hyvin.

Oireina edelleen kipeät nännit ja vihlontaa alavatsassa.
Tehdyt testit (RFSU-merkkiset):

KP22 = täysin tyhjää näytti, ei edes viivanpaikkaa
KP25 = hyvin hailakka viivantapainen
KP26 = hitusen paremmin näkyvä viiva, mielestäni punertaa selvästi.
Onnea vaan edelleen. Tiesin että oli plussa, mutta tuosta kuvasta ei voi nyt kukaan vääntää enää mitään muuta.

:)

HippuTAR
Onnea!
On tosiaan nyt selkeä plussa.

Mut edelleen, mä oon saanu monta tollaista "viivaa" ku ekas kuvas enkä ollu raskaana. Ja ne saatto tulla siis niin et yhtenä päivänä puhdas nega, seuraavana tommonen "viivanpaikka", seuraavana puhdas nega, sit seuraavana "viivanpaikka" ja samana iltana nega. Ja samasta virtsastakin oon testannu kahdella liuskalla, toiseen tuli viivanpaikka ja toiseen ei...

Siihen ei sitte tartte puuttua et tollanen testailu on järjetöntä, tiedän sen jo muutenkin.

Yhteistyössä