The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt olisi aika magneettikuvalle ja tiedän, että niihin on vaikea päästä.
Sitä mäkin vähän toivoisin. Tosin ku mä olin magneettikuvalla tos keväällä ku kuvattiin toi sappi, nii mahtaiskohan niissä kuvissa näkyä toi selkä myös? Aloin sitä miettiä, et jos ne ei oo kattonu niistä kuvista ku tosiaan sen sappitien ja muut jääny huomioimatta.
 
Pyydä ja vaadi lähete eteenpäin erikoislääkärille eli fysiatrille julkiselle puolelle lähimpään yliopistolliseen sairaalaan. Näin ohitat tk:n pullonkaulan. Työterveyden puolella tekevät vain sen, mikä kuuluu heidän soppariin.
Lähin on Turussa ja sit on Tampereella. Mahtaakohan laittaa sinne? Tietty en tiedä onko tuolla meidän keskussairaalassa fysiatria ku ainaki heidän kanssaan on jonkinlainen sopimus. Mut joo yritän psyykata itseäni tässä, että löytäisin sen sisäisen kiukun siihe mennessä ku meen lääkärille että saa luvan alkaa kyllä tekee jotain..
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Lähin on Turussa ja sit on Tampereella. Mahtaakohan laittaa sinne? Tietty en tiedä onko tuolla meidän keskussairaalassa fysiatria ku ainaki heidän kanssaan on jonkinlainen sopimus. Mut joo yritän psyykata itseäni tässä, että löytäisin sen sisäisen kiukun siihe mennessä ku meen lääkärille että saa luvan alkaa kyllä tekee jotain..
Pyydät sen lähetteen niin isoon paikkaan, josta löytyy magneettikuvausvehkeet.
 
...huomentapäivää :)

Ja tötteröisenä mennään, ihan oikeesti, mut pitäs tässä saada ruotuun ja tää pöwwökasa ylös aamulla paaaaljon aikasempaan, mitä mä nyt teen:oops:..menee ihan hötöiksi nää päivät:barefoot:

..vaikka näenkin elämänmakuisia painajaisia! Voi kiesus sentään, kyllä oli hiuksianostattavat unikuvat, niin todenmakuiset, ja vaikka välistä itteni väkisin riuhtasin kuvista irti, niin - arvaas vaan - saman tein kun simmuni ummistin, niin se leffa lähti pyörimään siihin jääneestä kohdasta.....arhhg. Ihan huonot kuvat, todella.

Ja nyt hiukan ihossa kihelmöi se juttu, kun ne tuntui niin todelta...huh,pitää ravistaa pääkoppaa ja laittaa noi kuvitukset jonnekin mappiin.

Aamuteellä vihdoin, mä sain itestäni heti jonkun Tarmo-puuskan ja laitoin yhden pakastimen sulatukselle. Ihan kamalan kauheassa jäässä, sen kanssa meneekin tässä tämä päivä... Muutoin - mitä nyt toi unenhapatus kaihertaa - hyvä aamu; ipanat taas ylhäällä niin hiljaisina....pojat ovat nyt innostuneet tosta autoradasta että mä taijankin lähteä muuten jemmaamaan perunajauhopaketin "jonnekin"...muutoin on kohta lattiat ja seutukunta valkosessa pölyssä :)

Mutta heiii - ihunaa lempeetä aamua sulle :).Se on torstai eli toivoa täynnänsä runsaasti...ihan niin kuin kaikissa muissakin päivissä :)
 
Jos mua ei näy täällä vkl jälkeen niin olen lukittuna johonkin kellariin :D

Tai sitten tulen maitojunalla jo aiemmin :whistle:
Eihän sitä koskaan tiedä miten ne menee.
Jos ei vaikka "synkkaakaan".
Mä oon kyllä joskus ollu aika hullu. Tapasin netissä yhellä keskustelupalstalla yhden miehen, ei siis ollu mikää treffipalsta vaan tällanen perus diibadaapa-palsta. Vaihdeltiin yv:jä ja sit joskus tuli puhe et jos nähtäisiin. No sit sovittiin et se tulee hakeen mut kotoa ja mennää ajelee. Sieltä mä tien vierestä hyppäsin tuntemattoman keski-ikäisen auton kyytiin mitään ajattelematta. Jälkikäteen mietittynä siinähän ois voinu käydä vaikka mitenkä huonosti, mutta siinä kävi niin, että sain ihan mahtavan ihanan ja hyvän ystävän hänestä :D
 
Mies on odottanut nyt kaksi vuotta selän magneettikuvaukseen. Edellisen kuvan maksoin itse. Täällä ei kyllä pääse, julkinen puoli ei vaan toimi. Toivottavasti siellä päin resurssit riittää.
No mä pääsin viimeks tosi nopeesti, tosin syykin oli sellainen. Ku mulla siis löyty ct-kuvauksessa et toinen sappitie on normaalia leveämpi nii pisti kiireellisenä. Muuten kyl täälläkin on kuulemma jonoa vissii ihan kiitettävästi. Mut jos kuitenkin pääsis nopeeta nii oishan se hyvä.
 
Lähin on Turussa ja sit on Tampereella. Mahtaakohan laittaa sinne? Tietty en tiedä onko tuolla meidän keskussairaalassa fysiatria ku ainaki heidän kanssaan on jonkinlainen sopimus. Mut joo yritän psyykata itseäni tässä, että löytäisin sen sisäisen kiukun siihe mennessä ku meen lääkärille että saa luvan alkaa kyllä tekee jotain..
Kyllä sä sen kiukun nopeestikin saat itelles päälle, kun vähääkään mietit, että miten paljon sulla on tässä pelissä mukana. Oma terveys!! Työura!! Heiii, koko elämä itseasiassa - koska jos tota selkääs ei saada kuntoon ja tilanne siellä, olkoon se mikä tahansa, vain pahenee, niin kyllä hitossa se vaikuttaa sun elämäs kulkuun. Ei ainoastaan fysiikan huononemisen takia vaan kyllä se aika tehokkaasti rupee rassaamaan ja syömään hermoja.

Nyt, nainen, pallit paikalleen :D...eli vaadit sitä magneettikuvausta ja sitä että sut saadaan kuntoon :). Siitähän on lähdettävä liikkeelle, että sut saadaan terveeksi :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mä oon kyllä joskus ollu aika hullu. Tapasin netissä yhellä keskustelupalstalla yhden miehen, ei siis ollu mikää treffipalsta vaan tällanen perus diibadaapa-palsta. Vaihdeltiin yv:jä ja sit joskus tuli puhe et jos nähtäisiin. No sit sovittiin et se tulee hakeen mut kotoa ja mennää ajelee. Sieltä mä tien vierestä hyppäsin tuntemattoman keski-ikäisen auton kyytiin mitään ajattelematta. Jälkikäteen mietittynä siinähän ois voinu käydä vaikka mitenkä huonosti, mutta siinä kävi niin, että sain ihan mahtavan ihanan ja hyvän ystävän hänestä :D
Niinpä, eihän ihmisistä aina voi tietää. Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin :)

Olishan tuossakin voinut tosiaan tapahtua mitä vaan. Ja yleensäkin nettitreffeillä.
 
Mies on odottanut nyt kaksi vuotta selän magneettikuvaukseen. Edellisen kuvan maksoin itse. Täällä ei kyllä pääse, julkinen puoli ei vaan toimi. Toivottavasti siellä päin resurssit riittää.
Ihan oikeesti!!??!! Voi kilinkellit sentään, miten voi noin pahasti mättää asiat, että ihminen jätetään oman onnensa nojaan...tai no, oonhan mä näitä nähnyt ja sotkuja selvitellyt ja omalta osaltani isosti ravistellut, että...mutta kyllähän toi syvältä on että säästöjen sun muitten kohkauksien takia unohdetaan se ihminen, joka palveluja kipeimmin tarvitsee.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ihan oikeesti!!??!! Voi kilinkellit sentään, miten voi noin pahasti mättää asiat, että ihminen jätetään oman onnensa nojaan...tai no, oonhan mä näitä nähnyt ja sotkuja selvitellyt ja omalta osaltani isosti ravistellut, että...mutta kyllähän toi syvältä on että säästöjen sun muitten kohkauksien takia unohdetaan se ihminen, joka palveluja kipeimmin tarvitsee.
Ja hullummaksi tää vaan menee. Erikoissairaanhoito on olemassa, mutta vain harvoille.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä