...huomentapäivää
Ja tötteröisenä mennään, ihan oikeesti, mut pitäs tässä saada ruotuun ja tää pöwwökasa ylös aamulla paaaaljon aikasempaan, mitä mä nyt teen
..menee ihan hötöiksi nää päivät
..vaikka näenkin elämänmakuisia painajaisia! Voi kiesus sentään, kyllä oli hiuksianostattavat unikuvat, niin todenmakuiset, ja vaikka välistä itteni väkisin riuhtasin kuvista irti, niin - arvaas vaan - saman tein kun simmuni ummistin, niin se leffa lähti pyörimään siihin jääneestä kohdasta.....arhhg. Ihan huonot kuvat, todella.
Ja nyt hiukan ihossa kihelmöi se juttu, kun ne tuntui niin todelta...huh,pitää ravistaa pääkoppaa ja laittaa noi kuvitukset jonnekin mappiin.
Aamuteellä vihdoin, mä sain itestäni heti jonkun Tarmo-puuskan ja laitoin yhden pakastimen sulatukselle. Ihan kamalan kauheassa jäässä, sen kanssa meneekin tässä tämä päivä... Muutoin - mitä nyt toi unenhapatus kaihertaa - hyvä aamu; ipanat taas ylhäällä niin hiljaisina....pojat ovat nyt innostuneet tosta autoradasta että mä taijankin lähteä muuten jemmaamaan perunajauhopaketin "jonnekin"...muutoin on kohta lattiat ja seutukunta valkosessa pölyssä
Mutta heiii - ihunaa lempeetä aamua sulle
.Se on torstai eli toivoa täynnänsä runsaasti...ihan niin kuin kaikissa muissakin päivissä