The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun pitäs rehvata viikonloppukaverii huomenna ja sitten meneekin yli viikko ennekun nähdään voi mennä kaksikin. Tai no voihan se olla että ei huomisen jälkeen nähä enää ollenkaan:confused:...toivottavasti kuitenkin nähään.
Mä en vaan oikeen tiedä, että pitäskö mun huomenna jotenki ottaa esiin se asia et mitä me tai lähinnä hän meinaa...oon muutamalta miespuoliselta kysyny, että mitä mun pitäs tehä niin ne on käskeny kysyy/sanoo suoraan että mitä mä haluun...että jos viikonloppukaverilla on eri mietteet niin tuleepa kertaheitolla selväks.Mutta kun en haluu ahdistella ja olla tyrkky.
Loputon kehä jota juoksen ympäri.
No totta ihmeessä sä otat sen asian vaan rohkeesti puheeksi, koska se vaivaa sun mieltäs. Kysymällähän se selviää :). Eikä toi oo mitään tyrkkyyttä toi tommonen, että haluaa tietää, mitä toinen osapuoli ajattelee :). Koetapa muuttaa tota sun ajattelutapaas hiukan valoisammaksi - kysyessä sulla kasvaa itsevarmuuskin ja huomaat että selviät tiukemmistakin tilanteista :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Meinasin muuten vielä kaiken huipuksi otta ihan kunnon ilmalennonkin pyörän kera. Mennä kouhotin semmosta kakstasoista alamäkeä, siinä on pieni lähes huomaamaton tasamaan kohta ennen seuraavaa alamäkeä, niin katos peijoona - ja mä muuten oon tosi tarkka tässä jutussa, että lenkkarin nauhat on todella huolella laitettu kiinni ja ne kaikki ylimääräset härpäkkeet vielä survon sinne läpän sisuksiin (taijan hommata uudet hiukan kätevämmän puoleisemmat lenkkarit :)) - ketjun kutale päätti olla himoissansa ja imas mun nauhan vauhdissa sisäänsä.... Jukupätkä, ikinä en oo tainnutkaan tehdä semmosta hätä- lossit - kiinni- jarrutusta kuin nyt ja siitä vielä hyppäämään yhdellä jalalla vauhtia toppaamaan....onnistuin sitten riuhtasemaan siinä sen nauhankin irti mutta kiesus!!!, että mä säikähdin. No, tulipahan kunnon adrenaliinipotkut saatua :)
Mulla oli yks päivä puolikas fillarin istuimessa ja reppu täynnä ruokaostoksia puolikkaan sylissä. Sit kotia kohti polkiessa tunsin kuinka kengännauha oli auennu ja kietoutui polkimen ympärille. Oli meinaan pikkasen jännää yrittää seisoa vasemmalla jalalla, pitää toisella kädellä pyörää pystyssä ko lapsen ja ostosten painolla se fillari ei olis pelkän jalan varassa pysyny, ja toisella kädellä sitte kurkotella kieputtamaan sitä nauhaa irti.
 
Mulla oli yks päivä puolikas fillarin istuimessa ja reppu täynnä ruokaostoksia puolikkaan sylissä. Sit kotia kohti polkiessa tunsin kuinka kengännauha oli auennu ja kietoutui polkimen ympärille. Oli meinaan pikkasen jännää yrittää seisoa vasemmalla jalalla, pitää toisella kädellä pyörää pystyssä ko lapsen ja ostosten painolla se fillari ei olis pelkän jalan varassa pysyny, ja toisella kädellä sitte kurkotella kieputtamaan sitä nauhaa irti.
Joo, mä voin hyvin kuvitella ja nähdä sielujen silmin tuon tilanteen :) - sitä joutuu yllättäviin tilanteisiin ja venymään ja virumaan mitä ihmeellisimpiin asentoihinkin jopa ihan tavallisella kauppareissulla :)

Onneksi teille ei ehtinyt sattua mitään, vaikka aineksia oli teilläkin vaikka ja mille.
 
Tuleva jatko-opiskelujen perässä muutto. Täällä nykysessä kaupungissa ei voi opiskella mun haluamaa alaa, et vaihtoehdot on Tampere, Turku ja Helsinki.

A) Tampereella olis kavereita/sukulaisia, tukiverkot lähellä ja helpoin hoitaa poikasen kyyditys ämpäriviikonlopuille. Mut en millään haluais muuttaa takas sinne, ei nappaa yhtään ja kerran ko pois päässy niin....
B) Helsinki taas ei kiinnosta koska se on liian iso kaupunki mun makuun, liian kallis, mut siel ois kuitenkin kavereita ja ihmisiä jotka tarvittaessa vois auttaa pojan hoitamisessa. Julkisia kulkee tosi hyvin Tampereelle ja poikasen sais helposti matkaan.
C) Turku houkuttelis kaupunkina ja vaihtoehtona eniten, mutta en tunne sieltä ketään joten tukiverkot olis olemattomat, joutuis alottaan koko elämän taas ihan alusta, joka tuntuu aika raskaalta ajatukselta. Ja sieltä Tampereelle matkustaminen olis kaikkein kalleinta, koska joutuis menemään junalla koska onnibussiyhteydet on niin paskat.

Ja ainahan voi muuttaa takas pois jne, mut sit puolikaskin alkaa olemaan jo kouluikäinen, niin ei voi muuttaa vaan omien mieltymysten perässä, vaan tarttis oikeesti ajatella jotain pysyvää etappia et lapsella ois vakaat oltavat eikä mitään holtitonta riepottelua ympäri Suomea.
..sulla vissiin on tässä kuitenkin vielä tuota miettimisaikaa, mutta hyvähän se on hyvissä ajoin lähteä tarkastelemaan vaihtoehtoja. Tamperehan vaikuttas äkkisiltään ihan ideaalipaikalta mutta heiii - onkos ihan pakonpakko Tampereelle muutta? Mites ois siihen lähiympäristöön, että olis tavallaan sitä etäisyyttä siihen kaupunkiin mutta kuitenkin siinä ns. hollilla, ettei tarttis kulkemisiin lähteä suuremmin sijoittelemaan :)?
 
..sulla vissiin on tässä kuitenkin vielä tuota miettimisaikaa, mutta hyvähän se on hyvissä ajoin lähteä tarkastelemaan vaihtoehtoja. Tamperehan vaikuttas äkkisiltään ihan ideaalipaikalta mutta heiii - onkos ihan pakonpakko Tampereelle muutta? Mites ois siihen lähiympäristöön, että olis tavallaan sitä etäisyyttä siihen kaupunkiin mutta kuitenkin siinä ns. hollilla, ettei tarttis kulkemisiin lähteä suuremmin sijoittelemaan :)?
Olishan sekin mahdollisuus, mut Tampereen ympärillä on vaan tylsiä tuppukyliä, joista en oikeastaan tunne ketään ja ilman omaa autoa ei sit pääsis kunnolla edes Tampereelle näkemään kavereita. Ja yleisestikään pirkanmaa ei kovin houkuttele.

Mut kai mä laitan hakupaperit kaikkiin kolmeen opinahjoon ja katon mihin pääsen, vai pääsenkö mihinkään.
 
Tänään vietettiin kiva päivä autossa koko perhe. Yli yhdeksän tuntia ja ilmastointilaite kränäsi. Oli ihan hitsin kuuma :oops:
Oi, te olitte jossain reissussa koko poppoon kera ja piditte ihan lungin ja hauskan huilipäivän :)...ja autossakin ihanaa tunnelmaa :), toi niin kuuluu melkein aina kuvioihin, että just silloin kun ilmastointilaitetta tarttis niin annas olla - tulee jotain ihme säätöä.

Mutta ihanaa yhdessäoloa ja elämyksien keräilyä, loistavaa :)!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä