The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Huomenta!

Tänään viel vapaata. Huomenna taas töihin.
Tässä aamukahvia ryypiskelen..katoin eilen viimesen osan Älyttömät äidit- kolmiosasta sarjaa. Voi hyvänen aika millaisia naisia..olo tuntui yllättäen kovinkin tavalliselta ja normaalilta.

Vai 715517 ollu taas aiheena illalla..no, edelleenkin voisin pikkuisen lahjoittaa omistani...niin 71553157ä ku kiloista :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Miehenä olen taatusti kiinnostunut tisseistä. Etenkin jos ne on kiinni rungossa jossa on kiva peppu ja selkärangan yläpäässä on kiinnostavaa.

Ne tissit kelpaa taatusti just semmoisina kuin ne on.

On helpompi ja halvempi vaihtaa mies kuin lähteä plastiikkakirurgille jos eivät kelpaa.
Eiköhän jokainen ole :D

Joku pitää pienistä, joku isoista. Makuasioita. Kuten peputkin :)
 
Huomenta :)

Vai tissikeskustelu on täällä käyty. Mun yks läheinen on käyny ottaa silikonit tossa viitisen vuotta sitten. Hän ei vaan osannu arvostaa itseään "pienillä" rinnoista, vaan oli jokseenkin epävarma ja alakuloinen, niin se vaan päätöksensä tehtyään piristy oikeesti ja toi itsevarmuutta lisää.

Ite en laittais, vaikka teininä tissikriisiä mullakin on pukannu, tällä hetkellä oon vaan tyytyväinen siihen , että ne on hommansa hoitaneet ja jos jotakuta ei nää AA:t kiinnosta niin on sit just hänen häpeää, mut peppu on tikissä nii se riittää :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Huomenta :)

Vai tissikeskustelu on täällä käyty. Mun yks läheinen on käyny ottaa silikonit tossa viitisen vuotta sitten. Hän ei vaan osannu arvostaa itseään "pienillä" rinnoista, vaan oli jokseenkin epävarma ja alakuloinen, niin se vaan päätöksensä tehtyään piristy oikeesti ja toi itsevarmuutta lisää.

Ite en laittais, vaikka teininä tissikriisiä mullakin on pukannu, tällä hetkellä oon vaan tyytyväinen siihen , että ne on hommansa hoitaneet ja jos jotakuta ei nää AA:t kiinnosta niin on sit just hänen häpeää, mut peppu on tikissä nii se riittää :D
Joo, kyllähän se saattaa joillekin sitä itsevarmuuttakin, hyvää oloa tms tuoda.

Itselläkin joskus teininä pukkas tissikriisiä, varmaan ihan luonnollistakin kun "odotti" niiden kasvamistä ja huomas ettei ne tuosta tuon enempää kasvakaan :D
Eikä sekään kovin kivalta silloin tuntunut kun laudaksi, pojaksi tms "haukuttiin". Pituutta kun kuitenkin oli (on) sen 178cm.
Eipä siitä nyt sen kummempaa "kriisiä" kuitenkaan tullut.
Ainakin voi olla huoletta ilman liivejäkin :D

Hyvin ovat tärkeimmät hommansa kuitenkin hoitaneet :)
En tietenkään arvostele heitäkään joilla imetys ei onnistu ja lapset on pulloruokinnalla.

Mistähän sekin johtuu että toisilla on pienet ja toisilla isot luonnostaan :D
Kun ajattelee että murrosiässähän ne kasvaa. Pienemmät mullakin on mitä äidilläni oli.
 
Joo, kyllähän se saattaa joillekin sitä itsevarmuuttakin, hyvää oloa tms tuoda.

Itselläkin joskus teininä pukkas tissikriisiä, varmaan ihan luonnollistakin kun "odotti" niiden kasvamistä ja huomas ettei ne tuosta tuon enempää kasvakaan :D
Eikä sekään kovin kivalta silloin tuntunut kun laudaksi, pojaksi tms "haukuttiin". Pituutta kun kuitenkin oli (on) sen 178cm.
Eipä siitä nyt sen kummempaa "kriisiä" kuitenkaan tullut.
Ainakin voi olla huoletta ilman liivejäkin :D

Hyvin ovat tärkeimmät hommansa kuitenkin hoitaneet :)
En tietenkään arvostele heitäkään joilla imetys ei onnistu ja lapset on pulloruokinnalla.

Mistähän sekin johtuu että toisilla on pienet ja toisilla isot luonnostaan :D
Kun ajattelee että murrosiässähän ne kasvaa. Pienemmät mullakin on mitä äidilläni oli.
Siis juu en mäkään tarkoittanut tota sillee et pulloruokinnassa ois mitään vikaa, mein vanhempi poika on kasvanut tyytyväisenä korvikkeella, ku puhkes maitoallergia.

Se on muuten juu jännä juttu, mut kai kaikille sit vaan kertyy sitä rasvaa vähän eri kohtiin. Jotenkin kai se siitä johtuvaa on.
 
Siis juu en mäkään tarkoittanut tota sillee et pulloruokinnassa ois mitään vikaa, mein vanhempi poika on kasvanut tyytyväisenä korvikkeella, ku puhkes maitoallergia.

Se on muuten juu jännä juttu, mut kai kaikille sit vaan kertyy sitä rasvaa vähän eri kohtiin. Jotenkin kai se siitä johtuvaa on.
En mäkään sitä sillä laittanut, tuli vain mieleen :)

Noinhan se jotenkin menee.
 
Miehet kokeilivat stringejä - katso hulvattomat reaktiot
Keskiviikko 15.7.2015 klo 20.13

Miehet saivat tehtäväkseen testata string-alushousuja päivän ajan.

String-alushousut ovat arkipäivää useimmille naisille, mutta vain harvat miehet käyttävät niitä.

Amerikkalainen Buzzfeed.com-sivusto laittoi kolme miestä testaamaan stringejä päivän ajan. Vaatekappale aiheutti hämmennystä testaajissa.

Miesten mielestä stringeissä oli hyvät ja huonot puolensa. Vessakäynnit tuntuivat helpommilta, mutta toisaalta alushousujen takaisin asetteleminen oli haastavaa. Yksi koki string-alushousujen olevan boksereita aerodynaamisemmat.

- Tuntuu siltä, että voisin pitää näitä kuntosalilla, mies innostui.

Katso videolta, miten miesten testipäivä sujui.

 
Etelä- ja Keski-Suomessa on tänään viikon aurinkosin päivä.

MTV Uutisten meteorologi Markus Mäntykannas kehottaa suomalaisia nauttimaan ulkoilusta tänään.

– Aurinko pääsee paistamaan tiistaina laajalti ja lämpötilat kohoavat 20 asteeseen, sisämaassa ehkä jopa 23- 24 asteeseen, Mäntykannas ennustaa.

Keski-Suomesta pohjoisempana päivä on sen sijaan täynnä sade- ja ukkoskuuroja.

– Lämpötilat jäävät siellä alle 20 asteeseen. Myös Pohjois-Suomessa on tänään hyvin koleaa. Lämpötilat jäävät yleisesti 10 asteen vaiheille, Mäntykannas sanoo.

Iltaa kohden sää alkaa pilvistyä koko maassa.

– Länsi- ja lounaisrannikolle saapuu illan aikana sateita tai sadekuuroja.

Keskiviikon sää näyttää jo aivan erilaiselta.

– Pilvisyyttä ja kuuroja on ympäri maata ja 20 astetta on tiukassa. Karu paluu arkeen on edessä, Mäntykannas lohkaisee.
 
Varokaa:
VÄLTTÄKÄÄ LIIALLISTA IMUTTELUA
Poikapöpöt (lat. Puerbakterius Maskulinius) ovat yksi kuudesta eliökunnan kunnasta. Poikabakteerit ovat esitumallisia mikrobeja joilla ei ole tumakoteloa, ja niiltä puuttuvat useat soluelimet. Ne ovat evolutiivisesti hyvin vanhoja eliöitä. Niitä elää kaikkialla niin poikaystävässä, veljessä kuin isässäkin. Poikapöpöt elävät loisina muissa eliöissä ja ovat siten haitallisia, mutta jotkut niistä ovat hyödyllisiä tai jopa välttämättömiä kantajalleen.

Poikapöpöjen eli poikabakteerien liiallinen saanti voi olla hengelle vaarallista tai jopa tappavaa
Poikapöpöjen yleisin tarttumismuoto on syljen välityksellä, jolloin poikapöpöt tarttuvat suuhun tulleesta ylimääräisestä syljestä suun limakalvoille (usein suutelu/pussailun tuloksena). Tutkimukset osoittavat että seurustelu-/seksikumppanit yms. ovat poikapöpöjen levittämisen takana. Suurin poikapöpöille altistuva ryhmä ovat naiset, sillä poikapöpöt eivät yleensä siirry pojalta pojalle mutta poikkeustapauksia löytyy.
..ja mä vaan pusittelen kaikkia täällä vallankin kun unikuvillensa menevät:oops::barefoot:...vaan nyt tuli sitten kerrassaan rotia tähänkin hommaan! Loppuu pusittelut kokonaan. Nih. Kerta. Vallankin jos on riskinä kaiken maailman poigapagteerien saanti...virtuaalisestikin:cautious:...


..ja katotaanko vaikka että eihän tää mun kohdalla pidä niin ollenkaan paikkaansa :D, viimestään illan aikana oon kuitenkin pusittelemassa, joten....se on sitten vissiin kuitenkin voivoit teille, tiedossa on kattipöpöjä enempi vähempi pitkin päivää :)!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
:oops::barefoot:....tästä ei tuu näemmä niin mitään, mä oon niin raakasti myöhässä tästä päivästä....

Mä oon ihan vähän aikaan sitten herännyt:eek:...ja ipanat on täällä kaikkinensa mulle nauramassa :D..hiisi, pitänee lähteä tässä totuttelemaan herätyskellon kamalaan ääneen, sikäli mikäli nyt semmoinen edes löytyykään kun taisin sen jonnekin sujauttaa...

No, tiistaiaamupäivää vaan kaikille :) *vilkuttaa*

Aurinko on taivaalla, lämmin päivä taitaa tulla ja eittämättä myös hyvin häsläinen, kun oon vasta tässä vaiheessa pöwwöineni kaikkineni...ja joo 715517kin on menossa mukana :)!

Ja - voi päivää mun kanssa :D - nyt on saatava tähän heräämiseen rytmiä ja hymyä ja ketkutusta isosti eli huudatanpa tätä ja lähden ketkuttelemaan keittiöön...ihanaa päivää sulle :)!

 
..siis joo, päivän yksi tärkeimmistä missioista on todellakin löytää se herätyskello...tää on niin häröä että mä vetelen aamupuuroa vasta nyt nassuuni :D...Koko kroppa on vielä jossain pumpulihötössä, pääkin ihan unimössöinen, rytmit heikun keikun kallevillellään....

huooh...

Ja missä ihmeen välissä noista ipanoista tuli tommosia hiljaisia hissukkaisia, että noi mokomat heräilee ylös ihan hiljaksiin eivätkä puheripulikohtauksissaan :eek:..mä oon ihan hämmentynyt, onko meillä tapahtumassa tässä jotain elämää suurempaa muutosta..kaikkien muiden muutoksien lisäksikin...aina näemmä osaan olla ihan vaiheessa mitä tulee ipanoihin ja heidän aivoituksiinsa :D

Mutta - tänään on jädepäivä eli laitan tulemaan herkkua tuolle kolmikolle :). Ja mitä ilmeisimmin semmoinen ex tempore- päivä muutoinkin, tuntu että niin lirahti reisille koko päivä meikäläisen tossaamisten takia:oops:...mutta tais nää unet tulla tarpeeseen :)

Esikoinen osaa olla kärtsynä tässä, potuttaa ja ahdistaa kun asiat eivät - kumma juttu ;) - sujukaan hänen toiveiden ja halujensa mukaan...tervetuloa vaan elämänmakuun poika rakas :). Pärräämään pitäs kuskata, kunhan nyt kuulostellaan tuota kalustoa, että mihin kuntoon se tässä jäikään, jotain rempan tarvetta tuli....mutta toi kuuluu asiaan, hankalahan sitä toki on sulatella kun on poltetta ja intoa mutta tasoittaa kummasti tuota poikaa kuitenkin...


Mun täytyy laittaa talossa musat pauhaamaan jotta saan itteni sykkeeseen...ja ovet selälleen, raitista ilmaa ja aurinkoa sisälle vaan, kyllä tässä on kohta tämänkin kattisen energiatasot taas kuosissa :)

 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä