The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mies kuin mies on hyvin äkkiä ujo pikkupoika milloin törmää oikeaan naiseen. Ei uskalla sanoa mitään kun pelkää sanovansa jotain tyhmää. Eikä tiedä mis käsiänsä pitäisi. Hermostuksissa kädet tärisee kellä vaan.
No siis nyt ei ole kyse mistään rakkaus eikä ihastus jutusta vaan miehestä joka sattuu tärisemään kun juttelee. Mistä ja miksi se rakkauskortti vedetään aina esiin...
 
Moikkelis koikkelis ihunat murmelit ja tähtisilmät :)!

Että tämmönen viikonloppu...mä oon kotona vihdoinkin. Tuli tehtyä mutkan kautta suoraan matkaa, viikonlopun viettoa rannikon kautta. Ja kaiken maailman avautumista...sekä - taDaa - nyt seuraa newsflash: Olen paska tyyppi :).

No, tämä paskiainen sitten jatkaa näitä elämän harjoitteitaan ja iloitsee tällä hetkellä siitä, että on nämä ipanat tässä eli ääntä ja liikettä ja elämisen meininkiä sekä ihanaa lämmittävää auringonpaistetta :)

Reissukassin taidan nyt potkia toviksi kauimpaiseen nurkkaan - hahaaa, näin kun sanon, niin voi olla tiedossa menemistä ennen kuin tajuankaan :) - ja istahdan toviksi alas :)

Nautitaan tästä lupsakasta sunnuntaista :)
:eek::eek: ei susta saa tekemälläkään paska tyyppiä ! :cautious:
 
Joo, oon lähettänyt palautetta, mut aina vaan pahoitellaan eikä homma muutu paremmaksi. Voi olla kyse,siitä että anttila on myyty pois ja voi olla että potkuja tulee. :(Asiakkaat vaan tässä kärsii,kun ei saada enää mitään toimimaan.
Keskohan just myi sen pois, joten voipi olla et ongelmia uusilla omistajillakin on.
Mut ei niiden pitäis omassa lähettämö- tai nettikauppatoiminnassa näkyä. Paitti just siinä, et tavaraa ei o jos sitä ei tilatuksi saa.
 
Ja vielä enempi siinä että ne on muiden lapsia..itellä kun ei ole niin ei sillälailla näe "vanhemistaan" mutta sitten kun noita ulkopuolisia näkee/kuulee niin...
Mä en "näe" vanhenemistani vaikka lapsia onkin :D
Tai vaikka heille ikää tulee.
Ehkä se ikä iskee sitten kun kotoa joskus muuttavat :D
Tai sitten ei, ei voi tietää. Sitten kun alkaa taas erilaisempi elämä :)
 
Saa musta, toihan oli toisen mielipidettä ja hänen purkautumista ja hän kokee mut nyt tommosena tyyppinä :). Eihän musta hyvänen aika kaikki pidä, eikä tarviikaan :). Enhän mäkään kaikista ihmisistä pidä mutta yritän toimeen tulla - ja oppia ihmisistä uusia juttuja sekä samalla itestäni :)
En usko, sähän oot niin ihana,lutunen immeinen. :love:
Mut joo, hänen mielipiteensä oli sit sellainen ja ei tosiaan tarvia pitää kaikista.
 
Moikkelis koikkelis ihunat murmelit ja tähtisilmät :)!

Että tämmönen viikonloppu...mä oon kotona vihdoinkin. Tuli tehtyä mutkan kautta suoraan matkaa, viikonlopun viettoa rannikon kautta. Ja kaiken maailman avautumista...sekä - taDaa - nyt seuraa newsflash: Olen paska tyyppi :).

No, tämä paskiainen sitten jatkaa näitä elämän harjoitteitaan ja iloitsee tällä hetkellä siitä, että on nämä ipanat tässä eli ääntä ja liikettä ja elämisen meininkiä sekä ihanaa lämmittävää auringonpaistetta :)

Reissukassin taidan nyt potkia toviksi kauimpaiseen nurkkaan - hahaaa, näin kun sanon, niin voi olla tiedossa menemistä ennen kuin tajuankaan :) - ja istahdan toviksi alas :)

Nautitaan tästä lupsakasta sunnuntaista :)

MITÄ??? Kyllä pitää olla melkonen uloste semmosen joka sinua pitää paskana!
 
En usko, sähän oot niin ihana,lutunen immeinen. :love:
Mut joo, hänen mielipiteensä oli sit sellainen ja ei tosiaan tarvia pitää kaikista.
Kais....kiitos :). Me kaikki ollaan ihania ja lutuisia ja nökkösiä ja hanipaita :)

Bygones nyt vaan tuolle jutulle :), lisää varmasti on tiedossa ja kuten sanoinkin, avatukoon nyt sitten mulle kerran se häntä vissiin jotenkin helpottaa...mene ja tiedä, mutta ei haittaa :).
 
MITÄ??? Kyllä pitää olla melkonen uloste semmosen joka sinua pitää paskana!
No ei oo, oikeesti, on vaan eksyksissä ja pulassa oman ittensä kanssa. Ja purkaa sitä omaa pahaa oloaan ja yrittää siten jollain tapaa saada otetta elostansa ja käsitellä asioita. Minkäs teet, kun toista sattuu. Keinot nyt ovat mitä ovat, sammakoita vilisee, mutta jos toi tuo edes jonkinlaista helpotusta hänelle, niin siitä vaan. Pahemminkin vois sanoa, että sinänsä toi on aika lievää ja kuten oon sanonut, niin viljavaan maahan noi ei uppoa :).

Jahka tässä nyt tuulettelee ja selvittelee asioita, niin ehkä tässä voi taas jutella normaalisti. Huonoja päiviä sattuu ite kullekin. Aika tehköön tehtävänsä...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä