En ollutolit pannu sitä aiemmin?
Joskus lapsena mäkin viimeksi olen syönyt.Mä oon kersana syöny hirveä paljon. Nykysin vähemmän,pakkasessa on joku vasikan liha vai mikä lie...kun yks tyyppi anto pari. Peurasta en niin kovin välitä,sitäkin kyllä syönyt enempi kuin tarpeeks...se käy vattaan jotenkin,en tiedä mikä siinä sit on.
Onhan se joissain asioissa.jahkailemalla ei saa mitään, elämä on uhkapeliä
Samalla tavalla kuin miehetkin. Alkamalla esim jutteleen.Mä oon huono tekee aloitteita...miten ne naiset tekee aloitteen?
No mikäs suhun iskis tai millä saa "kiinnostuksen" herään?ei toki poika noin helpolla lähe. mut tuo riittää naiselle aloitteeksi.
kiinnostushan herää aina kun naisen näkee mut kyl tällä iällä ihastumiseen vaaditaan jotain. en osaa sanoa mitä se on. tiedän sen sit kun se eteen tulee.No mikäs suhun iskis tai millä saa "kiinnostuksen" herään?
Aivan. Ja eihän noista "tapaamis/kohtaamisjutuista" pysty etukäteen mitään sanoon. Se on sitten se tilannekin mikä siinä vaikuttaa, se toinen ihminen millanen hän on, millanen toisen "olemus" on jne.kiinnostushan herää aina kun naisen näkee mut kyl tällä iällä ihastumiseen vaaditaan jotain. en osaa sanoa mitä se on. tiedän sen sit kun se eteen tulee.
mitä enemmän vuosia tulee sitä vähemmän ulkonäkö kiinnostaa. jotkut kaipaa missejä ja toiset elämänkumppania.Aivan. Ja eihän noista "tapaamis/kohtaamisjutuista" pysty etukäteen mitään sanoon. Se on sitten se tilannekin mikä siinä vaikuttaa, se toinen ihminen millanen hän on, millanen toisen "olemus" on jne.
En tarkoita mitään ulkonäköjuttuja vaan millanen se toinen vaan on.
Vaikea selittää
No mua ei ole koskaan kiinnostanut pelkkä ulkonäkö. Kyllä siinä niin moni muukin asia vaikuttaa.mitä enemmän vuosia tulee sitä vähemmän ulkonäkö kiinnostaa. jotkut kaipaa missejä ja toiset elämänkumppania.