puhdas veikkaus.Mistä tiiät etteikö niitä olis enää kellään?
puhdas veikkaus.Mistä tiiät etteikö niitä olis enää kellään?
Dodi. Hirvi vastaan peuraja meillä syödään peuraa.
Toivottavasti ei tunge sisätiloihin nyt räsähti jo komea salama ja alko sataan.Pidä se visusti siellä
Mä en ikinä pystyis vanhempieni sängys...enkä(lainaan poikaa) olemattomien appivanhempien.appivanhemmilla oli vesipeti kun oltiin nuoria
tottahan se piti testata...
jahkailemalla ei saa mitään, elämä on uhkapeliäVaikee juttu..hirvi voittaa peuran...mut toisaalta haukku voittaa hirven...valintoja
Huomisellekin on lupailtu ukkosia. Tosin sitähän ei tiedä missä niitä tulee vai tuleeko missään.Toivottavasti ei tunge sisätiloihin nyt räsähti jo komea salama ja alko sataan.
jotenkin tuntuu et tota käyttämällä ja uusiksi tulolla saa avarin poskelle.Toi on ihan kiva.
Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä vai pitääkö mun kävellä tästä uudestaan ohi
Mä oon kersana syöny hirveä paljon. Nykysin vähemmän,pakkasessa on joku vasikan liha vai mikä lie...kun yks tyyppi anto pari. Peurasta en niin kovin välitä,sitäkin kyllä syönyt enempi kuin tarpeeks...se käy vattaan jotenkin,en tiedä mikä siinä sit on.Mä en ole maistanut hirveä kuin joskus pienenä mutta en muista makua enkä ole maistanut peuraa.
Ja samasta raaka-aineestahan saa erilaisia ruokia tehtyä
Testaa ja kerro sitjotenkin tuntuu et tota käyttämällä ja uusiksi tulolla saa avarin poskelle.
Ei välttämättäjotenkin tuntuu et tota käyttämällä ja uusiksi tulolla saa avarin poskelle.
veikkaan huonoa kokkia.Mä oon kersana syöny hirveä paljon. Nykysin vähemmän,pakkasessa on joku vasikan liha vai mikä lie...kun yks tyyppi anto pari. Peurasta en niin kovin välitä,sitäkin kyllä syönyt enempi kuin tarpeeks...se käy vattaan jotenkin,en tiedä mikä siinä sit on.
Ei oikein suju meikäläiseltä noi uhkapelit.jahkailemalla ei saa mitään, elämä on uhkapeliä
olit pannu sitä aiemmin?Ei välttämättä
Parempi sekin kuin käytsä usein täällä
Kerran näin yhden tutun näköisen ravintolassa ja sanoin sen yhden "tavallisen iskulauseen": Ollaanko me nähty jossain aikasemmin
No, oltiinhan me.
onneksi olen sen verran ujo että pidän suuni kiinni. kyl ne naisetkin aloitteen osaavat tehdä.Testaa ja kerro sit
Mä oon huono tekee aloitteita...miten ne naiset tekee aloitteen?onneksi olen sen verran ujo että pidän suuni kiinni. kyl ne naisetkin aloitteen osaavat tehdä.
ottaa hiasta kiinni ja sanoo et sun pitää matkaan lähteä.Mä oon huono tekee aloitteita...miten ne naiset tekee aloitteen?
Ja sit mies(poika) lähtee...niin helposti vai?ottaa hiasta kiinni ja sanoo et sun pitää matkaan lähteä.
ei toki poika noin helpolla lähe. mut tuo riittää naiselle aloitteeksi.Ja sit mies(poika) lähtee...niin helposti vai?
No mää jo aattelin et ootko sä helppoei toki poika noin helpolla lähe. mut tuo riittää naiselle aloitteeksi.
katsos kun pienelle osalle miehistä on suotu sen verta iso pumppu et verta piisaa molempiin päihin.No mää jo aattelin et ootko sä helppo
nimenomaan pienelle osallekatsos kun pienelle osalle miehistä on suotu sen verta iso pumppu et verta piisaa molempiin päihin.