Oi hitsi, hiukanko nopeesti hiipimällä se aamu tulikin...huomenia kaikille
..enkä puhu niin mitn siitä miten oon aamupöwwönä, kyllä te tiiätte, että se on mun tapauksessa sitä normiotosta
Unet oli ihan sekalaista huttuseurakuntaa, siellä seikkaili mun loistavassa ja lahjakkaassa seurassa mm. joku heavybändin kitaristi, tuli käytyä Tampereellakin - toi oli vinkee piipahdus, mä olin itekseni unessa liikenteessä mutta loppujen lopuksi löysin itteni jostain isosta lössistä/porukasta missä juttu lenti ja nauru raikas ja siinä vaan oli hyvä olla niitten ihmisten kanssa - ja sitten mä olinkin sutaamassa jotain talon seinää flanellipuserossa ja farkkushortseissa tikapuilla keikkuen neonin keltaiseksi
ipanalauman juostessa talon ympäri kiljuen ja kikatellen ja samalla huomasin, että yhden omppupuun kimpussa olikin hevonen - !! - hamus puusta suoraan suuhunsa makeita omppusia....
- repikääpä siitä sitten unikuvatulkintaa, mie en sitä tee kun lopputulos ois kuitenki, että joo-o, oot kyllä niin vinkeen hankala tapaus unissaskin, että onnea vaan
Heiii, aamuaurinkoa pukkaa, tyrkkäis myös pakkaamista - hyvin oon osannut levittäytyä taas ja itteni tuntien kohta varmaan jonkin sortin säntäilyäkin mutta...otan kuin otankin oman aikani ihan rauhaksiin tässä
Ihanaa, rauhallista aamua sulle
*pus*