Hyviä uniaNyt keskityn Poirottiin ja sitten nukkumaan
Hyviä uniaNyt keskityn Poirottiin ja sitten nukkumaan
Mukavaa ja leppoisaa Poirottoilua (uu, mikä sana ) ja makoisia unikuvia oman kullan kainaloisena *pus*Nyt keskityn Poirottiin ja sitten nukkumaan
Vasarallako kopautit unimailmaan?Nukahti! Laittoi pään tyynyyn ja sanoi hyvät yöt ja kolme henkäystä ja unten mailla. Mä olen niin kade sen kyvystä nukahtaa oitis.
Vasarallako kopautit unimailmaan?
Ei tarvinnut Se piti viimeksi vapaata juhannuspäivänä. Vähemmästäkin väsähtää.Vasarallako kopautit unimailmaan?
Joillakin onnekkailla vaan on tuo huikee taito ...Nukahti! Laittoi pään tyynyyn ja sanoi hyvät yöt ja kolme henkäystä ja unten mailla. Mä olen niin kade sen kyvystä nukahtaa oitis.
Jees. Mä osaan nukkua autossa. Mies ei osaa.Joillakin onnekkailla vaan on tuo huikee taito ...
...mutta sulla on varmasti puolestaan taas sellainen kyky, mistä miehesi on sulle kateellinen...aina se tasapainoinen tila vaan luurailee jossain
Pikaista nukahtamista Majurilaan ja hyviä uniaJaha, mä meen kopauttaa itteeni pajavasaralla ottaan, jospa sit sais nukahdettua armolliseen yöuneen
Kauniita unia!Jaha, mä meen kopauttaa itteeni pajavasaralla ottaan, jospa sit sais nukahdettua armolliseen yöuneen
Kauniita unia sinullekin! Ja lempeää aamua...Mä tassuttelen takaviistoon, pienen tovin vielä viivyn musiikin parissa fiilistellen...unikuvat jo odottavat
Kauniita, pehmeitä unia sulle, nuku hyvin *pus*
Mari Laurilasta mulle tulee mieleen "Aja hiljaa isi"
muoks. tuli mieleen Pepistä meidän Eemeli (Ak)
Häivyin. Nurkkabaariin.Asiankannattaja.
Mä en olekaan ainoa hereilläolija!
Ja juu, pitää ajella varoen kun aina voi tielle sattua joku pieni joka ei vielä osaa varoa...
Mä olen kahtena iltapäivänä joutunut jarruttelemaan kun halkopinon västäräkkipoikue harjoittelee lentämistä pihatiellä. Pöllöjä otuksia, kun eivät osaa pientareen puolelle väistää.
Mulla on tylsää. TYL-SÄÄ!Häivyin. Nurkkabaariin.
En mitenkään ihaillut tsuferaffin viimeisintä kommenttia, mut tykkään enemmän sanomisesta vasten kasvoja kuin puukotuksesta selkään.
Luonnontieteessäsi on puutteita. Västäräkit eivät ole pöllöjä.
Suomalainenkin poirot tehty :Nyt keskityn Poirottiin ja sitten nukkumaan