The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.

muoks. tuli mieleen Pepistä meidän Eemeli (Ak) :)
Mari Laurilasta mulle tulee mieleen "Aja hiljaa isi"

Joka vois olla jokaisessa autossa vakiovarustena ja kytkeyä päälle milloin kaasujalka on turhan raskas tai turvaväli ei ole kunnossa.

Tuli mieleeni viimeksi viime viikolla kun meinasin murskata yhdet lastenvaunut. Onneksi apukuskin paikalla istui siskonpoika joka älähti, että VARO!!! Löin liinat kiinni samantien, niin jäi siinä melkein kakskytä senttiä erottamaan minut ja ties kuinka monet murskatut unelmat. Onneksi ajoin hiljaa.

 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Asiankannattaja. :love:

Mä en olekaan ainoa hereilläolija!

Ja juu, pitää ajella varoen kun aina voi tielle sattua joku pieni joka ei vielä osaa varoa...

Mä olen kahtena iltapäivänä joutunut jarruttelemaan kun halkopinon västäräkkipoikue harjoittelee lentämistä pihatiellä. Pöllöjä otuksia, kun eivät osaa pientareen puolelle väistää.
 
Asiankannattaja. :love:

Mä en olekaan ainoa hereilläolija!

Ja juu, pitää ajella varoen kun aina voi tielle sattua joku pieni joka ei vielä osaa varoa...

Mä olen kahtena iltapäivänä joutunut jarruttelemaan kun halkopinon västäräkkipoikue harjoittelee lentämistä pihatiellä. Pöllöjä otuksia, kun eivät osaa pientareen puolelle väistää.
Häivyin. Nurkkabaariin.

En mitenkään ihaillut tsuferaffin viimeisintä kommenttia, mut tykkään enemmän sanomisesta vasten kasvoja kuin puukotuksesta selkään.

Luonnontieteessäsi on puutteita. Västäräkit eivät ole pöllöjä.
 
  • Tykkää
Reactions: TiiBii
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä