Multa voi kysyä kanssa :D

En kuvittele, tiedän noin suunnilleen. :D Siis en ole itse käynyt siellä mutta muiden kuvausten perusteella siellä on nätti luonto, eläimiä, kaupunkiasutusta (jokaisella uskovalla semmoinen itselle "räätälöity" kämppä), Jeesus, enkeleitä, ihmiset juttelee siellä leppoisia ja välillä kokoontuvat ylistysbileisiin.

Yks Akiane Kramarik-niminen nuori nainen sanoi nähneensä 4-vai 8-vuotiaana Taivaan. Tytöllä on pienestä pitäen ollut poikkeuksellinen maalaamisen lahja, ja on maalannut Taivaan ja Jeesuksen. On ollut Oprah Winfreyn showssakin.


Tuo ylläoleva on maalattu 11-vuotiaana.


Jeesuksen maalasi tämän kuvan 8-vuotiaana, sanoi että Hän on tämän näköinen.

Minua kyllä kovasti kiinnostaisi tietää kenen muiden kuvausten perusteella olet saanut "tiedon" siitä millaista taivaassa on? Et ole itse siellä käynyt, mutta onko joku muu siis käynyt, jolla on asiasta ns. varma tieto?
 
Minkä väriset hiukset sulla on? Millainen vartalotyyppisi on? Miten yleensä pukeudut?

Mitä mieltä olet tatuoinneista, pidätkö niistä, onko ne syntiä?
Hiusten väriä en kerro. Vartalotyyppi...no ehkä keskivartalolihavuuteen taipuvainen, paino on normaalin ja lievän ylipainon rajalla.

Pukeutuminen aika rentoa tavista, tummansininen navy-tyyli ja farkku on lemppareita.

 

Yhteistyössä