The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Saako kertoa tarinan.

Kolkytä vuotta sitten olin tosiaan musatukussa duunissa. Ja yhtenä kesänä tosiaan kävi sillai, et kaikki oli lomalla. Paitti mä ja Sirkku, joka oli toiselta osastolta komennettu kesälomatuuraajaksi rahtikirjasihteerin hommaan.

Yhtenä päivänä tuli logistiikkapäällikkö käymään ja kysyi, et mitä helvettiä täällä tapahtuu kun ei ole kuukauteen tullut ainuttakaan valitusta viivästyneistä tai virheellisistä lähetyksistä, eikä täällä edes ole ketään paikalla.

Mä vastasin, että näet paikalla olevan henkilökunnan tässä ja nyt. Ja olis kiva jos paikalla oleva henkilökunta näkis jotain tilipussissaan.

Sirkku sanoi mulle, että ei pomolle voi noin puhua ja että nyt me kumpikin saadaan potkut ja se on sun syytäsi.

Mut siin meni noin kymmenen minsaa kun Sirkunkin kuukausipalkka oli noussut kolmellasadalla.

Joskus röyhkeä käytös on palkitsevaa.
Kyllä siinä vaiheessa voi sanoo kun näytöt riittää siihen ettei oo turhaa lätinää
 

Come to me and I shall give you peace
Come to me lay down your head
Touch the rain and feel the summer breeze
Say the things we’ve never said

I will keep you from the world outside
I will never let you go
I will be the thing you dream about
Come to me and you will know

I adored you before I laid my eyes I laid my eyes on you
l'amour toujours I just can’t take my eyes can’t take my eyes off you

Follow me to where the rivers meet
Tell me I belong to you
Feel the grass crumble beneath your feet
Set me free and let me loose

Take my heart for it is yours to keep
Shackle my spirit to you
You are mine and mine eternally
Come to me you always knew

I adored you before I laid my eyes I laid my eyes on you
l'amour toujours I just can’t take my eyes can’t take my eyes off you



Kaunis ääni, tulee niin jotenkin mieleen Ellie Goulding.
 
Iltaa!

Vähän väsyttäis ja valmiiksi voisin lahjoittaa yhden mieheni eksän ja lapsen jotka ovat tulossa ensi viikolla kyläilemään. -Mies kun oli auttuaasti moisen jo unohtanut...

Jos meillä on sekaista ja sotkuista, menee se (sen eksän mielestä) oitis mun piikkiin?
 
Saako kertoa toisen tarinan?

Aikanaan tosiaan olin musatukussa duunissa ja olin titteliltäni videovarastonhoitaja. En edes muista montako videota selkäni takana oli, oliskohan ”vitusti” hyvä arvaus?

Hommassa ei saa käydä kuin Kaisille, et paketissa on väärä sisältö ja asian selvittämiseen menee viikkoja aikaa ja pahimmassa tapauksessa firma menettää asiakkaan.

Hommat tehdään kerran ja kunnolla. Hyvin tehtyä hommaa ei tartte selvitellä jälkikäteen, eikä ainakaan antaa kenenkään muun selvitettäväksi.
 
Iltaa! Itku noita selkävaivoja. Atm, onko mikään muuttunut esim työkengät?
Mulla oli vanhat kengät sillo ku toi selkä vaivasi ekan kerran ja mietin et johtuisko niistä, mut nyt mul on uudet kengät tai ei ne enää ihan uudet oo nii en usko et on kengissä vika. Mut sit mul muistu tossa mieleen et ku olin sillo talvella lautailemassa ja lensin kerran oikee kunnolla persuksilleni et oisko sielt oikeesti menny joku rikki. Ku en muistanu sitä sillo viimeks ollenkaan noi pitää huomen sanoo siitä.
 
Mulla oli vanhat kengät sillo ku toi selkä vaivasi ekan kerran ja mietin et johtuisko niistä, mut nyt mul on uudet kengät tai ei ne enää ihan uudet oo nii en usko et on kengissä vika. Mut sit mul muistu tossa mieleen et ku olin sillo talvella lautailemassa ja lensin kerran oikee kunnolla persuksilleni et oisko sielt oikeesti menny joku rikki. Ku en muistanu sitä sillo viimeks ollenkaan noi pitää huomen sanoo siitä.
Pystyisitkö yhden kerran kokeilemaan naprapaatin käsittelyä?
 
Mulla oli vanhat kengät sillo ku toi selkä vaivasi ekan kerran ja mietin et johtuisko niistä, mut nyt mul on uudet kengät tai ei ne enää ihan uudet oo nii en usko et on kengissä vika. Mut sit mul muistu tossa mieleen et ku olin sillo talvella lautailemassa ja lensin kerran oikee kunnolla persuksilleni et oisko sielt oikeesti menny joku rikki. Ku en muistanu sitä sillo viimeks ollenkaan noi pitää huomen sanoo siitä.
Eikö sua tutkittu silloin talvella oikein sairaalassa asti?

MITEN sua oikein sattuu? Mä oivalsin tässä, vuoden oireilun jälkeen, että oikeastaan mulla ei taidakaan olla selässä vikaa vaan kaikki johtuu vasemmasta lonkasta... Kamalan hankalia nämä ja nykylääkärit eivät ole mistään kotoisin!
 
Saako kertoa toisen tarinan?

Aikanaan tosiaan olin musatukussa duunissa ja olin titteliltäni videovarastonhoitaja. En edes muista montako videota selkäni takana oli, oliskohan ”vitusti” hyvä arvaus?

Hommassa ei saa käydä kuin Kaisille, et paketissa on väärä sisältö ja asian selvittämiseen menee viikkoja aikaa ja pahimmassa tapauksessa firma menettää asiakkaan.

Hommat tehdään kerran ja kunnolla. Hyvin tehtyä hommaa ei tartte selvitellä jälkikäteen, eikä ainakaan antaa kenenkään muun selvitettäväksi.
Mikään ei ole vittumaisempaa kuin luvata jotain ja saada kuukauden kuluttua selitellä kun asia, jota et itse pysty hoitamaan, on jonkun työpöydällä
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä