The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ja mies saa sitten selkä vääränä kantaa ostoksia :(
Eikä kanna selkä vääränä, jos ei työntele niillä kärryillä tai semmosella perästävedettävällä niin sitten ylpeänä rinta rottingilla pullistellen suurella rakkaudella pitää ostoksia sylissään ja suurissa käsissään...koska ovathan ne yhdessä etsittyjä ja hankittuja :):love:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Itselläkin meni kanssa unet aika paljonkin ensin alkuun harakoille.

Kuulin tuon saman kappaleen loppua radiosta ja ajattelin ensin että olisi ollut Ellie Goulding laulamassa. Mutta eipä ollutkaan kun katsoin soittolistalta. Piti alkaa kuunteleen youtubesta mutta täällähän se jo olikin :)
Kiva kappale :)
Harakat ovat siis nukkuneet tärviöllensä...ilmankos ovat sitten jaksaneet pitkin päiviä pitää jumalatonta älämölöstelyä :). No, eipä haittaa - ne on muuten ihan hassuja lintuja, jos herkiää vähäksikin aikaa kattelemaan :)..

Joo, tääkin on yksi mun lemppareista, tykkään isosti. Muutoin- jos pitäs nimetä vain yksi ja ainoa lempparibiisi, niin - pulassapa oisin :D. En mä semmoseen pysty kun niitä on niin paljon :)! Onneksi, musiikki vaan on niin <3
 
Harakat ovat siis nukkuneet tärviöllensä...ilmankos ovat sitten jaksaneet pitkin päiviä pitää jumalatonta älämölöstelyä :). No, eipä haittaa - ne on muuten ihan hassuja lintuja, jos herkiää vähäksikin aikaa kattelemaan :)..

Joo, tääkin on yksi mun lemppareista, tykkään isosti. Muutoin- jos pitäs nimetä vain yksi ja ainoa lempparibiisi, niin - pulassapa oisin :D. En mä semmoseen pysty kun niitä on niin paljon :)! Onneksi, musiikki vaan on niin <3
Jep, harakat ovat saaneet hyvät unet että jaksavat riekkua ja räkättää :D

En mäkään osaisi nimetä yhtä, kahta tai kolmeakaan lempikappaletta :)
 
Saakeli, minä tahdon uusia kaikki huonekaluni. Haluaisin oranssin kangassohvan, mutta ei hajuakaan minkä värisiä/tyylisiä tv-tasoja/hyllyköitä haluaisin.
Mulla on suunnitteilla lasten huoneiden rymsteeraus. Kun kerran eivät asu meillä, voin ottaa huoneet hyötykäyttöön.

Nyt vaan vielä keskustellaan onko todella välttämätöntä tuoda n. 7000 kappaleen LP-levykokoelma johonkin niistä huoneista. Mun perustelu oli että ne kerää pölyä, ukkokullan vastaus että ostetaan lasiovelliset kaapit
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mulla on suunnitteilla lasten huoneiden rymsteeraus. Kun kerran eivät asu meillä, voin ottaa huoneet hyötykäyttöön.

Nyt vaan vielä keskustellaan onko todella välttämätöntä tuoda n. 7000 kappaleen LP-levykokoelma johonkin niistä huoneista. Mun perustelu oli että ne kerää pölyä, ukkokullan vastaus että ostetaan lasiovelliset kaapit
Onhan tuollainen hieno kokoelma ja lasikaapit tietty hyvä idea :)
 
Mulla on suunnitteilla lasten huoneiden rymsteeraus. Kun kerran eivät asu meillä, voin ottaa huoneet hyötykäyttöön.

Nyt vaan vielä keskustellaan onko todella välttämätöntä tuoda n. 7000 kappaleen LP-levykokoelma johonkin niistä huoneista. Mun perustelu oli että ne kerää pölyä, ukkokullan vastaus että ostetaan lasiovelliset kaapit
Lasiovellisia kaappeja minäkin suosittelisin - onhan tommonen kokoelma nyt herrankiesus sentään aivan mahtava helmien aarrekammio :)! Ononon - meette hommaamaan vaan ne kaapit, niin ei tartte huolehtia mistään pölyistä :).
 
..tai ottaa toi soutuvene ja lähteä hiljaksiin soutelemaan tonne järvenselälle :)...ihan rauhassa antaa veneen lipua eteenpäin, kokeilla kädellä vettä ja vain hengittää sitä uuden aamun raikasta ilmaa...Ihana kuva ja ihana tunnelma :)
Senkin voisi tehdä ja kuunnella hiljaisuutta, kenties lintujen lauluakin:)
Tai nähdä kalojen hyppivän :)

Joku oli ottanut tuon kuvan Vaasassa.
 
Mulla on suunnitteilla lasten huoneiden rymsteeraus. Kun kerran eivät asu meillä, voin ottaa huoneet hyötykäyttöön.

Nyt vaan vielä keskustellaan onko todella välttämätöntä tuoda n. 7000 kappaleen LP-levykokoelma johonkin niistä huoneista. Mun perustelu oli että ne kerää pölyä, ukkokullan vastaus että ostetaan lasiovelliset kaapit
Kuulostaa julmalta. Herää traumat eloon. Yks kerta kotiin palatessani mun ja veljen huoneet erottava seinä oli purettu. Sen koomin mulla ei oo omaa huonetta ollu. Velipoika asu siihen aikaan vielä kotona, niin sillä oli sit jättihuone ja mää olin huoneeton hylkiö aina porukoilla käydessäni :cry: Oot sydämetön äiti.
 
Totta se on: Helle palaa pian!

Ennusteen mukaan 25 asteen raja ylittyy pian.
Helleraja voi rikkoutua osassa Suomea jo ensi viikolla.

Sääpalvelu AccuWeather ennustaa, että ilma lämpenee loppuviikkoa kohden. Sääpalvelu ennakoi, että varsinkin keskiviikko ja torstai ovat lämpimiä päiviä.
Helleraja on 25,1 asteessa. Tämä raja on ennusteen mukaan pamahtamassa rikki ainakin eteläisessä Suomessa.

Ennusteen mukaan esimerkiksi Kerava paistattelee ensi keskiviikkona 25 asteen lämmössä, Helsinki ja Espoo 24 asteessa. Tampereella, Turussa, Jyväskylässä, Lahdessa, Mikkelissä ja Lappeenrannassa on ennusteen mukaan 23 astetta.

Forecan meteorologi: Jos pilvet väistyvät, helposti hellelukemiin
Sääpalvelu Forecan meteorologi Juha Föhr ei ihmettele, jos ensi viikolla Suomeen saadaan helteisiä päiviä.

– Onhan meillä nytkin ollut paljon noin 20 asteen päiviä. On vain ollut pilvistä ja auringon puutetta, hän huomauttaa.

Föhr lisää, että jos pilvet väistyvät ja aurinko pääsee lämmittämään, lämpötila nousee ensi viikolla helposti hellelukemiin.


*muoks. iltalehdessä luki myös näin: Aurinkoa ennusteessa ei kuitenkaan hellepäiville liikaa luvata, vaan puolipilvistä ja ohimeneviä sadekuuroja. (y)

Tuokin sopisi hyvin niin ei tuntuisi niin kuumalta :)

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015071620045395_uu.shtml
 
Viimeksi muokattu:
Senkin voisi tehdä ja kuunnella hiljaisuutta, kenties lintujen lauluakin:)
Tai nähdä kalojen hyppivän :)

Joku oli ottanut tuon kuvan Vaasassa.
..no tohon kuvaan vaan oli niin helppo hypätä mukaan :), ihanaa pysähtyneisyyttä ja semmosta rauhaa :)..

Ja Vaasa <3...merenrannat ja merituuli pöwwössä ja se ilma...jees, tuulisella säällä isot vaahtopää aallot ja tyrskyt, kylmä viima ja punakat posket...joo, vesi on aina vesi, täyttä voimaa ja energiaa, rauhoittavaa ja tasapainoittavaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Totta se on: Helle palaa pian!

Ennusteen mukaan 25 asteen raja ylittyy pian.
Helleraja voi rikkoutua osassa Suomea jo ensi viikolla.

Sääpalvelu AccuWeather ennustaa, että ilma lämpenee loppuviikkoa kohden. Sääpalvelu ennakoi, että varsinkin keskiviikko ja torstai ovat lämpimiä päiviä.
Helleraja on 25,1 asteessa. Tämä raja on ennusteen mukaan pamahtamassa rikki ainakin eteläisessä Suomessa.

Ennusteen mukaan esimerkiksi Kerava paistattelee ensi keskiviikkona 25 asteen lämmössä, Helsinki ja Espoo 24 asteessa. Tampereella, Turussa, Jyväskylässä, Lahdessa, Mikkelissä ja Lappeenrannassa on ennusteen mukaan 23 astetta.

Forecan meteorologi: Jos pilvet väistyvät, helposti hellelukemiin
Sääpalvelu Forecan meteorologi Juha Föhr ei ihmettele, jos ensi viikolla Suomeen saadaan helteisiä päiviä.

– Onhan meillä nytkin ollut paljon noin 20 asteen päiviä. On vain ollut pilvistä ja auringon puutetta, hän huomauttaa.

Föhr lisää, että jos pilvet väistyvät ja aurinko pääsee lämmittämään, lämpötila nousee ensi viikolla helposti hellelukemiin.

Jeeeeee!!! Sais tullakin, viimeksi eilen illalla ehdin esikoisen kanssa jutella puhelimitse ja molemmat huokailtiin ja manailtiin, ettei tässä oo ehtiny kunnolla rantsussa olemaan - siis viettämään ihan kunnon huoletonta päivää eväskoreineen kaikkineen ja vaan olla :). Josko nyt tulis viimeinkin sitä saumaa :)...
 
Viimeksi muokattu:
ääh, sääsket kuppais kummiski hengiltä
Heiii...siis onko ne pirulaiset nyt jotenkin aikasempaa kiukkusempia tai jotenkin..näh, mua vaan onnistuivat tässä pommittamaan sen verran kiukkusesti että meinasin noitten muutaman hassun patin kans olla jo helisemässä. Siis oikeesti - mulle nous ihan törkeen isot patit, ois voinu varmaan kuvitella että joku hiien amppari ois tuikannut, ikinäkoskaanmilloinkaan aikasemmin ei oo...tai sitten mä vaan oon niin herkkiskerkkishipiäinen :), onneksi ovat jo poispäin painumaan.

Mua ei kyllä yhtään haittais jos vaikka kuolisivat sukupuuttoon, itikat siis.
 
Jeeeeee!!! Sais tullakin, viimeksi eilen illalla ehdin esikoisen kanssa jutella puhelimitse ja molemmat huokailtiin ja manailtiin, ettei tässä oo ehtiny kunnolla rantsussa olemaan - siis viettämään ihan kunnon huoletonta päivää eväskoreineen kaikkineen ja vaan olla :). Josko nyt tulis viimeinkin sitä saumaa :)...

Niinpä :)

Ja niille jotka tuon heti "haukkuu", ei ole montaa hellepäivää tälle kesälle kuitenkaan ollut (y)
 
Niinpä :)

Ja niille jotka tuon heti "haukkuu", ei ole montaa hellepäivää tälle kesälle kuitenkaan ollut (y)
..ja ei tuokaan nyt vielä liikaa ole, jos lämpö ehtii kipuamaan jonnekin 23- 24 paikkeille :)...eikä aurinkoisia päiviä nyt oikein voi mennä "haukkumaankaan" :), antaa ne ihan eritavalla virtaa ja potkua siihen päivään :)

Nyt ois vaan sen lämmön vuoro, wuff wuff :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä