The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No sillai kai. Kaiken muun ihanan lisäksi aamusta ekana porttia vetäessäni kiinni nii kantapää rullalle ja työkenkä kivasti hiertää. Selkä oireillu täs jo jonkin aikaa ja nyt alkaa oleen taas valmista kauraa. Pomo yritti lohduttaa sillä että ens viikko on vähä rauhallisempi, ei tosin lohduta ko hammasta purren mennää taas etiäppäi.
 
Huomenta!

Torstai..ens viikolla kuulemma tulee jo se lähiesimies töihin, pariks viikoks.
Mie tosin en oo ens ja sitä seuraavalla viikolla ku 3pvä/vko töissä. Mies menee ma taas töihin, loma loppuu niin päätettiin et oon kotona ku se menee aamuvuoroihin..lapsille tulis muuten pikkisen liian pitkä päivä kaksistaan kotona.
Ehtii sen kanssa varmaan tuossakin ajassa juttelemaan?

Toi on hienoa että pystytte noin järkkäämään duunit (y)
 
IhQ
Ehtii sen kanssa varmaan tuossakin ajassa juttelemaan?

Toi on hienoa että pystytte noin järkkäämään duunit (y)
No mie kun oon tuolla vaan ns.ilmaista työvoimaa niin oon aatellut et miun lapset on kuitenkin tärkeemmät kuin mitkään toimistohommat.
Jos ei olisivat sen tyylisiä tyyppejä ettei olis suostuneet niin olisin varmaan ilmottautunut sairaanaolevaks tms.

Vaan sikäli kyl tosi mukavaa porukkaa kaikki ne vakkarit.
 
No mie kun oon tuolla vaan ns.ilmaista työvoimaa niin oon aatellut et miun lapset on kuitenkin tärkeemmät kuin mitkään toimistohommat.
Jos ei olisivat sen tyylisiä tyyppejä ettei olis suostuneet niin olisin varmaan ilmottautunut sairaanaolevaks tms.

Vaan sikäli kyl tosi mukavaa porukkaa kaikki ne vakkarit.
Mun isompi tytär on kans työssäoppimisessa ja se pomo on niin pahoillaan ettei voi maksaa palkkaa, että tarjoilee lounaita tai tuo pullaa omaan piikkiinsä. Oli jo ehdottanut että kun tyttö valmistuu niin tervetuloa töihin
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
..uutta ihanaa päivän alkua teille kaikille :)! Se on torstai eli tässä voi jo ruveta fiilistelemään ihan huolella lähdestyvää viikonloppua ja hintsusti onnitella itseänsä, että viikko on hiipinyt jo näin pitkälle :)

Pikkasen meni unet sitten paikallisille cityharakoille mutta ei niin harmitakaan, tää päivä menee niin kevyillä askeleilla että ei tässä todellakaan mitään hämminkiä oo näkyvissä :)

Nyt herätellään ihan rauhassa ja nautitaan pilviverhon takaa siilautuvasta auringonvalosta....mä oon ihan hattarallisen pöwwöisissä tunnelmissa ja mun on niin hyvä olla, että anteeksi vaan jos/kun menee jutut taas ihan liian siirappisiksi ja pirskahtelevaisiksi.....tarjoan ämpäriä jo etukäteen :D

Laitetaas aamumusaakin kehiin, nyt tulee tää...eikä tarvii mitään pohjustuksia, ihanaa ja kaunista ja kepeää ja onnellista :)

 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Huomenta! Tänään tiedossa romanttinen kävelytuokio miehen kanssa Ikeassa. Siellä yhdessä hiplailemme sohvatyynyjä ja kippoja ja kuppeja :love:
Ihanaa :) - mie jo niin näen teijät sielujeni silmin hidastetusti lipumassa käsi toisen kädessä pitkin käytäviä ja pysähdytte satunnaisesti katselemaan ja hipistelemään ihania teidän näköisisiä, teidän kotiin hinkuavia kauniita tyynysiä...ja kaiken sen keskellä te ehditte siellä myös hipistellä ja sipistellä ja suikkasta suukkostakin ihan koko ikeakansan katseitten alla....*huokailee onnellisena puolestanne* :love:

Viettäkää ihanaa hetkeä yhdessä :)
 
No tuo kuulostaa hyvältä että ovat jo noin valmiita palkkaamaan oikeastikin. Miten pitkään hällä on vielä koulua jäljellä?
Näillä näkymin oisi valmistumassa loppuvuodesta, mutta sanoin ettei ressaa liikaa koska nyt tekee palkkatyötä ja tuota harjoittelua ja koulua. Ehtii ittensä polttamaan loppuun vanhempanakin.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
No sillai kai. Kaiken muun ihanan lisäksi aamusta ekana porttia vetäessäni kiinni nii kantapää rullalle ja työkenkä kivasti hiertää. Selkä oireillu täs jo jonkin aikaa ja nyt alkaa oleen taas valmista kauraa. Pomo yritti lohduttaa sillä että ens viikko on vähä rauhallisempi, ei tosin lohduta ko hammasta purren mennää taas etiäppäi.
Auts. Laastaria päälle :) *puhaltaa*

Olehan varovainen selkäsi kanssa. Loma häämöttää eikä olisi kiva viettää/aloittaa sitä selkä kipeänä.
 
..uutta ihanaa päivän alkua teille kaikille :)! Se on torstai eli tässä voi jo ruveta fiilistelemään ihan huolella lähdestyvää viikonloppua ja hintsusti onnitella itseänsä, että viikko on hiipinyt jo näin pitkälle :)

Pikkasen meni unet sitten paikallisille cityharakoille mutta ei niin harmitakaan, tää päivä menee niin kevyillä askeleilla että ei tässä todellakaan mitään hämminkiä oo näkyvissä :)

Nyt herätellään ihan rauhassa ja nautitaan pilviverhon takaa siilautuvasta auringonvalosta....mä oon ihan hattarallisen pöwwöisissä tunnelmissa ja mun on niin hyvä olla, että anteeksi vaan jos/kun menee jutut taas ihan liian siirappisiksi ja pirskahtelevaisiksi.....tarjoan ämpäriä jo etukäteen :D

Laitetaas aamumusaakin kehiin, nyt tulee tää...eikä tarvii mitään pohjustuksia, ihanaa ja kaunista ja kepeää ja onnellista :)

Itselläkin meni kanssa unet aika paljonkin ensin alkuun harakoille.

Kuulin tuon saman kappaleen loppua radiosta ja ajattelin ensin että olisi ollut Ellie Goulding laulamassa. Mutta eipä ollutkaan kun katsoin soittolistalta. Piti alkaa kuunteleen youtubesta mutta täällähän se jo olikin :)
Kiva kappale :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä