40+ so what wol.13

Höpö höpö kun tein karjalanpaistin uuniin. Eilinen meni ihan pipariksi, saunassa migreenikohtaus (enteilee menkkoja) ja ilta loppui mun osalta siihen. En usko, että noita kohtauksia tulee jos ikinä raskaudun.

Mutta ei ole minun vuoroni vieläkään. Preggi on ihan nega, aivan blankko. Ja mä vielä puhuin siitä digistä tänään ja kaikkea..huooh..Arvatkaa vaan kuinka typeräksi (taas) olonsa tuntee. Kun pitää olla niin malttamaton ja hölmö. Ja se mun olo siel töissä..eli päässä on vikaa ihan roppakaupalla. Ja se saakelin klinikan väki on kesälomalla et asiat seisoo paikallaan. Kuinka kauan siihenkin menee että pääsis edes yrittämään inseminaatiota/jotain tuloksista riippuen.
Millon me saadaan vauva?

Palailen illalla vielä koneelle ellei häpeä syö mua tänään.

Niin muoks sen verran, että Theranille tervetuloa, en minäkään 'kriteereitä' täytä mutta koin tämän ketjun kaikista omimmaks. Omemmaksi. Omimm..?? Omimmaksi -> onko tämä sana?!

Ja siitä kuivasta pregcheckistä kuva

[URL]http://aijaa.com/uEByLB[/URL]
 
Viimeksi muokattu:
Minä kans nään tossa taas sellasen häivähdyksen. Eipä tuo ole vahvistunu - toivottavasti se tekee niin - mutta täytyy sanoo et ihmepissi sinulla on :eek: Jos nyt ei tärppää mee oikeesti kipin kapin sinne tutkimuksiin, tuntuu et se on vaa niiiiin pienestä kii kun joka kuukausi on noita yritelmiä. Ihmepissi.
 
Kyllä Pirtsiä piinataan!! Todella tuntuu siltä, että sulla munasolut hedelmöittyvät about aina, mutta sitten kiinnittymisen kanssa on epävarmempaa. Vielä ei toivoa kannata kuitenkaan heittää! Mielenkiintoista kuulla teidän hoitotuloksia!

Theranille tervetuloa! Ennen oli olemassa Yli 35-vuotiaiden ryhmä, mutta lopulta olin siellä ihan yksin, niin siirryin myös tänne parempaan seuraan ja se ketju hiipui kokonaan. Tuntuu että aika menee hirmu nopeasti... Vaikka eihän tässä ole "kuin" yk15 menossa, monilla on paljon pitempää yritystä.

Nyt tuli tietooni uusi tuttavapariskunta, joka on yli vuoden jo yrittänyt myöskin toista lasta. Voi ei, kohta nekin raskautuvat ihan varmana... Mutta enpä oo taaskaan ihan yksin irl.

Tääl menkat ohi eli taas alkaa fuckfestit häämöttää. Siitä tulee mielenkiintoista, ylihuomenna reissuun, ja majapaikassa mahdollisesti poju nukkuu välissämme... Ja samassa asunnossa matkaseura... Siirretäänkö me lapsi lattialle välillä..? Vai päinvastoin? Unohtelenko ovistestejä pitkin poikin?
 
Kiitos. Mulla on kanssa menossa kp 31. Ja tämän aamun testin löytää tuolta hätähousuista.

Maimei ei se enää tässä iässä ole kauhean kiva kun kuukausi kaupalla yrittää eikä tulosta vaan tule. Mies toki on innoissaan kun saa usein seksiä.:rolleyes:

muoks.. lasketaanko että todennäköisesti mun munasolut on ainakin sen 40.. ja koska olen polttanut tupakkaa niin on varmaan melko totta. Tosin en polta enää.:rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Sahris maanantaina ehdottaa toinen kalenteri alkavaksi ja toinen keskiviikkona. Tänään alkoi vaaleanpunainen vuoto.
Ja niistä hoidoista, siis verikokeissahan me ollaan vasta menossa, mutta ne klinikan väki on lomalla heinäkuun. Miehen spermanäyte oli 2 vuotta sitten muuten ok, mutta liikkuvuus huono. Nyt siis uutta tutkimusta taas, että mikä mättää.

Harmittaa niin vietävästi.

Ja en usko, että joka kuukausi hedelmöityn, uskon, että kaikki testit jota olen onnistunut tilaamaan/ostamaan kaupasta ovat olleet susia.

Mitä me tästä opimme. Pitäs aloittaa testaaminen vasta kun menkat on myöhässä n.viikon, mutta uteliaisuus ja toivo voittaa joka hemmetin kuukausi. Siitäkin huolimatta, että joka hemmetin kuukausi sitten harmittaa.
 
Kalis samassa venehessä keinutaan täsmälleen. Eilen poksahti rinnat ihan hemmetin pinkeeks ja tänään jatkuu tiputtelu sekä menkkajomot. Mieli on niin maassa ja äskeinen työkaverin fraasi "kaikella on tarkoituksensa" kirpas ihan helvetisti suomeks sanottuna.
 
Katjusmaaret on se tummempi kuin viimeksi. (y)

Kalabaliikki ja pirunpelto pahoittelut.. :(

Jotenkin musta on alkanut tuntuu että tämä oma kroppa on alkanut käyttäytyy ihan eritavalla kuin silloin nuorempana.. ja sitten kun tapahtuu jotain erilaista mitä on vuosien aikana tottunut niin on ihan varma että raskaus se on.. vaikka varmaan menopaussi on lähempänä kuin raskaus. :rolleyes:

Teinpä sitten testin ja eipä siitä mitään järkevää saa vieläkään..on vielä ihmeelliset vatsakivut seurana ja aamulla oli selkä kipeä joten enteileekö menkkoja.. :confused: Niin kun Pirunpelto sen sanoi että pitäis alkaa testaa vasta kun menkat on myöhässä niin säästyis harmailta hiuksilta. o_O

http://aijaa.com/McHiSb

Juon lisää kahvia ja odotan tuomiotanne.
 
Voi kurjuus pirtsi ja kalabaliikki ym. Joilla sama meininki! Tervetuloa uudet ja onnea uudelle plussalle, kukas se nyt olikaan! Kännykällä niin vaikeeta pysyä kaikki mielessä ja vastata!

Täällä pitäis ruveta tikutteleen ovista, mutta tein silti r-testin, kun muka niin oudolta tuntuu vatsassa. Sekoilen siis jo menkkojen jälkeenkin :) niin testi oli tietty nega!

Ihan pian tapaan vahingossa raskaaksi tulleen samanikäisen ystäväni! Oon tsempannut itteni tähän jo muutaman viikon :) maimeilläkö se oli myös ystäviä, jotka odottaa ja yrittää? Mulla ei oikeastaa ole ketään, joka yrittäis, ainakaan saman ikäisissä ja 10 v nuorempia ei lasketa!! :D onneksi on tämä palsta! Oikein kellekään ei voi täysin fiiliksistä puhua!

No nyt lomafiilistä ja rennolla meiningillä fuckfesteihin lämmittelyä! ;) yritetään kaikki nauttia kesästä ja ennen kuin plussa tulee niin saa sentäs kuoharia nauttia tmv :D
 
No heisulivei taas. Mä enniinuseinnyt käy täällä, koska ollaan kesälomalla ja mökillä jossa nettiyhteys tökkii koko ajan. Et menee noin sanotusti hermot tähän aidbäddiinmut joo. Menkkoja ei oke alkanut, kp 39 ja hedelmöityksestä 16 päivää. Raskaustestin oon tehnyt joka aamu ja koen, että väri tummenee päivä päivältä, mutta niin vaalea se on, että 5-10min päästä aamuvirtsasta nöen sen toisen viivan juuri ja juuri punertavana, eli en vain viivan paikkana. Mutta en ees miehelle kehtaa tuota testiä näyttää, senverran haalea on, mutta mulla on sellanen olo, että kyllä mä raskaana vissiin olen, mutta miksi tuo ei tummuja oireita on jotain, vähä eto olo, limasuus alavärkissä ja turvotus. Ja arvatkaa nousiko vauvakuume sataan tänään, kun sain tietää et yks ystäväni odottaa neljättä lastaan, hän on tehny sterilisaation noin 15v sitten kolmannen lapsen jälkeen ja nyt odottaa 49vuotiaana neljättä....en tiedä onko purkanu tuon steril. Koska emme ole nöhneet toisiamme vuosiin mutta joo, ei kannata menettää toivoa ikinä......itse jään odottamaan testinvahvistumista ja ilmoitan tänne heti kun sevahvistuu tai alkaa lorina.
 
Katjusmaaret on se tummempi kuin viimeksi. (y)

Kalabaliikki ja pirunpelto pahoittelut.. :(

Jotenkin musta on alkanut tuntuu että tämä oma kroppa on alkanut käyttäytyy ihan eritavalla kuin silloin nuorempana.. ja sitten kun tapahtuu jotain erilaista mitä on vuosien aikana tottunut niin on ihan varma että raskaus se on.. vaikka varmaan menopaussi on lähempänä kuin raskaus. :rolleyes:

Teinpä sitten testin ja eipä siitä mitään järkevää saa vieläkään..on vielä ihmeelliset vatsakivut seurana ja aamulla oli selkä kipeä joten enteileekö menkkoja.. :confused: Niin kun Pirunpelto sen sanoi että pitäis alkaa testaa vasta kun menkat on myöhässä niin säästyis harmailta hiuksilta. o_O

http://aijaa.com/McHiSb

Juon lisää kahvia ja odotan tuomiotanne.
Minä näkisin tuossa jonkun toisenkin viivan
 
Karoliina toivottavasti tässä kierrossa tärppäis. (y)

alma en osaa sanoa muuta kuin että joillakin hormonit nousee hitaasti tai sitten testi on huono että siksi heikko viiva. Hcg mittaus verestä vois olla paikallaan.

Nyt mua alko ahdistaa.. että mitä jos olenkin raskaana.. koska tässä kolmisen viikkoa sitten kävin papakokeessa kontrollissa kun puoli vuotta sitten löytyi muutoksia ja ei ne oo sieltä mihinkään hävinnyt. :mad: nyt sit sain lähetteen naistentautien polille tähystykseen ja lisää näytteitä ja koepaloja.. se aika tuli tänään postissa.. eli en siis tiedä kuinka riskialtista on raskaana ottaa niitä näytteitä tai kuinka riskillä elän jos en anna ottaa niitä. :confused: onko täällä ketään kellä olis ollut? Tai kuullut joltain jolle olis käynyt noin?:confused:
 
Joo, tää mun tekstikin on hirveetä luettavaa, mutta kestäkää joo, sen mä tiedän, että elämäni aikana menkat on aina tulleet aikavälillä 20-27 ja jos on mennyt 28 niin raskaana oon ollut. Viime kierrossa meni siihen 32 ja olin ihan mykistynyt, mutta nyt tosiaan kp jo 39. Ja ei tuohon testiin tulis haamuviivaa, jos en ois raskaana, että kyllä mä olen, mutta hitaasti nousee hormonit. Testit on halpoja, 3.5 euroa kaks K-kaupasta. Huomenna mennään kauppaan ja osran paremman testin, ei täst muuten tuu mitään. Kesken voi toki mennä, oli sit vaalea tai samanvahvunen viiva, mutta saisin nyt varman tiedon, että oon raskaana.Theranin pulmaan en osaa vastata, ikävä kyllä. Tsemppii.
 
Huomenna olis sitten aika lääkäriin tutkimuksiin..et mikä mättää kun en onnistu tulemaan raskaaksi..:unsure:Jännittää muutenkin noi lääkärikäynnit aina..ja ny jo mielessään kuvitellut kaikenlaisia kauheuksia kuulevansa:oops:..
 
Minö taidan olla ihan kipeemä en pidä siitä, että musta tulee yhtäkkiä kateellinen ämmä, jos ystävä raskautuu.....koin tätö aina välillä kun olin raskaana ja sain keskenmenoha ja ny kun on taas 3vuotta elänyt ilman kuumetta, niin on ollut onnellinen olo muiden puolesta....nyt kun onkin raskaana ja se pelko, että kestääkl tämö ja vahvistuuko viuvat ja vessasa käydessä jo olin näkevinöni tuhrua, mitö ei taas oo tullukaan, niin näky ystövästä ja sen masusta sai kateuden päälle, miten se on niin helppoa toisille ja jo 49v ja sit, se okikin läppä ja maha töynnä vaan pottuja saa.....ma....rin jekuttajasit mä helpotuin, et ei se ookaan raskaana ja sit tajusin, että olenpa itsekäs paskapäämiksi sitä on tällänen....toisaalta toivon, ettö tältöseltö moukalta meniski kesken ja en ees itke enää jos menee....en minä halua, että raskaus sekottaa mun pään, miksen voi olla onnellinen ystävön puolesta, in se kummaa
 
Terve,

Pikainen lomapysähdys!

Plussia jee, uusia tervetuloa!! Mutta mitä tapahtui Keltsille? Kaikille kollektiivinen hali ja tsempit, en kerkeä alkaa erikseen kommentoimaan.



Täällä mennään 6 pvää Period Trackerin mukaiseen menkka-alkuun, tuhruja odottelen jo aiemmin. Loman tiimellyksessä en ole oireita kerennyt miettimään, eilen vähän repi alakerrassa mutta niin repi viime kierrossakin ja menkat tuli. Vkl oli esikoisen rippijuhlat ja jatkojen tiimellyksessä vedettiin keittiöporukan kanssa ihan muutama kuoharipullo..
Alkoholinhöyryisen alun saa tämä hedelmä jos on tulossa. Tietääpähän heti millaisen äidin on saamassa. :love:

Jatketaan ja palataan, kesätsempit kaikille!!

tv woodoo rv 3 +
 
Johannalle tsempit. Miten meni lääkärissä?

Onnea woodoo lapsosen ripille pääsyn johdosta! Meillä keskimmäinen likka pääsi pari viikkoa sitten. :love:

almalle peukut et kaikki on hyvin.(y)

mua niin ottaa päähän kun on ihan ihme oireet. Iho paremmassa kunnossa kuin ikinä ennen menkkoja.. vatsaa kipristää vähän väliä ja olenkin ihan varma että menkat on tehnyt tuloaa monta päivää. :confused: tissit arat mitä ne ei oikeastaan ikinä ole. Onko mulla vaihdevuodet alkamassa???

http://aijaa.com/H2PU2h
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä