40+ so what wol.13

PERJANTAI 17.7.2015

nimi / ikä.....monettako kuumeilee..........kp / kierron pituus

Theran(37).......................................36kp/
mileena 74 (41)...............3.............. 33kp/28-30
KeltainenSeepra.............................. 33kp/ 24-26
Marza (44)..................................... 33kp/30
Pirunpelto (38) ..............1................ 32kp/28-32
Johanna75 (40)..................6............... 30?kp
SuloinenSalaisuus (40)...................... 27kp/28
Esteri1 (42)..................2................. 24kp
woodoo (40).................4................. 23kp/24-26
Minttu 71 (43).............5................... 21kp/30
Tyydeli (42)..................2................ 20kp/28-30
Karoliina74 (40)...........1.................. 17kp/31-39
Katjusmaaret (41).........4.................. 18kp/26-29
Anuliini1975 (40)............1............... 11 kp/25-29
MaiMei (39) ...................2.............. 11 kp/26
mama na baba (42)......................... 10kp/27
Virkki ().......................................... 9kp/
Jimima (43)...................2............... 4kp/27-29
Kalabaliikki ()................................... 2kp/24-28



Piinailupäivät:


mileena 74 (41)................. dpo 17
Pirunpelto (38) ................ dpo 16
Kalabaliikki ().................... dpo 15 / 18
Tyydeli (42) ......................dpo 6


Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015
Sahramiini..........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Babez74 .............(41) - 7/2015


2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Touhulan mamma (40) 3.
Virkki
Zandi (40)
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
Rosella75 (40)
Ninnuska73
kiialiina (41)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Huomenta!
Kiitos TYYDELI opastuksesta. Todellakin voi puhelimella tehdä näitä listoja. Kokeilin ensin kopioida, mutta sinun ohjeilla onnistuu iPhonellakin! Tässä lista, mutta kaikesta en ole ihan varma. Olen sählä. Jos virheitä, korjailkaa itse.
 
Loistavaa Virkki, se on todella helppoa. :)

Terveisiä lääkäristä. Virtsis on pukannut päälle ylenpalttisesta hygieniasta huolimatta tai siitä johtuen. Mene ja tiedä. Lääkkeet päälle. Samaan aikaan tullut selkäkipu sai lääkityksen sekin. Ei kuitenkaan pitäisi liittyä edelliseen. Onneksi, muuten kuulemma olisi passitus sairaalaan osastolle.
Joskohan nyt menisi yrittämään nukkumista, viime yöstä kun loppu meni jalat ristissä olemiseen.

Virkki, miten sulla, onko koskaan kaavinnan jälkeen pukannut moista ongelmaa päällensä? Muistelin jostain päin lukeneeni, että tuo ongelma olisi aika herkästi kaavinnan jälkeen, mutta en tiedä missä unikuvissa olen tuota lukenut, kun en nyt pikaetsinnällä tuollaisia juttuja löytänyt. Eikä siitä kyllä pahemmin varoiteltu missään sairaalasta saaduissa ohjeissakaan.
 
zandi voi räkä hyvä että hoituu. Joilainhan ihan pieni epäpuhtaus väärässänkohdassa tuon aiheuttaa tuon. Eiköhän tuossa nyt se verran trafiikkia ole että joku pöpö voi jäädä. Kaverin pitää jokaikisen yhdynnän jälkeen suihkutella tai puskee päälle. Ei kiva.

mulla on kukkaa kp 23 eikä tuhnuja tai töhriä. Nyt alkaa jännittämään...apua! Molempi parempi jos tulee ilman tuhruja niin ehkä kierto on normaalimpi ja jos ei tule niin jee..

pitäis varmaan vaihtaa iphoneen. Tällä kun kirjotan niin teksti ilmestyy vain kun pidän taukoa. Eli ei tule reaaliajassa. Voisin koko kappaleen kirjottaa ja se ilmestyy sillai hidastetusti kun olen tekemättä mitään. Tää on ihan kamalaa. Halut silti kaikille.

jatkan virtsikseen vaikken siihen kohtaan pääse että selkäkipuhan voi olla oire siitä että pussi on nnoussut munuaisiin. Meillä yhdellä lapsella tuota on ollut. Oletan kuitenkin että zandin lekuri on asiaan perehtynyt ja selkä on muuta. Pussi on virtsis. Yks meillä on ollut Lastenklinikalla vauvana viikon kun tuota munuaisjuttua tutkittiin. Anteeksi mutta v#tt* mä sanon tätä puhelinta...
 
Viimeksi muokattu:
Voi ei Zandi!! Kamala juttu, että virtsistä vielä päälle pukkaa. Mulla ei ole kaavinnan jälkeen tullut virtsistä, mutta olen kärsinyt niistä tosi tosi paljon nuorempana. Mulla niihin liittyi aina tosi korkea kuume ja selkäkipukin, mutta aina se oli virtsis, eikä onneksi muuta. Minut tunnettiin jo labrassakin virtsisksen takia! Ja seksin jälkeen se tulee tosi helposti vieläkin! Hyvä puoli on se, että lääkkeet auttaa nopeaa ja olo helpottuu pian. Jos ei helpota, mene herkästi uudestaan lääkäriin. Tsemppiä!

ON: sain omalääkärille ajan elokuun puoliväliin. Ajattelin mennä narisemaan sille keskenmenoista ja jos saisin lähetteen edes verikokeisiin kunnalliselta puolelta. Raskautumiseen en usko hetkeen, joten voipi ottaa rennommin.

Tervetuloa uudet! Täällä on nyt niin paljon kuhinaa, että ihan joutuu miettimään, kuka kukin oli.
 
Verikokeet otettu..vielä pitää mennä labraan verikokeiden osalta..kun pari näytettä tarvii ottaa ennen klo 9...Papa otettiin myös..siitä kyllä jäi niin epämukava olo ekaa kertaa..oli vähän kovakourainen ottaja...No mutta nyt sitten odotellaan tuloksia...kuinka tässä pystyy relaamaan sen aikaa...
 
Johanna, tsemppiä.

Theran, seuraavaan kiertoon vaan uusin purjein! (Juu tiedän helpommin sanottu kuin tehty kun kuukausittainen romahdus on taas kohdattu. :()

Woodoo, hyvä kuulla, ettei se ole välttämätöntä sietää jokaisella tai joka kerta. Nuo lääkkeet on uskomattomia! Olen nyt nukkunut lääkärikäynnin jälkeen rauhassa, turhia juoksentelematta vessassa ja selkäkipukin taittui lääkkeillä. Tämän päivän ainakin otan iisisti, vaikka olo onkin nyt todella hyvä. Lääkäri varoitti, että voi tosiaan tulla terve olo, mutta selkää pitää muistaa nyt varoa.
Hyvä, että sait lääkärille jo noinkin nopeasti ajan. Musta tuntuu, että julkiselle on aina niin hankala päästä, että kauhulla ajattelee, jos sinne joutuu menemään jonottamaan. Onneksi kuitenkin työterveys on yksityisellä, niin sinne pääsee nopeesti. Tosin jos itsekin jonain päivänä joudun ihmettelemään jatkuvia "keskareita", niin sitten olen minäkin julkisella jonottamassa. Tai jonkun muun gynekogisen vaivan kanssa.
 
Johanna, tsemppiä.

Theran, seuraavaan kiertoon vaan uusin purjein! (Juu tiedän helpommin sanottu kuin tehty kun kuukausittainen romahdus on taas kohdattu. :()

Woodoo, hyvä kuulla, ettei se ole välttämätöntä sietää jokaisella tai joka kerta. Nuo lääkkeet on uskomattomia! Olen nyt nukkunut lääkärikäynnin jälkeen rauhassa, turhia juoksentelematta vessassa ja selkäkipukin taittui lääkkeillä. Tämän päivän ainakin otan iisisti, vaikka olo onkin nyt todella hyvä. Lääkäri varoitti, että voi tosiaan tulla terve olo, mutta selkää pitää muistaa nyt varoa.
Hyvä, että sait lääkärille jo noinkin nopeasti ajan. Musta tuntuu, että julkiselle on aina niin hankala päästä, että kauhulla ajattelee, jos sinne joutuu menemään jonottamaan. Onneksi kuitenkin työterveys on yksityisellä, niin sinne pääsee nopeesti. Tosin jos itsekin jonain päivänä joudun ihmettelemään jatkuvia "keskareita", niin sitten olen minäkin julkisella jonottamassa. Tai jonkun muun gynekogisen vaivan kanssa.
(y) Zandi...Kiitokset tsemppauksesta :)
 
No jopas täällä on taas paljon juttuja! Kiitos ihanaiset kanssaeläjät! Tsemppiä zandi vielä tulehdusten hoitoon!

Täällä yllättäen onkin kp 17 ja ovis!?!? Meinas mennä ohitse! Onneksi kroppa osaa toimia ja himot on hilluneet yöllä ja aamulla! Koko vkl jatketaan samaaa tahtia ;) ukkoparka!
 
  • Tykkää
Reactions: Zandi
Täällä,ollaan ja tuhruja ei näy. Anteeksi kun en muuta juurikaan reagoi sonetus o kankeaa.. olen metsän keskellä kahden teinin ja moponnkanssa. Millä ketulla san nok apteekkiin ilman järkevää s3litystä. Hajoo pää. Kqtotaan tuoko huominen menkat. Jaiks.
 
Woodoo! Tekosyyt mietintään vaan! Pirtsi :/ theranille tsemppiä ensi kiertoon! Johanna kyl ne tulokset tulee sieltä odottamattakin. Niin julkisille.. Minä oon käynyt yksityisellä gynellä ja ei se viel ole hirveitä maksanut, käynti noin 70-120€ kokeet labrassa labrahinnoin. Eri asia tietty, jos rankempiin hoitoihin lähtis, joutuis..
 
LAUANTAI 18.7.2015

nimi / ikä.....monettako kuumeilee..........kp / kierron pituus

Theran(37).......................................37kp/
mileena 74 (41)...............3.............. 34kp/28-30
KeltainenSeepra.............................. 34kp/ 24-26
Marza (44)..................................... 34kp/30
Pirunpelto (38) ..............1................ 34kp/28-32
Johanna75 (40)..................6............... 31?kp
Esteri1 (42)..................2................. 25kp
woodoo (40).................4................. 24kp/24-26
Minttu 71 (43).............5................... 22kp/30
Tyydeli (42)..................2................ 21kp/28-30
Karoliina74 (40)...........1.................. 18kp/31-39
Katjusmaaret (41).........4.................. 19kp/26-29
Anuliini1975 (40)............1............... 12 kp/25-29
MaiMei (39) ...................2.............. 12 kp/26
mama na baba (42)......................... 11kp/27
Virkki ().......................................... 10kp/
Jimima (43)...................2............... 5kp/27-29
Pirunpelto (39)..............1..................5kp/29-30
Kalabaliikki ()................................... 3kp/24-28
SuloinenSalaisuus (40) .......................2kp/28



Piinailupäivät:


mileena 74 (41)................. dpo 18
Kalabaliikki ().................... dpo 16 / 18
Tyydeli (42) ......................dpo 7


Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015
Sahramiini..........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Babez74 .............(41) - 7/2015


2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Touhulan mamma (40) 3.
Virkki
Zandi (40)
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
Rosella75 (40)
Ninnuska73
kiialiina (41)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Löysin keskustelun lääkkeistä. Tässä teillekin muistin virkistykseksi. :)

Linkki

Huomasin, että voltaren, jota nyt itse joudun käyttämäään, on tuollainen. Koska nyt ei ole mitään yritystäkään raskautua, niin taidan jatkaa popsimista toistaiseksi.
 
Mulla on nyt tässä hetki omaa aikaa ja koitan vähän keskittyä kirjoittamiseen. Karseita viestejä multa tulee kun kiireessä näpyttelen.

Apteekki peräkylässä on auki la ti ja to. La meni kiinni jo klo 12 en kerennyt. Pitää ilm odottaa ti. Siihen mennessä jos ei menkkoja kuulu niin.. en viitsi alkaa 40 km painamaan isompaan kylään. Onko tietoa saako isommasta smarketista testejä? Mietin myös että tilaisin voisi olla perillä ti mutta jos onkin lomalla ja tulee viiveellä niin pian täälöä mökillä onkin muuta porukkaa. En viitti testejä isän vaimolle tilata. nyt ei siis ole mitään tapahtunut tuolla alhaalla. Viime kierrosta tarkistin trackeristä että 5 pvää tiputteli ennen kp 1 että onhan tämä outoa. Toki kp 1 olisii vasta ma joten ei tässä edes myöhässä olla.

Huh huomaan että elän jo ihan omassa juupas eipäs kuplassa. Miestä ei hirveästi kiinnosta kun vessakäyntien jälkeen raportoin tilannetta. Kuulemma asia selviää aikanaan. Niin kai se on.

Theranin miehen pohdinnat yrityksen jatkosta on mun mielestä aika perus menkka-alku masista. Toki joskus on oikeasti pakko lopettaa unelmointi mutta ainaki mulla kyllä joka menkat tuo sellaisen ketutuksen ja mietinnän että oisko viisasta lopettaa haaveet.. ja sitten jatkuu. Tsempit siihen.

Muillekin tsempit menkkojen tai festien hoitoon! Aletaanhan munimaan!

Tv woodis rv 4- ( huh olipas rutistus näi pitkä viesti ilman kunnon näppistä..)
 
Zandin linkkiin mulla o ollut noi buranat aina tiedossa että saattaa vaikeutta. Tutulla lapsettomuushoidoissa kiellettiin kokonaan käyttö. Silti enmole koskaan rajoittanut tosin en hirveen usei syö. Panadol on mun mielestä huijausläke ei auta hedariin lainkaan. Tässä kierossa oon tainnut muutamana pvnä vedellä useamman hedariburanan että jos on natsannut nii ei ole mulla haitannut. Jos..:p
 
Sama, itsekin buranan tiesin ja sen että panadolia voisi vetää. Muista en ollut kuullut tai pohtinutkaan sen kummemmin, kun ei niitä ole tarvinut.
Woodoo, sanoin samaa panadolista aiemmin, mutta sitä tarviikiin huimasti enemmän kuin buranaa. Itse otan 1000mg panadolin, kun päätä särkee. Yleensä auttaa, mutta ei aina.
Ja kovasti vaikuttaa, että olet raskaana, vaikket testejä tekisikään. :)
 
:cool:moi. Tänään tein teinin kanssa retken kauppaan. Eksytin loppumatkalla ja suhailin smarketin hyllyissä. Onneksi palsta on opettanut että testejä on ituhippihyllyn alaosassa, sieltä löytyi yksi paketti. Ei kun kouraan ja äkkiä salaa maksamaan ja tässä sitä nyt ollaan. Testi on pissitty ja puhdas nega. Asia ei yllätä kun ennenkin on yli menklojen alun mennyt monta pvää Ennenkuin antaa plussan. Noh yks testi on yli ehkä parin pvän päästä se jos näin puhtaana pysyy alapää. Tässä linkki kuvaan.

huomenna siis vasta odotettu kp1.
 

Yhteistyössä