The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vaikeeta se on...se pelon muuri on niin korkea. Ja kun ei tiedä toisen ajtuksista...muuta kuin että taisi se sanoa tykkäävänsä.
No tuossahan sitä tietoa jo olikin ja isosti, mistä lähteä sitten omalla tahdillansa eteenpäin :)!

tinkuliininen - tunteeseen kiinni vaan, just siihen lämpimään mitä nyt tunnetkin parhaillaan. Älä anna sen pelon puhua siellä ollenkaan, vaan heittäydy ja anna palaa :). Anna sydämes nyt siellä tuntea sitä iloa ja jännitystä ja riemua ja ihastusta...samalla siinä vahvistuu ja oppii tuntemaan itseänsäkin eri tavalla ja löytää vahvuuksia ja uusia hienoja asioita :)

Ja toisen ajatuksista tiiät enemmän kun kyselet ja juttelet - yleensähän ruukataan vastata :)
 
..no voiiiii ihunaaa sullekin :) *halipusirutistan*...että awww vaan :love:
Noh, noin 150km välimatka ym... :unsure:
Hänellä ei ole lapsia.

.."jotain jutustelua vaan"..:) - ihana, siitähän se lähtee yleensä :)..

Johan tässä tulee teijen puolesta ihan älyttömän hyvälle tuulelle, oikeesti - ette tiiäkään miten mulla täällä läikähtelee ilosta :) <3
Joo, ei ollut mitään käytsä usein täällä tms :D

Nyt muistan, olin baaritiskillä ostamassa juomaa, hän tuli siihen viereen kavereidensa kanssa tilaamaan myös ja astui mun kengän syrjän päälle. Pyysi tietysti anteeksi kun varpaille nyt jo astuu vaikka ei tanssimassakaan olla vielä oltu :D

Haki sitten joskus myöhemmin tanssiin ja kysyi tulenko heidän pöytäänsä istumaan :)

Ennen kuin ehdin mennä heidän pöytään, joku toinenkin ehti hakea tanssiin siinä matkalla :D
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Noh, noin 150km välimatka ym...
Hänellä ei ole lapsia.



Joo, ei ollut mitään käytsä usein täällä tms :D

Nyt muistan, olin baaritiskillä ostamassa juomaa, hän tuli siihen viereen kavereidensa kanssa tilaamaan myös ja astui mun kengän syrjän päälle. Pyysi tietysti anteeksi kun varpaille nyt jo astuu vaikka ei tanssimassakaan olla vielä oltu :D

Haki sitten joskus myöhemmin tanssiin ja kysyi tulenko heidän pöytäänsä istumaan :)

Ennen kuin ehdin mennä heidän pöytään, joku toinenkin ehti hakea tanssiin siinä matkalla :D
..välimatka ei ole kuules mikään este :), eikä välttämättä sekään ettei ole lapsia. Kattelet ja kuulostelet kerran ainakin jonkinlainen kiinnostuminen on virinnyt :). Ei muuta kuin heittäytymistä sullekin ja sen tunteen viemistä :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
No tuossahan sitä tietoa jo olikin ja isosti, mistä lähteä sitten omalla tahdillansa eteenpäin :)!

tinkuliininen - tunteeseen kiinni vaan, just siihen lämpimään mitä nyt tunnetkin parhaillaan. Älä anna sen pelon puhua siellä ollenkaan, vaan heittäydy ja anna palaa :). Anna sydämes nyt siellä tuntea sitä iloa ja jännitystä ja riemua ja ihastusta...samalla siinä vahvistuu ja oppii tuntemaan itseänsäkin eri tavalla ja löytää vahvuuksia ja uusia hienoja asioita :)

Ja toisen ajatuksista tiiät enemmän kun kyselet ja juttelet - yleensähän ruukataan vastata :)
Noh,katellaan. En tiedä millon nähdään sillä on nyt loma ja lähtee reissuun. Mutta ehkä ihan hyvä niin.
Positiivista että lupas että nähdään vielä.
 
..välimatka ei ole kuules mikään este :), eikä välttämättä sekään ettei ole lapsia. Kattelet ja kuulostelet kerran ainakin jonkinlainen kiinnostuminen on virinnyt :). Ei muuta kuin heittäytymistä sullekin ja sen tunteen viemistä :)
Eihän se ole mutta olishan se helpompaa jos olis sama kaupunki.
Ja vois sitten kuitenkin helpommin nähdä joskus silloinkin kun olen lapsien kanssa.
Eikä sekään välttämättä kun ei lapsia ole mutta sitten toisen pitäis ymmärtää sitten minun elämäntilanne ja se ettei voi tuosta noin vain lähteä yms. Ja että mulla on vain se joka toinen vkl kun lapset ovat isällään.

Huoh.

Mutta vaihdettiin silti numerot että jos siltä tuntuu niin voidaan ottaa yhteyttä ja kenties joskus nähdä jos siltä tuntuu.
Hän on eronnut alkuvuodesta eikä välttämättä hae mitään vakavaa.
Ja sanoin etten minäkään tiedä olenko vielä valmis mihinkään vakavaan.
 
Eihän se ole mutta olishan se helpompaa jos olis sama kaupunki.
Ja vois sitten kuitenkin helpommin nähdä joskus silloinkin kun olen lapsien kanssa.
Eikä sekään välttämättä kun ei lapsia ole mutta sitten toisen pitäis ymmärtää sitten minun elämäntilanne ja se ettei voi tuosta noin vain lähteä yms. Ja että mulla on vain se joka toinen vkl kun lapset ovat isällään.

Huoh.

Mutta vaihdettiin silti numerot että jos siltä tuntuu niin voidaan ottaa yhteyttä ja kenties joskus nähdä jos siltä tuntuu.
Hän on eronnut alkuvuodesta eikä välttämättä hae mitään vakavaa.
Ja sanoin etten minäkään tiedä olenko vielä valmis mihinkään vakavaan.
Kattelet ja kuulostelet siellä kaikessa rauhassa :), omalla painollaan...
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Jep :)
Laittoi hän illalla viestin, kiitti kivasta illasta ja ajasta ym ja toivotteli hyvät yöt :)

Muutama hänen kaverinsa täällä asuu.
Olipa kiva päätös illalle sitten :), hienosti teki :)

..eli melko varmasti kuitenkin käy siellä kavereitansakin moikkaamassa ja aikaa viettämässä eli matkantekokin onnistuu :)...noo, ihan rauhassa vaan kattelette tilannetta :)...
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Olipa kiva päätös illalle sitten :), hienosti teki :)

..eli melko varmasti kuitenkin käy siellä kavereitansakin moikkaamassa ja aikaa viettämässä eli matkantekokin onnistuu :)...noo, ihan rauhassa vaan kattelette tilannetta :)...
Joo, ja kuvamme vaihdettiin ettei kasvot unohdu :) :love:
Sinänsä kyllä kiva kun on täällä kavereita ja kysyi kyllä olenko minä käynyt hänen kaupungissaan. Enkä ole :whistle:
 
..ja jälleen toi Rautanaamio vaan osas viihdyttää ja saada otteeseensa mukaan :), hieno leffa :)! Tykkäsin kyllä...

Sitä ei muuten tajuakaan että mimmonen noinkin monitahoisen leffan työmäärä kaikkinensa on...ja miten suuri lauma ihmisiä siinä onkaan ollut tuotakin tekemässä...huh huh, siinä on ollut isosti tekemisen meininkiä, palavaa intohimoa ihan alkumetreiltä lähtien :)..

Onneksipa hoksasin ton leffan tässä, jos olis tuuri kohdallansa että saisin unikuvissa jatkumoa tuolle :)...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä