Pilasinko kaiken ?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen tapaillut tammikuusta lähtien yhtä miestä. Olemme olleet aika tiivisti yhteydessä ja aina baarin jälkeenkin päädytään saman katon alle yöksi. Jos lähden baarista ulos hetki ennen häntä niin hän soittaa perään. Olemme joo touhuilleet mutta ei läheskään joka kerta. Viesteissämme voi olla pusu hymiöitä yms. Mies on vähän ujo mutta on sanonut viihtyvänsä kanssani, on sanonut että kumpa joka ilta voisi olla kanssani ja kehuni minua, pyytänyt kaverillensa kun heillä ollut miesten ilta ym. Eilen sitten päätin laittaa hänelle viestin jossa kerroin pitävänsä hänestä enemmänkin kuin vain vaikka seksin merkeissä. Hän vastasi,että hyvä jos on kelvannu mut sori hän ei oikeen tiiä ja et oon hieno nainen ja mukava mut jostai syystä ei vaan tunne mitään jäätävää poltetta. Sitten laittoi heti perään,että ehkä hänellä on tunnevamma. Ja sano et kuitenki yli puol vuotta ollaan jossainmerkeissä tavattukkin. No mikä meni pieleen? Pilasinko nyt kaiken enkä tuu enään koskaan näkemään häntä. Laitto vielä kun pyysin anteeksi,että sekotin pakkaa niin hän pisti et ei se on,että hauskaahan meil on ollu aina ym. En tiedä mitä teen nyt. Hän kerran jo sanoi että pitää minusta aikaisemmin ja aina soittaa baarin jälkeen jos lähen häntä "pakoon" aikaisemmin baarista. Ja voi olla mustasukkainen jos puhun baarissa jonkun kanssa ja hänen ja minun kaverit kaikki tietävät "meistä". Kamala "morkkis" on jos nyt pilasin kaiken. Mies on kyllä todella todella ujo tälläisissä asioissa ja ylipäätänsäkkin. En haluaisi menettää häntä..

vierailija
Mikään ei mennyt pieleen. Mies ei vain halua sisnusta mitään muuta kuin seksiseuraa silloin tällöin.
No mutta tuntuu,että ku se ei tosiaan vaan ole sitä seksiä. Ei me läheskään aina harrastella mitään. Viime kerrallakin nukuttiin vain ja hän piti tiukasti kiinni.. Ja laitellaan paljon viestiä ja puhutaan avoimesti ja katsellaan telkkaria ja aina pyytää minut kavereillensakkin mukaan.. Hän tekee reissuhommia siis ja on vain joka toinen viikko kotosalla

vierailija
Voisko olla, että jokatoiselle viikolle jo on nainen?
Voin kyllä myöntää,että oon miettinyt sitäkin. Mutta hän on niin ujo,että hyvä jos sanaa sai sanottua edes ekoilla tapaamis kerroilla. Mutta nyt hän on tullut minun suhteen kuoresta ulospäin. Ja töistäkin monesti pistänyt viestiä jos vain on pystynyt. Ja ei hän ikinä voisi varmasti olla kahden naisen kanssa. Hän on niin kohteliaskin ja ei kertaakaan ole ollut naisten nimiä puhelinluettelossa tai watsapin keskusteluissakaan kun ihan avoimesti aina tekstaa frendien kanssa edessäni

vierailijax
On mulla ollut tuollainen suhde. Kännissä tykkäsin aina kauheasti,olin mustis, halusin läheisyyttä, mutta selvinpäin ei oikein tuntunut miltään. Kyllä sitä viestiteltiin ja halusin nähdä + kavereita tavattiin, mutta se siitä... :)

vierailija
Jaa... kuukausia - vuosia. Pari tuollaista vakkari "kännipoikaystävää " ollut. En ollut seurustelevaa tyyppiä... oikeastaan pyöritin kaikkia miehiä niin. :)

Loppu niin ettei mua/sitä enää kännissäkään kiinnostanut tai toinen alkoi kiinnostua liikaa selvinpäin.
Nii justii :) en itekkään nyt vedä tästä mitään stressiä,mutta pelottaa "jatko". En jaksaisi tällästä typerää "säätöä" pitkään ja tää on venynyt jo aika pitkälle kuitenkin. Ja jos nyt jatkan "elämää" niin pelottaa miten baarissakin esimerkiksi jos hän on siellä myös niin ja jos itsellä onkin joku uus kala koukussa niin mitähän sit tapahtuu. Kostaako hän niinkuin aikasemminkin jos on ollut mustis niin sitten äkkiä yrittäny tehä mua mustasukkaseksi..

vierailijax
Nii justii :) en itekkään nyt vedä tästä mitään stressiä,mutta pelottaa "jatko". En jaksaisi tällästä typerää "säätöä" pitkään ja tää on venynyt jo aika pitkälle kuitenkin. Ja jos nyt jatkan "elämää" niin pelottaa miten baarissakin esimerkiksi jos hän on siellä myös niin ja jos itsellä onkin joku uus kala koukussa niin mitähän sit tapahtuu. Kostaako hän niinkuin aikasemminkin jos on ollut mustis niin sitten äkkiä yrittäny tehä mua mustasukkaseksi..
Niin mä olisin tehnyt + luvannut kuuta taivaalta :) :D kannattaa siirtyä eteenpäin,ja jos se haluaa sua oikeasti nähdä - vaadi treffejä selvinpäin..

vierass
Turhaan sinä sitä mietit yrittääkö tehdä sinua mustasukkaiseksi baarissa vai ei. Kusipäähän mies on, jos ei anna sinun jatkaa omaa elämääsi vaikkei ole kiinnostunut. Sinä kuulostat harjoittelukappaleelta ujolle miehelle, joka on muka "kiva", kun sinua kohteliaasti roikuttaa mukana. Laita stoppi turhalle suhteelle. Ihmiset, jotka eivät arvosta itseään vaan suostuvat roikkumaan toisessa, alentavat jollakin tavalla itseään mahdollisten kumppaneiden silmissä.

vierailija
Niin mä olisin tehnyt + luvannut kuuta taivaalta :) :D kannattaa siirtyä eteenpäin,ja jos se haluaa sua oikeasti nähdä - vaadi treffejä selvinpäin..
Siis joo hengataan me selvinkipäin. Alussaki aina selvinpäin arkisin hengailtio vaaan. Ja jos nähään jossai sattumalta kaupassa ja moikataan vaikka vaa niin sit tulee viesti perään et anteeks et ois tietenki pitäny jäädä juttelee ja sit kyselly kuulumiset tekstarina heti perää.

vierailijax
Siis joo hengataan me selvinkipäin. Alussaki aina selvinpäin arkisin hengailtio vaaan. Ja jos nähään jossai sattumalta kaupassa ja moikataan vaikka vaa niin sit tulee viesti perään et anteeks et ois tietenki pitäny jäädä juttelee ja sit kyselly kuulumiset tekstarina heti perää.
En mä oikeasti usko, että se haluaa susta mitään sen kummempaa. Ei siinä ole mitään ujouden kanssa tekemistä. Sä oot vain helppo seura silloin tällöin.

vierass
Niin, luontainen reaktio tulee heti ja sitten harkinnan jälkeen muistaa toimia niin, ettei vaaranna "suhdettanne". Ei tuossa ole mitään epäselvää ja mies ei ole edes epärehellinen, kun on sanonut sinulle täsmälleen mitä ajattelee. Sinä et vaan halua sitä uskoa, vaan etsit muita merkityksiä käytökselleen.

Mies ei ole valmis oikeaan suhteeseen. Ujouteen ja puhumattomuuteen ei tarvitse alistua. Tiettyä vallankäyttöä tuokin, ettei sano, mitä haluaa. Sinä olet ollut varsin kärsivällinen, kun puoli vuotta olet tuota säätöä katsonut. Otat puheeksi ja sanot, että nyt sovitaan selvästi, mitä on. Jos mies ei halua samaa kuin sinä, ei sit auta olla mustasukkainen, jos joku toinen haluaa.

vierailija
Kiitos kaikille :) ja joo siis en itse halua mitään vakavaa edes hänen kanssaan. En halua seurustella, mutta halusin tehdä jonkun "lopun" tälle. Ja tottakai tuollaisessa ajassa tulee tunteita niimpä tein lopun sen kautta,että kerroin hänelle että on tunteita häntä kohtaan. Nyt jatkan omaa elämää ja toivon,että hän ei ota enään minuin yhteyttä eikä soittele. Ehkä näin on parempikin kun kyseinen ihminen on niin ujo ja hänen kanssaan on vaikea välillä edes puhua. Ja pelottaa vaan että kun itsellä on joku uus niin sitten hän on mustis siitä. En tiedä miten toimin mutta nyt pidän pään kylmänä enkä lankea enään tuohon. Yli puoli vuottahan tätä kestikin ja nyt on jotenkin vapaa olo enkä ala olemaan yhtään enään varpaillaan !:)

Yhteistyössä