The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Käytiin hauvelin kans kaupalla.

Tän ulkoiluttaminen on aina arvoitus. Ajokoiran luonto kun sanoo, että ny ollaan ulkona, niin sit jahdataan jänistä. Tarkoittaa, et tän kans mennään muutama metri siima kireällä ja sit pysähdytään epämääräiseksi ajaksi nuuskimaan. Jopa minä saan tietää missä on viime yönä citykani kulkenut.

Ja ai nii. Kaupan edustalla seisoi mies joka kysyi, et olisko herralla heittää lantti kun puuttuu 10c oluttölkin hinnasta. Sattui olemaan. Noin tyylikäs, asiallinen ja rehellinen kysymys on hankala sivuuttaa kattomalla omia kengänkärkiään ja olla kuulevinattaan.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja ruuttis
haukkuuko ne hirveä tuommoset herraskaiset koirat?
Jos jahtikaveria kaipaat, niin ne on omat rotunsa.
Allergiasi ei sillä parane.

Itte olen hirveen onnellinen siitä, et allergiat on iän myötä kaikonneet. Parikytä vuotta sitten en olis voinu kuvitellakaan edes astuvani sisään asuntoon jossa on joskus ollut koira.

Kissalle olen kait vieläkin vähän allerginen, mut hyvin vähän.
 
Missään nimessä en huoli lapsilisäystä kun oon just saanut viimesenkin potki... Saateltua äidin siipien suojasta oman itsenäisen elämän haparoiville ensiaskelille
Jos nyt alkaisin tekemään iltatähteä, niin olisin 70 siinä vaiheessa kun tuo lentäisi pesästä. Ja tuskin edes elän niin vanhaksi. Joten kiitos mutta ei kiitos.

Lapseni olen tehnyt, mutta voihan hommaa aina muistinvirkistykseksi harjoitella.
 
Missään nimessä en huoli lapsilisäystä kun oon just saanut viimesenkin potki... Saateltua äidin siipien suojasta oman itsenäisen elämän haparoiville ensiaskelille
Elä huoli - huiii, sulla on nyt tuo Madame Pitsinen tossa tiukassa katsekontaktissa, huijaa muka lempeellä ilmeellään mutta annas olla vaan - taijan hilpasta kauemmaksi peffani kanssa tai muutoin vihuuu - lapinlisäähän mä vaan meinasin mutta sitä piti useesti lähtee korjailemaan... lapsilisistä saat siekin nautiskella sitten mummovaihteessa :love:
 
Elä huoli - huiii, sulla on nyt tuo Madame Pitsinen tossa tiukassa katsekontaktissa, huijaa muka lempeellä ilmeellään mutta annas olla vaan - taijan hilpasta kauemmaksi peffani kanssa tai muutoin vihuuu - lapinlisäähän mä vaan meinasin mutta sitä piti useesti lähtee korjailemaan... lapsilisistä saat siekin nautiskella sitten mummovaihteessa :love:
Alan itse olla sen verran myöhäinen tähtönen että tuskin sikiäisin vaikka yrittäisin :D

Mutta kuten arvoisat ketjumme herrat totesivat, kaiken varalle kannattaa pitää taitoa yllä ankaralla treenauksella
 
IhQ
On meilläkin jo lapset tehty. Ei kestä terveys (ei fyysinen eikä psyykkinen) ja asuntokin menis liian pieneks. Varmaan menee jo näidenkin kasvaessa, pelkään.
Oon 42v. kun nuorempi täyttää 18v. Pari vuotta sitä ennen on esikon 18v. synttärit.
 
Päevää!

Yksi päivä vielä tätä viikkoa töitä...ihan hirveet kaks päivää ollut mut nyt se on ohi. Seuraavaksi odottelen hyvän seuran soittoa että millon tulee kotiin...meen sitte sinne jos ei mee kovin myöhäseen.
Ja viikonloppukaverista ei ole kuulunut... outoa...jospa huomenna kysyn että missä mennään...

Jos nyt jotain masun täytettä löytäis pakkasesta.

Mitäs tänne?
 
Päevää!

Yksi päivä vielä tätä viikkoa töitä...ihan hirveet kaks päivää ollut mut nyt se on ohi. Seuraavaksi odottelen hyvän seuran soittoa että millon tulee kotiin...meen sitte sinne jos ei mee kovin myöhäseen.
Ja viikonloppukaverista ei ole kuulunut... outoa...jospa huomenna kysyn että missä mennään...

Jos nyt jotain masun täytettä löytäis pakkasesta.

Mitäs tänne?
Sit kysyt.

Voit ihan suoraan sanoa, että sua kiinnostaa vakava seura eikä teinileikit.

Mun korvani vielä kestävät litsareita. Sydän on siinä kuosissa, että sen kestokyvystä en löisi vetoa.
 
Sit kysyt.

Voit ihan suoraan sanoa, että sua kiinnostaa vakava seura eikä teinileikit.

Mun korvani vielä kestävät litsareita. Sydän on siinä kuosissa, että sen kestokyvystä en löisi vetoa.
Kuuntelin just tänään yhden nuoren työkaverin ongelmaa. Joku poika oli pyytänyt syömään mutta treffeillä ei voi mennä syömään koska ei oo olemassa treffiruokaa. Pasta, burgerit ja patongit on sottaavaa ruokaa eikä pizzalle voi mennä kun poika kattoo että toi syö tosi paljon.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä