The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kuuntelin just tänään yhden nuoren työkaverin ongelmaa. Joku poika oli pyytänyt syömään mutta treffeillä ei voi mennä syömään koska ei oo olemassa treffiruokaa. Pasta, burgerit ja patongit on sottaavaa ruokaa eikä pizzalle voi mennä kun poika kattoo että toi syö tosi paljon.
Älä nyt viitti.....kuuluuko nääkin sitten siihen elämää suurempaan ja ihmeellisempään treffailusääntöilykirjaan :barefoot:??!!

..no, entäs sitten kiinalaiseen? Puikoilla kun ei saa kahmaistuksi ihan mahdottomasti (jos sitä nyt ylipäätänsä niin kukaan edes kattookaan..)..:rolleyes:...riisi kerrallaan? Ai ni, sinne ei sitten tietenkään voi mennä, jos ei niin taitavasti osaakaan käyttää puikkoja...

On se vaikeeksi mennyt.
 
Kuuntelin just tänään yhden nuoren työkaverin ongelmaa. Joku poika oli pyytänyt syömään mutta treffeillä ei voi mennä syömään koska ei oo olemassa treffiruokaa. Pasta, burgerit ja patongit on sottaavaa ruokaa eikä pizzalle voi mennä kun poika kattoo että toi syö tosi paljon.
Me käytiin viikonloppukaverin kanssa pitsalla mut se oli yllättävän pieni pitsa että jopa mä jaksoin sen yhellä kertaa.Enempi mua nolotti se cola kun normaalisti otan vettä mut nyt oli krapula ja teki mieli colaa.
 
Ainii.

Tost tapailuongelmasta tai treffailusäännöistä.

Muutama vuosi sitten olin onnellisesti aviossa ja soitin satunnaisesti humppaa bändissä. Ei mun tartte laittaa edes lapinlisää mut useitakin kertoja kaltaiseni pieni ja ruma mies sai ravistella neitosia irti lahkeista.

Eron jälkeen... nix ja nada.

Näkyykö toi ero niin selvästi naamasta?
 
..kiesus sentään, nyt saa mun puolesta olla siivousraivaamiset ja silittämiset sun muut tiskaamisviritelmät tässä! Mä istun tasan tarkkaan alas - jos istun, on ihan semmonen tutina että kohta taas saan olla erotuomaroimassa - ja olen. Nautin tosta ilta- auringosta :)<3

Onhan se -oikeesti :) - ihanaa, kun toi kolmikko on jälleen kasassa. Mutta. Joka ikinen kerta nuilla näyttää ja kuuluu olevan se älytön kiire saada "menetetty yhteinen aika" haalittua takaisin eli...tässä on niin isosti rakastettu että!! Ihme kuhinaa koko ajan joko yksin, kaksin tai koko trio....ja ihan vuoristoratameiningillä :D - ensin on niin kivaa ja sitten jo toivotaan toinen nevadaan :D. Pahintahan tässä on se, että mun pokka täällä repeilee *soosoosoo*. Mutta ei tätä porukkaa voi kuunnella eikä kattoa nauramatta.

Taidankin laittaa itteni jäähylle. Tyhmä äiti, kun ei osaa olla empaattissympaattisena nyt ollenkaan tälle koira-kissa-koira- porukalleen...
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ainii.

Tost tapailuongelmasta tai treffailusäännöistä.

Muutama vuosi sitten olin onnellisesti aviossa ja soitin satunnaisesti humppaa bändissä. Ei mun tartte laittaa edes lapinlisää mut useitakin kertoja kaltaiseni pieni ja ruma mies sai ravistella neitosia irti lahkeista.

Eron jälkeen... nix ja nada.

Näkyykö toi ero niin selvästi naamasta?
Nöööyyp, veikkaan mä.

Mutta - ootkos ollut soittamassa humppaa viime aikoina?

...äääh..ja kyllä siinä tuossakin sitä lapsi...perkustarallaa mä en osaa kirjottaa ennäää!!!...l..a..p..i..n..lisää oli vaikka ja muille jaettavaksi..siis tossa ..."..pieni ja ruma mies"- osuudessa.
 
Ainii.

Tost tapailuongelmasta tai treffailusäännöistä.

Muutama vuosi sitten olin onnellisesti aviossa ja soitin satunnaisesti humppaa bändissä. Ei mun tartte laittaa edes lapinlisää mut useitakin kertoja kaltaiseni pieni ja ruma mies sai ravistella neitosia irti lahkeista.

Eron jälkeen... nix ja nada.

Näkyykö toi ero niin selvästi naamasta?
Sormuksesta :whistle:
Vai piditkö?

Tai sitten sun pitää vain alkaa soittaa uudestaan (y) :)
 
Viimeksi muokattu:
Ainii.

Tost tapailuongelmasta tai treffailusäännöistä.

Muutama vuosi sitten olin onnellisesti aviossa ja soitin satunnaisesti humppaa bändissä. Ei mun tartte laittaa edes lapinlisää mut useitakin kertoja kaltaiseni pieni ja ruma mies sai ravistella neitosia irti lahkeista.

Eron jälkeen... nix ja nada.

Näkyykö toi ero niin selvästi naamasta?
Eronneet on hylkykamaa, ei niitä kukaan halua enää vakavaan suhteeseen. Siksipä olenkin puun ja kuoren välissä. Parempi ottaa se mitä saa ettei tarvi ihan yksin olla.
 
Ei o tullu koskettua soittimeen ihan hetkeen.

Sekin homma vaatii motivaation, eikä kenenkään häitä voi lähteä pilaamaan oma naama valmiiksi norsunvitulla.
Tottahan se on, että motivaatiota se kaipaa.

Mutta.

Tästä on kyllä ollut puhetta :)...kun sulla on sitä taitoa ja osaamista, kykyä isosti sekä soittamisen puolella että ihan selkeen selvästi myös tekstityksenkin saralla, niin :)

Vaikka se elo välillä - huom. välillä :) - heittää synkäksi niin - ole hurja! Jalosta se! Ota se sun soitin käsiisi ja hae sieltä ne sielujesi sävelet, ne synkätkin ja maalaa esiin se kauniin tummanpuhuva taideteos. Ja siihen samaan vireeseen sitten otat sen kynäs käteesi ja annat sanojen vain tulla. Sä osaat :). Mä tiiän sen :).

Värejä ne tummatkin ovat. Kauniita. Puhuttelevia. Pysäyttäviä. Eikä sitä ens alkuun tarviikaan heti mennä häihin soittelemaan. Aloitat sen ensin ittes kanssa, omaksi iloksi. Ja miksei suruksikin.

Ja kun huomaat miten antoisaa se on, niin anna palaa vaan Frank - soittamaan siitä meille muillekin ja meidän iloksi :)!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Sormuksesta :whistle:
Vai piditkö?

Tai sitten sun pitää vain alkaa soittaa uudestaan (y) :)
Mulla oli sormus sormessa kihlajaispäivästä alkaen. Poikkeuksena treenit, joissa mitään koruja ei saa pitää. Voivat olla vahingoksi toisille tai ovat ainakin pottumaisia sahata irti jos vahinko käy itselle.

Humpansoiton uudelleenaloittaminen vaatis perhanan hyvän porukan ja itseltäni edes vähän motivaatiota.
 
Eronneet on hylkykamaa, ei niitä kukaan halua enää vakavaan suhteeseen. Siksipä olenkin puun ja kuoren välissä. Parempi ottaa se mitä saa ettei tarvi ihan yksin olla.
..ja lukiko tämäkin harvinaisen hölmö lause jossain "Näin deittailen ihmisiä mutta eronneet älkööt vaivautuko"- opuksessa??!!

Hyvää päivää vaan - ihminenhän se eronnutkin on eli varsin pystyy eronkin jälkeen elämään ja tuntemaan ja hiisi vieköön jopa rakastumaankin. Ei se elämä siihen eroomiseen lopu. Sitä on jäljellä sen jälkeenkin. Ja -sydän jatkaa sykkimistään :).

..himmelit, nyt sukelletaan - mä taijankin mennä sinne kellariin nyt.
 
Mulla oli sormus sormessa kihlajaispäivästä alkaen. Poikkeuksena treenit, joissa mitään koruja ei saa pitää. Voivat olla vahingoksi toisille tai ovat ainakin pottumaisia sahata irti jos vahinko käy itselle.

Humpansoiton uudelleenaloittaminen vaatis perhanan hyvän porukan ja itseltäni edes vähän motivaatiota.
Joo, ei kaikki voi pitää sormusta töidenkään takia.
Ja ihan muuten vaan tuon sormusjutun heitin :)
Tuntuu vaan että kun itsellä oli sormus niin juttelijoita oli enemmän, nyt kun ei ole, niitä juttelijoitakaan ei pahemmin ole ollut :D

Eihän se ero nyt naamasta näy ellei otsassa lue eronnut :D
 
Älä nyt viitti.....kuuluuko nääkin sitten siihen elämää suurempaan ja ihmeellisempään treffailusääntöilykirjaan :barefoot:??!!

..no, entäs sitten kiinalaiseen? Puikoilla kun ei saa kahmaistuksi ihan mahdottomasti (jos sitä nyt ylipäätänsä niin kukaan edes kattookaan..)..:rolleyes:...riisi kerrallaan? Ai ni, sinne ei sitten tietenkään voi mennä, jos ei niin taitavasti osaakaan käyttää puikkoja...

On se vaikeeksi mennyt.
On se hyvä että voin vapaasti syödä mitä haluan ja soittaa ukkokullalle kun on asiaa. Suatanpa piästää ilimoo peräpiästä jos tarve tulloo :confused:

En mä pärjäisi treffimarkkinoilla kun en tiiä millon on sopivaa soittaa ja millon ei
 
Joo, ei kaikki voi pitää sormusta töidenkään takia.
Ja ihan muuten vaan tuon sormusjutun heitin :)
Tuntuu vaan että kun itsellä oli sormus niin juttelijoita oli enemmän, nyt kun ei ole, niitä juttelijoitakaan ei pahemmin ole ollut :D

Eihän se ero nyt naamasta näy ellei otsassa lue eronnut :D
Tuntuu vaan siltä, että se näkyy?

En varsinaisesti tiedä kun en ole kokeillut. Mut mulla on mielikuva, et ennen eroa tilaisuuksia harha- askeleisiin olis riittäny vaikka kuinka. Eron jälkeen sit ei.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä