The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mää en tajuu mitä hyvää noissa tsiikeissä ja elastisissa on

ei tykkää
Jokaiselle omansa esikuvat ja musiikkimaut :). Ei sun tarviikaan tykätä, riittää että joku muu tykkää - ja sulle se että tästä ihanasta laajasta musakirjosta löytyy sulle sitä ominta tykättävää :)

Mutta mitä tulee sitten esim. Mobb Deepin lyriikoihin versus Cheekin, niin painiihan noi jo lähtökohtaisesti ihan eri sarjassa - toisella on kokemusta ja näkemystä ja sitä omaa tyyliä hiottuna monen monituisen vuoden verran ja sanojen käyttäjänä omaa luokkaansa, tosin ehkä englanti kääntyykin räppiin pikkasen paremminkin koska sanoihin saa tulkinnansyvyyttäkin...,Cheek on vielä kuitenkin muovaamassa tietänsä ja varmasti suomenkieli laittaa ne omat haasteensa kehiin, ei kaikilla vaan oo sitä kykyä kuitenkaan laittaa isoja sanoja ja tunteita kehiin, toisaalta - jos kevyempikin myy hyvin, niin :) - mitä sitä sitten muuttamaankaan...?

Kuitenkin kehittyä kannattaa aina ja lähteä ettimään omia rajojaan :)
 
Tänään on luvassa rajuja ukkoskuuroja ja sateita. Ukkosen ennustetaan jatkuvan myös huomenna.

Maan keskiosassa liikkuu tälläkin hetkellä ukkosia. Saderintama liikkuu päivän aikana kohti pohjoista, sen jäljessä kehittyy päivällä rajujakin ukkoskuuroja maan länsi- ja keskiosassa. Kovimmat ukkoset ovat luvassa iltapäivällä Pohjanmaalta Pohjois-Karjalaan ulottuvalla alueella.

- Kyseessä on tämän kesän runsain ukkosrintama, sanoo Ilmatieteen laitoksen meteorologi Petri Hoppula.
Tänä aamuna jo yli 800 maasalamaa on iskenyt ympäri Suomea.
- Mutta parhaimpina kuumina kesäpäivinä niitä voi olla yhden päivän aikana 10 000, joten ennätyksistä jäädään, Hoppula toteaa.
 
Jokaiselle omansa esikuvat ja musiikkimaut :). Ei sun tarviikaan tykätä, riittää että joku muu tykkää - ja sulle se että tästä ihanasta laajasta musakirjosta löytyy sulle sitä ominta tykättävää :)

Mutta mitä tulee sitten esim. Mobb Deepin lyriikoihin versus Cheekin, niin painiihan noi jo lähtökohtaisesti ihan eri sarjassa - toisella on kokemusta ja näkemystä ja sitä omaa tyyliä hiottuna monen monituisen vuoden verran ja sanojen käyttäjänä omaa luokkaansa, tosin ehkä englanti kääntyykin räppiin pikkasen paremminkin koska sanoihin saa tulkinnansyvyyttäkin...,Cheek on vielä kuitenkin muovaamassa tietänsä ja varmasti suomenkieli laittaa ne omat haasteensa kehiin, ei kaikilla vaan oo sitä kykyä kuitenkaan laittaa isoja sanoja ja tunteita kehiin, toisaalta - jos kevyempikin myy hyvin, niin :) - mitä sitä sitten muuttamaankaan...?

Kuitenkin kehittyä kannattaa aina ja lähteä ettimään omia rajojaan :)
Sen verran pitää "puolustella" Cheekiä, että kun niitä lyriikoita oikeesti kuuntelee, varsinkin vanhemmasta tuotannosta, niin kyllä siellä melkoisen syvällistäkin sanomaa on, tietty se on laitettu tollaseen hiphop-muottiin, räpistähän ei varsinaisesti enää voida puhua Cheekin musiikin kohdalla.

Mut tosiaan makunsa kullakin, sanoi kissa ku persettään nuoli. Toiset ne tykkää äidistä ja toiset tyttärestä, eikä mulla oo koskaan ollu tarvetta ihmetellä tai taivastella toisten tykkäämisiä. (tää loppu lähinnä tohon krutin kommenttiin)
 
No johan Bitchi on muuttunut siveeliseksi, herranen aika :eek::D
Mä en meinannu tunnistaa sua :whistle::D

Päivää vaan kaikille. :)
Yöllä ukkosti kovasti ja tälle päivälle on luvattu ukkosia.
 
9mmmm
Sen verran pitää "puolustella" Cheekiä, että kun niitä lyriikoita oikeesti kuuntelee, varsinkin vanhemmasta tuotannosta, niin kyllä siellä melkoisen syvällistäkin sanomaa on, tietty se on laitettu tollaseen hiphop-muottiin, räpistähän ei varsinaisesti enää voida puhua Cheekin musiikin kohdalla.

Mut tosiaan makunsa kullakin, sanoi kissa ku persettään nuoli. Toiset ne tykkää äidistä ja toiset tyttärestä, eikä mulla oo koskaan ollu tarvetta ihmetellä tai taivastella toisten tykkäämisiä. (tää loppu lähinnä tohon krutin kommenttiin)

tässähän sitä alkuperästä on :)

ja atm tolla tyylillä meet sinne lavalle rokkaan kyllä kelpaa :)
 
Taas tuli nähtyä pomppiva auto.

Tavallaan ymmärrän noi hidastetöyssyt mut en välttämättä niiden ripottelua keskelle- ei mitään. Kyl ajotiellä mun mielestä pitäis pystyä ajamaan nopeusrajoituksen sallimaa nopeutta pysähtelemättä satunnaisissa paikoissa parinsadan metrin välein.

Ymmärtäisin paremmin jos vaik koulun tai terveyskeskuksen kohdalle laitetaan alempi nopeusrajoitus, jonka noudattaminen varmistetaan töyssyllä. Ton töyssyn olemassaoloon mä en syytä keksi.
 
IhQ
Heipsis!

Miun tekis mieli yksille "festareille" missä esiintyis just mm.Nikke Ankara. Mutku taas on se kaverinpuuttumisongelma. Tai ku en viiti ees kysellä.



Kivan näkönen pää tuli ATM:lle (vaikka olihan se sitä jo aiemminkin) :)
 
...vaan metässäpä ois ollut näkyvissä pomppivaa FreezeCatiä :D...oi sentään, tulipahan oikeeseen hetkeen toi lenkki, siis aaarghhhh - vasta nyt oon hereillä :eek::D, johan kesti luvattoman kauan aikaa..

Ja hyvään aikaan olin liikenteessä, aurinko paistoi - jee, ja nyt kun oon suihkunraikkaana ja hörhöissäni niin katos, täällä vissiin meinaa kohta ruveta satamaan - sataa jo!! - ja ukkostamaankin, että jaiks vaan mulle....
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Sen verran pitää "puolustella" Cheekiä, että kun niitä lyriikoita oikeesti kuuntelee, varsinkin vanhemmasta tuotannosta, niin kyllä siellä melkoisen syvällistäkin sanomaa on, tietty se on laitettu tollaseen hiphop-muottiin, räpistähän ei varsinaisesti enää voida puhua Cheekin musiikin kohdalla.

Mut tosiaan makunsa kullakin, sanoi kissa ku persettään nuoli. Toiset ne tykkää äidistä ja toiset tyttärestä, eikä mulla oo koskaan ollu tarvetta ihmetellä tai taivastella toisten tykkäämisiä. (tää loppu lähinnä tohon krutin kommenttiin)
Njooo...ja totta, toiset tykkää ja toiset ei :)

Toiset ei niin keskity sanojen kuuntelemiseen vaan ite rytmiin ja musiikkiin, toisilla taas just sanoitukset nousee ykköseksi. Nää on näitä juttuja :)...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä