Moi! voisin tänne kans liittyä! Oon kirjotellu sillon tällöin tuolla vauva vuodelle 2016.. Täällä on menossa yk4 ja yritys alotettu 01/15, ikää mulla on 22v ja miehellä 25v ja esikoista toivotaan.
pillerit lopetin 11/14 ja sitten pitikin käydä hakemassa gyneltä terolutit kun kierto vaan veny.. yk2 alkoi vasta huhtikuussa. nyt mennään ilman teroja ja nyt on kp34 menkoista ei tietoakaan.
Ovistakaan en mielestäni oo huomannu. Ennen pillereitä kierto oli jo epäsäännöllinen ja sama taitaa jatkua. Täytyy kai taas gynellä käydä jos kierrot alkaa venymään.
Kiitos! <3 On kyllä melko uskomatonta.. Ei millään meinaa uskoa. Mieskään ei oikein vielä tajua asiaaIhanaa Jembbba onneks olkoon!
Tarkoittaa, että on 4yrityskierto menossaMikä toi "yk4" tarkottikaan..?
En eka tajunnu mikä toi on. Mut katoin uudestaan. En oo ihan kärryil noist testeistä ku oon tehny vaan halvinta..
Moi! voisin tänne kans liittyä! Oon kirjotellu sillon tällöin tuolla vauva vuodelle 2016.. Täällä on menossa yk4 ja yritys alotettu 01/15, ikää mulla on 22v ja miehellä 25v ja esikoista toivotaan.
pillerit lopetin 11/14 ja sitten pitikin käydä hakemassa gyneltä terolutit kun kierto vaan veny.. yk2 alkoi vasta huhtikuussa. nyt mennään ilman teroja ja nyt on kp34 menkoista ei tietoakaan.
Ovistakaan en mielestäni oo huomannu. Ennen pillereitä kierto oli jo epäsäännöllinen ja sama taitaa jatkua. Täytyy kai taas gynellä käydä jos kierrot alkaa venymään.
juu, kun gyne ultras ja limakalvo oli aika ohut ja epäili että saan aika kauan odottaa et menkat alkais ilman apuja. kun edelliset menkat oli ollu joulukuussa ja helmikuussa oli toi gyne. 3kk kuurin sainSait noin nopeesti noi terolutit..?
Miltä nyt tuntuu?En tiiä uskallanko vielä siirtyä odottajiin.. Ehkä oon täällä vielä muutaman päivän.
Kiitos onnitteluista, toivon, että pieni pysyy mukana. <3
juu, kun gyne ultras ja limakalvo oli aika ohut ja epäili että saan aika kauan odottaa et menkat alkais ilman apuja. kun edelliset menkat oli ollu joulukuussa ja helmikuussa oli toi gyne. 3kk kuurin sain
joo ei kyl kannata ootella, ite kävin siis yksityisellä gynellä. Epäilen että ne ois vaan julkisella käskeny ootella että kierto käynnistyy ja mulla ei ois ollu kärsivällisyyttä odotella kun jotkut saa odotella jopa vuoden.Okei eli mun ei kannata sit myöskään odotella. Taitaa lähtee soittoo huomen terkkariin.. Odotella siis niit kuukautisia..
Harmittaahan se kyllä aivan älyttömästi mutta mulla päällimmäinen tunne oli tännään kauhia turhautuminen..että taas. Miksi tämä kierto ei voi olla vaikka kahen viikon vällein...kuukausi on taas niiiiiiiiiiiin pitkä aika ootella. Huohh. Ei jaksa.Onnittelut Jembballe!
Samaa mäkin mietin heti, niin kuin nanja_kin, että toivoa on vielä meilläkin. Harmi, kun sullakin nanja_ alkoi uusi kierto. Mulla oli kyllä maanantaina niin huono päivä. Harmitti niin paljon se menkkojen alkaminen. Vaikka oon yrittänyt olla miettimättä näitä juttuja, niin väkisinkin sitä päähän välillä tulee se ajatus, että mikä on, kun ei mitään tapahdu. Huoh.