• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kävin vaan kaupalla, niin kaikki läks kattomaan unikuvia.

Ny on ihan tinkuliinifiilis...
..jos ihan viksu olisin, niin olisin kalastamassa unikuvia. Mutta kun näemmä en ole, kun mua ei nukuta just nyt. Mikä on hiukan potuttavaa, koskapa päivällä ehdin olla ton vesisadekelin tiimoilta ihan hiien unelias...no, tasan ei käy mannapuurot. Tässä vielä häröilen ja toivon pikaista väsytyshumahdusta :)
 
Hammaspesulla käyty :). Ipanatsekkaukset tehty :). Ulko- ovikin tsekattu, että kiinni on. Nyt tää mörönsyötti lähtee villasukkinensa ja pöwwönsä kanssa kalastelemaan unikuvia eli lähden laskemaan sinisiä unipilviä.

Kauniita unikuvia yökyöpeleille, sitten kun maltatte unillenne mennä :) *pus*
 
Pohojalaanen meininki on poikaa. Pojan nimimerkkiin viittaamatta.

Kun kerran sanoo, et "tykkään susta" niin se pitää uskoa. Hittojako sitä ittiänsä toistamaan vähän väliä. Saati kyttäämään puhelinta, et olisko tilanne viimeisen viiden minuutin aikana muuttunut.
 
Hammaspesulla käyty :). Ipanatsekkaukset tehty :). Ulko- ovikin tsekattu, että kiinni on. Nyt tää mörönsyötti lähtee villasukkinensa ja pöwwönsä kanssa kalastelemaan unikuvia eli lähden laskemaan sinisiä unipilviä.

Kauniita unikuvia yökyöpeleille, sitten kun maltatte unillenne mennä :) *pus*
Ipanatsekkaukset = tarkastetaan pienten ihmisten lukumäärä?

Jos osaa yhden käden sormien avulla laskea viiteen, niin lukumäärän saa täsmäämään vaikka vain puolet nenätuhinoista olis omia.
 
FreezeCat harmaana :)
Pohojalaanen meininki on poikaa. Pojan nimimerkkiin viittaamatta.

Kun kerran sanoo, et "tykkään susta" niin se pitää uskoa. Hittojako sitä ittiänsä toistamaan vähän väliä. Saati kyttäämään puhelinta, et olisko tilanne viimeisen viiden minuutin aikana muuttunut.
:) - mutta ei sen "tykkän susta"- sanomisen kanssa tarvitse kuitenkaan laihialainen olla, kiva tuommosta lausetta on useammankin kerran kuulla - jos nyt ei sitten ihan heti sen viiden minuutin jälkeen mutta jokatapauksessa :)

Koska semmoisen sanominen tuntuu hyvältä - ja semmoisen kuuleminen tuntuu hyvältä :). Ei kauniita, ihania sydämen asioita saa pihistellä :)
 
FreezeCat harmaana :)
Ipanatsekkaukset = tarkastetaan pienten ihmisten lukumäärä?

Jos osaa yhden käden sormien avulla laskea viiteen, niin lukumäärän saa täsmäämään vaikka vain puolet nenätuhinoista olis omia.
Nöyyyp - kyllä mä tiedän hyvin, kuinka monta ihanaa ipanaa mulla täällä on, joiden mörönsyöttinä olen :). Ipanatsekkaus sen takia, että ovat sängyissänsä eivätkä ehtineet hipsitellä esim. unissaan hiipimään ja nukahtamaan johonkin aivan kummalliseen paikkaan huoneessansa (esikoinen sille päälle sattuessaan on aivan omaa luokkaansa eikä välttämättä pidä siinä hommassaan edes ääntä). Sängyissänsä tuhisivat, hyvä niin :)
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja Bitch
FreezeCat harmaana :)
Sällin kanssa tulee kyl yleensä valvottua pikkutunneille asti. Mut ei haittaa, sen kans on aina mukavaa vaikka aamulla kostautuukin. Ja nyt valvominen haittaa entistä vähemmän, ko tietää et se muuttaa piakkoin pois eikä sit oo enää yöseuraa tarjolla. Tulee ikävä.
Voi eikä...eihän nyt Sälli kuitenkaan tavattoman kaukaksi muuta? Toivottavasti ei, kuitenkin on sellainen kaveri sulle, joka on ilahduttanut päiviäsi niin paljon ja monasti, auttavasta kädestä puhumattakaan :). Mutta - vaikka välimatkaa olisikin, niin pääseehän sieltäkin sitten yökyläilemään :). Ei ehkä niin usein kuin nyt, mutta kuitenkin.

Ihanaa yövalvomista ja uuteen aamuun kurkkaamista teille kahdelle :). Ja - sano ihmeessä hänelle tuo, minkä tässäkin sanoit. Että sulle tulee ikävä :)
 
FreezeCat harmaana :)
...ja nyt mie oikeesti viipotan unille, kaappaan ylimääräisen tyynyn kainalooni ja - katotaan mimmonen unileffa on tilattuna :)

Ei muuta kuin hyyveli yytelit vaan kaikille, uutta aamua kohti vaan :) *pus*
 
Varos vaan mitä tilailet siellä :D...voipi pian tulla tämmöisen hörhön sietämiskiintiö napakasti täyteenkin :D
Ai nii.

Onnea Routamisulle sitkeästä saavutuksesta.

Ja voin kertoa, että mun sietämiskiintiöni täyttyy nopeammin kuin ehtii "ämpäri" sanoa toffolandian alkemisteista jotka eivät osaa ryypätä hiljaa. Vielä ärhäisemmin se täyttyy aikuiseksi itteään luulevista, jotka sanovat, että lapset eivät saa keinua kun siinä kalliisti hankitut keinut kuluvat!

Routamisu on kultaa kalliimpi positiivisuudessaan ja tavassaan käsitellä asioita. Vaikka se vaatis pyöräilyä.

Miljoona kirjoitusta lisää ei häiritse minua tippaakaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä