• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai nii.

Onnea Routamisulle sitkeästä saavutuksesta.

Ja voin kertoa, että mun sietämiskiintiöni täyttyy nopeammin kuin ehtii "ämpäri" sanoa toffolandian alkemisteista jotka eivät osaa ryypätä hiljaa. Vielä ärhäisemmin se täyttyy aikuiseksi itteään luulevista, jotka sanovat, että lapset eivät saa keinua kun siinä kalliisti hankitut keinut kuluvat!

Routamisu on kultaa kalliimpi positiivisuudessaan ja tavassaan käsitellä asioita. Vaikka se vaatis pyöräilyä.

Miljoona kirjoitusta lisää ei häiritse minua tippaakaan.
Do dih...se on tässä aamuhattarallisuudessa sitten jälleen punoitukset kohdillansa :)....kiitos jälleen sanoistasi :)

..ja halusittepa tai ette niin hörhön höpötystä on tarjolla jatkossakin :D
 
9mmm
mutta toihan oli loistava aamun alotus ainoostaa ois ärsyttäny et loppu kesken tiiäkkö meitsi jatkaa joskus niitä tarinoita hereillä et saan hyvänlopputuloksen parikin tuntii vaan lisä fiilistelyllä :)
ja hyvää huomenta sullekkin.
 
mutta toihan oli loistava aamun alotus ainoostaa ois ärsyttäny et loppu kesken tiiäkkö meitsi jatkaa joskus niitä tarinoita hereillä et saan hyvänlopputuloksen parikin tuntii vaan lisä fiilistelyllä :)
ja hyvää huomenta sullekkin.
No enköhän mä saa täällä tämän päivän lähitaistelun aikaiseksi tällä porukalla :)...mielenkiinnolla odotan kyllä noita seuraavia yöunia, noi voi toisinaan keksiä jatkua sitten seuraavan yön aikana...
Ja hyvää huomenta sulle myös :)
 
...kait se nyt sitten on hurjasti suunnittelemassa itellensä niitä etäopiskelupäiviä, jolloin on sujuvasti siellä huomattavasti likempänä sua :)...Njoo, onneksi toi nyt ei niin törkeen pitkältä matkalta kuulosta eli kyllähän te jatkossakin hengailette mutta onhan se nyt...että joku opiskelupaikka menee sun seuran ohi ja yli *halaa*..ei vais, Sällille lykkyä opintoihinsa :) - ja se on hyvä Sällinkin tietää että opiskelun rinnalle on aina tarjolla todella laadukasta seuraa :)
Kieltämättä on kyl itsekäs sika ko tollai muuttaa. No mut en mää ressaa vaik ikävä tuleeki, eiköhän se täällä käy ko vanhempansa asuvat täällä ja mullaki tulee aina välillä asiaa sen usille hoodeille.
 
Kieltämättä on kyl itsekäs sika ko tollai muuttaa. No mut en mää ressaa vaik ikävä tuleeki, eiköhän se täällä käy ko vanhempansa asuvat täällä ja mullaki tulee aina välillä asiaa sen usille hoodeille.
..otatte kunnolla ilon irti näistä "viimeisistä päivistänne" ennen kuin kurja ja katala opinahjo napaa Sällistä otetta :)...eli pidä kiinni vaan miehestä :)!
 
9mmmm
...no...öööö..mikä ihmeen biisi tää on :D...eeeehkä ihan hyväkin että mies vetelee ihan suomeksi, äkkisiltään aika...erikoisen mielenkiintoinen veto...:)

...shake it vaan, joo-o, tää päivä menee mulla ainakin ihan sheikkailuksi ja nauramiseksi :D
siis mä en saannu mitään selvää tost biisist mut pakko oli kuunella loppuun asti sattu soimaan taustal ku luin tekstiis :)
 
..nööyyyy...eieieieiei...se rupes täällä satamaan vettä :D!! Mulla meni eilinen päivä jotenkin unissakävelijänä, niin jotenkin nyt en toisintoa kaipais ollenkaan....

Lähden mä kuitenkin jossain vaiheessa tonne ulos pomppimaan mutta kaatosateeseen meno nyt ei ensimmäisenä houkuttelis..:)
 
..ja se tuli toffolaan joulu keskelle kesää :)

Nyt lähtee homma niin liukkaasti hoitoon, että! Kunhan nyt ens alkuun, toffonen, ihan rauhassa hipailet sitten sitä uudenuutukaista värkkiäs ja sivelet ja höpiset sille mukavia lämmikkeeksi :)...sille pitää keksiä nimi kans!!

Mimmi :)?
Hän on Armas :love: ja mies ei sitten koske mun leluihin.
 
Cheek vahvisti paluunsa
Keskiviikko 8.7.2015 klo 08.52

Räppäri esiintyy Blockfest-festareilla Tampereella.

Räppäri Cheek palaa keikkalavoille tasan vuosi loppuunmyytyjen stadionkeikkojensa jälkeen, ja tälläkin kertaa areenana on stadion, tosin pienempi sellainen.

Cheek esiintyy 22. elokuuta Blockfest-festareilla Tampereella. Tapahtuma ilmoitti julkistavansa keskiviikkoaamuna uuden pääesiintyjän, jonka vuoksi lipunmyynti myös keskeytettiin. Uuden pääesiintyjän eli Cheekin vuoksi Blockfest laajenee Ratinan stadionille.

Ilta-Sanomat paljasti uutisen jo tiistaina, ja Cheek vahvisti tiedon Ylex-radiokanavalla sekä sosiaalisessa mediassa keskiviikkoaamuna.

Lisäksi Cheek julkaisee uuden, Sä huudat -nimisen kappaleen.

- Tauon aikana olen odottanut miltei joka päivä, että milloin pääsen takaisin lavoille. Olen kaivannut sitä energiaa, mitä ihmisiltä saan ja mitä meidän ryhmä pääsee takaisin yleisölle antamaan. Olen jo pitkään laskenut päiviä Blockfesteille. Olen latautunut ja valmis antamaan taas kaiken mitä mulla on annettavaa, Cheek kommentoi paluutaan tiedotteessa.

– Tuntuu niin hyvältä päästä taas takas! hän hehkuttaa.

YleX:n lähetyksessä räppäri paljasti myös, että tauon pituus ja paluu on ollut jo kauan tiedossa.

– Tiesin jo stadikan lavalla, mitä tapahtuu vuoden päästä. Blockfest siksi, kun se on tasan vuosi edellisestä, Cheek paljasti radiossa.






 
Cheek vahvisti paluunsa
Keskiviikko 8.7.2015 klo 08.52

Räppäri esiintyy Blockfest-festareilla Tampereella.

Räppäri Cheek palaa keikkalavoille tasan vuosi loppuunmyytyjen stadionkeikkojensa jälkeen, ja tälläkin kertaa areenana on stadion, tosin pienempi sellainen.

Cheek esiintyy 22. elokuuta Blockfest-festareilla Tampereella. Tapahtuma ilmoitti julkistavansa keskiviikkoaamuna uuden pääesiintyjän, jonka vuoksi lipunmyynti myös keskeytettiin. Uuden pääesiintyjän eli Cheekin vuoksi Blockfest laajenee Ratinan stadionille.

Ilta-Sanomat paljasti uutisen jo tiistaina, ja Cheek vahvisti tiedon Ylex-radiokanavalla sekä sosiaalisessa mediassa keskiviikkoaamuna.

Lisäksi Cheek julkaisee uuden, Sä huudat -nimisen kappaleen.

- Tauon aikana olen odottanut miltei joka päivä, että milloin pääsen takaisin lavoille. Olen kaivannut sitä energiaa, mitä ihmisiltä saan ja mitä meidän ryhmä pääsee takaisin yleisölle antamaan. Olen jo pitkään laskenut päiviä Blockfesteille. Olen latautunut ja valmis antamaan taas kaiken mitä mulla on annettavaa, Cheek kommentoi paluutaan tiedotteessa.

– Tuntuu niin hyvältä päästä taas takas! hän hehkuttaa.

YleX:n lähetyksessä räppäri paljasti myös, että tauon pituus ja paluu on ollut jo kauan tiedossa.

– Tiesin jo stadikan lavalla, mitä tapahtuu vuoden päästä. Blockfest siksi, kun se on tasan vuosi edellisestä, Cheek paljasti radiossa.
...saattaapi sitten olla kivasti kansaakin paikalla koko kaupungin täytteeksi :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä