The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:) - mutta ei sen "tykkän susta"- sanomisen kanssa tarvitse kuitenkaan laihialainen olla, kiva tuommosta lausetta on useammankin kerran kuulla - jos nyt ei sitten ihan heti sen viiden minuutin jälkeen mutta jokatapauksessa :)

Koska semmoisen sanominen tuntuu hyvältä - ja semmoisen kuuleminen tuntuu hyvältä :). Ei kauniita, ihania sydämen asioita saa pihistellä :)
Eikös se niin mee että kosiessa sanotaan ja sitten infotaan seuraavan kerran jos tilanne muuttuu?
 
IhQ
Huomenta!
Mikä päivä tänään oikeen on..aa keskiviikko näköjään. Ihan sekasin menee jo tämänkin mittasella lomalla.
Tänään pitää yrittää taas kiskasta ittensä pois koneelta, ja tehä jotain muuta, rästihommia yms...
 
Voi eikä...eihän nyt Sälli kuitenkaan tavattoman kaukaksi muuta? Toivottavasti ei, kuitenkin on sellainen kaveri sulle, joka on ilahduttanut päiviäsi niin paljon ja monasti, auttavasta kädestä puhumattakaan :). Mutta - vaikka välimatkaa olisikin, niin pääseehän sieltäkin sitten yökyläilemään :). Ei ehkä niin usein kuin nyt, mutta kuitenkin.

Ihanaa yövalvomista ja uuteen aamuun kurkkaamista teille kahdelle :). Ja - sano ihmeessä hänelle tuo, minkä tässäkin sanoit. Että sulle tulee ikävä :)
Joku sata kilometriä tulee välimatkaa. Eli ei ihan hirveen paha, mut kuitenkin. Ja oon mä sille jo ehtiny angstaileen, et se vois skipata unelma-alansa opiskelun ja jäädä meän kans hengailemaan ettei mulle tuu paha mieli.
 
...ja huomentapäivää koko ihanaiselle sekalaiselle seurakunnalle karvoineen kaikkineen :) *pushalit*

Voi morjens taas, olihan mulla unileffat :D...heiii, tulee karmeeta sepostusta, voit mennä hyvin loppulauseeseenkin :D... alkuun en meinannut nukahtaa, tai se meni pyörimiseksi ja ketturoinniksi, mutta sitten kun humpsahdin niin johan olinkin sitten ihan paniikissa ja hiukset pystyssä ettimässä ipanoitani (eli alkoi todella buenosti yönseutu). Kotona niitten piti olla nukkumassa - unessa kaikki kolme paikalla - mutta yksikään ei ollut huoneessaan. Ja ne huoneetkin oli jotenkin vääristyneitä ja kaikki muutkin tilat tässä talossa, eteinenkin tuntui kilometrin pituiselta kun juoksi ympäri taloa etsimässä, mutta se eteneminenkin oli kuin jossain tahmasuossa rähmeltämistä...Menin esikoisen huoneeseen uudestaan kattomaan, että mitä hiisiä tää oikein on, niin siellä sen huoneen katonrajassa kökki...sirkuksen hämähäkkimies trikoissansa - !!!! - ja huikkas niin hoono soomella että lapset ovat olleet tietämättäni mukana sirkuskoulussa ja että he ovatkin talossa mutta missä, sitä hän ei kerrokaan. No kivat sulle vaan! Sitten huomasin huoneen nurkasta semmosen kummallisen arkun, mikä ei tod. taloon kuulu ja menin sitä kohti ja raotin kantta...niin siellä ne mokomat ihmeellisiin asentoihin kieputettuna vaan kikattivat mulle...mokomat vintiöt!!

Eikä siinä kaikki...jotenkin se arkku imas vaan mut mukaansa, ja yhtäkkiä mä olinkin jo jossain purjeveneessä keskellä ei mitään valtakunnan merta ja kannella oli käynnissä ihan hiienmoinen härdelli. Meikäläinen siinä seisoo ylisuuressa paitulissaan ja kurtturuttuvillasukissaan pöwwöineen kaikkineen kun äijää tulee sieltä ja täältä karjumaan ja juoskemaan ohitse ja miekat on tanasssa ja silmalappua siellä täällä ja semmonen huikeen kaunis kirjavainen papukaijakin muuten lenteli jollain ilveellä kannen yllä. Mä siinä sitten että joo-o, mikähän öö-luokan laivamatka mulle onkaan tilattu, kun joku tosi kiukkusen näköinen arpinaama tuli mulle siinä sylki roiskuen ärisemään että..."helvettiäkö säkin siinä vaan koikkelehdit asiattomissa vaatteissa, koeta nyt käydä kiskomassa itelles oikeet vermeet niskaan ja sassiin jos meinaat kuolla arvokkaasti!!!"...ja se tyrkkäs mut kannen alle johtaville rappusille... Siinä vaiheessa mua rupes jo patittaan, mullehan ei tollalailla ruveta heti karjumaan, mutta sit mä huomasin oven missä luki "FreezeCat". Siitä singahdin sisälle - pikkasen kato keikutti - ja keräilin itteäni lattialta sujuvasti huomatakseni että huoneen sängyllä oli jonkun vaatteet ja pöydällä kaikenmaailman paperisälää, mitkä pikaisesti huomasin kartoiksi...No ei muuta kuin vaihtamaan kiiruusti asiattomuudet pois päältäni ja hyppäämään sängyllä oleviin vaatteisiin karmeella töhötyksellä, valkoisen paidan helmuksien kans meinas hermo mennä kun tuntui että sitä paidanhelmusta vaan riitti ja riitti ja riitti...ja kun sain ne kaikki sängyllä olevat vermeet niskaani ja olin solmussa tän pöwwökasani kanssa, kuulin taas sen karjaisun "...mikä siellä maksaa, kannella tarvitaan kapteenia ja vähän äkkiä!!."... Mä siihen sitten jurputtamaan että hitostako mä tiiän missä teijen hemmetin kapteeninressukka oikein on...ja lähdin kompuroimaan niitä keikkuvia rappusia pitkin kannelle ja hiuksia pyyhkien pois silmiltä- karmee tuuli, nääs - ja sitten mulle jo tarjotaan käpälään kaukoputkea ja sanotaan että .."..mitäs kapu tehdään, mikä on suunnitelma?.."..ja huomaan että yks jos toinenkin mies kannella kääntyy mua kattomaan kysyvänä....ennen kuin hitaasti, siis toooodeeellllaaaa hiiiitaaasstiiii, tajuan että jahas - tilannettako tässä pukkaa, että nekö nyt kuvittelee että mä oon kapteenina tässä, hauska juttu, ehhehhee...ja sitten mä rupeen kattomaan vermeitäni...ja joku törkeen hyvännäköinen tummapitkähiuksinen merirosvonärsytys tuli siihen eteeni sanomaan, että "..tais olla liian hyvät unet, koskapa oon näemmä unohtanut kokonaan olevani kaikkien aikojen hirmuisin ja hurjin ja varsinkin lähitaisteluissa äärettömän vaarallisin merirosvokapteeni, mitä ikinäkoskaanmilloinkaan missään on seilannut.."...ja ojenti peiliä!!!
Sen ehdin siitä vilasta, että krumeluurit ja pitsiröyhelökaulukset olivat kohdillansa kaiken tuulessa pyörivän pöwwökasan keskellä ja siinä huomasin, että mullahan on vielä miekkavyö miekkoineen kaikkineen ja mitä hiivattia???!!!...ja huudetaan että "..nyyyttt!! Mitä tehdään??!! Vastapuoli lähestyy selvästiii!!!."....ja mä nostan kädet täristen sitä kaukoputkea silmille ja näen..


Sumua. Harmaata. Huoneen katon. Filmi poikki. Kits. Aamuko?

Tovi jos toinenkin meni sängyssä sitten surratessa ja ketturoidessa ja ...no tässä oon, töttöröö, uusi aamu ja uusi päivä ja ei tarvii lähtee unikuvatulkintoja tekemään kun tiiän jo - että hörhö mikä hörhö in daytime, niin kait se sama pätee yöaikaankin :D

Hirveen pitkä jaaritus taas, en mä osaa lyhyesti mitn laittaa:oops:..

Lue vaan tää: huomenta sullekin ja hyvin mielenkiintoista keskiviikkoa :)
 
  • Tykkää
Reactions: kahvikirahvi
Joku sata kilometriä tulee välimatkaa. Eli ei ihan hirveen paha, mut kuitenkin. Ja oon mä sille jo ehtiny angstaileen, et se vois skipata unelma-alansa opiskelun ja jäädä meän kans hengailemaan ettei mulle tuu paha mieli.
...kait se nyt sitten on hurjasti suunnittelemassa itellensä niitä etäopiskelupäiviä, jolloin on sujuvasti siellä huomattavasti likempänä sua :)...Njoo, onneksi toi nyt ei niin törkeen pitkältä matkalta kuulosta eli kyllähän te jatkossakin hengailette mutta onhan se nyt...että joku opiskelupaikka menee sun seuran ohi ja yli *halaa*..ei vais, Sällille lykkyä opintoihinsa :) - ja se on hyvä Sällinkin tietää että opiskelun rinnalle on aina tarjolla todella laadukasta seuraa :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä