• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No ei sitä aina jaksa. Mä oon kuitenki täs leiponu, leikkiny äitiä, siivonnu, laittanu ruokaa pakkaseen ja kaikkee. En jaksa roikkua kännykän äärellä koko aikaa ku kikki, watsappi, facebook ja tekstarilaatikko huutaa kaikki yhtä aikaa.
Ratkaisu: kännykkä äänettömälle, palstaile, ja vastaan viesteihin sitteko jaksan :p
Jos mulla olis noi kaikki niin mun pää varmaan räjähtäis tuhannen pillun päreiks kun oottelisin jotain vastausta johonkin.
 
Mie jo tuolla sanoinkin, että hitoksiin moiset akkain lehdet :D...kun ei noissa ole niin mitään tolkkua :D!!

Ei voi mennä sydämenasioissa lukemaan jotain "opaskirjasta" - kun ei siihen ole mitään opasta :)! Ja hyvä ettei olekaan, vaan pitää uskaltaa mennä sen oman sydämensä ja tunteidensa mukaan avoimesti :)

Silloin kun on kiinnostunut toisesta ihmisestä ja huomaa, että siellä rinnuksessa on kivasti ja ihanasti läikähtelemässä, niin - päästä se esille :). Soita, viestitä, kerro, näe, sano :). Se helpottaa sua itteensäkin isosti, ja kasvattaa ihan hurjasti sitä itseluottamusta :).

Sydäntä silloin pitää osata kuunnella ja isosti :), se kyllä opastaa ja opettaa. Paljon, paljon paremmin kuin mikään muu taho :)
Sydän tunnistaa sydämen. Siinä ei oppikirjat auta.

Mekanismi on vissiin sama kuin siinä, et juoppo tunnistaa juopon ja narkki narkin. Kokenutkaan päihdelääkäri välttämättä ei. Puhumattakaan iltapäivälehtien jokavuotisen seksitutkimuksen kesätoimittajista.

Milloin sydän puhuu, niin sitä pitää kuunnella.
 
Sydän tunnistaa sydämen. Siinä ei oppikirjat auta.

Mekanismi on vissiin sama kuin siinä, et juoppo tunnistaa juopon ja narkki narkin. Kokenutkaan päihdelääkäri välttämättä ei. Puhumattakaan iltapäivälehtien jokavuotisen seksitutkimuksen kesätoimittajista.

Milloin sydän puhuu, niin sitä pitää kuunnella.
kyllä jokainen itse tietää koska soittaa tai viestiä, jos se ei toiselle käy niin kohde on väärä.
 
Jos mulla olis noi kaikki niin mun pää varmaan räjähtäis tuhannen pillun päreiks kun oottelisin jotain vastausta johonkin.
Mulla taas ärsyttää enemmän, jos ne kaikki piipittää yhtä aikaa. Tosin mun kaverit on sillain ryhmittäytyny, et eri ihmisten kanssa tulee kommunikoitua eri väylillä. Mut jos on oikeesti asiaa niin sitten soittaa jos haluaa pikasen vastaksen. Ei aina ehdi roikkua laitteiden äärellä.
 
Olen ehtinyt sevverran erakoitumaan, et jos puhelimeni soi, niin ensisijainen reaktioni on vitutus. Kuka kehtaa rauhaani häiritä. Eikä nykyistä numeroani edes tiedä kuin kymmenkunta läheisintäni.
...mutta sitten kun Peppiisi törmäät, niin - ja ihan vahvasti meinaan tehdä tällaista oletusta ja hajatelmaa - vallan kyllä annat hänelle sen sydämes lisäksi myös sitä puhelinnumeroasikin, koskapa juuri sillä siunaaman hetkellä sua ei niin pätkääkään kiinnosta mikään erakkous vaan se, että puhelimellesiKIN tuli ihanaa käyttöä :love:...ja rauhaasi toivot todellakin häiritsevän :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Pitää raahautua vielä kaupalle. Hauvelin murkinasanko on tyhjä. Toivottavasti toi ei o gauheen kranttu tai toivottavasti emäntänsä ei o gauheen kranttu mun valkkaamieni hauveliraksujen suhteen.

Ei olla pidetty "säännöllisiä ruoka- aikoja". Ollaan hauvelin kans sovittu, et mä pidän huolta siitä, et tossa vadissa on raikasta vettä ja tossa vadissa mustinmurkinaa ja sä et sit ruokaa kerjää tai polje kuppia nurin.
 
Olen ehtinyt sevverran erakoitumaan, et jos puhelimeni soi, niin ensisijainen reaktioni on vitutus. Kuka kehtaa rauhaani häiritä. Eikä nykyistä numeroani edes tiedä kuin kymmenkunta läheisintäni.
Mullon ihan sama. Mä vihaan soivaa puhelinta. Sieltä kuulee aina vaan jotain huonoja uutisia, tai sit pyydetään jotain palveluksia. Tai sit ne on jotain puhelinmyyjiä. Enkä mä jaksa mitään "mitä sulle kuuluu"-puheluitakaan. No vittu äsken ei kuulunu mitään, kunnes puhelin alko soida ja nyt joudun kuunteleen sun ääntäs, kun jaarittelet siinä.

Parhaat puhelut on niitä, jotka kestää viisi sekuntia ja asia on sillä selvä.

Sen takia varmaan mulle ei kukaan oikein enää soittelekaan, ihanaa :D
 
Pitää raahautua vielä kaupalle. Hauvelin murkinasanko on tyhjä. Toivottavasti toi ei o gauheen kranttu tai toivottavasti emäntänsä ei o gauheen kranttu mun valkkaamieni hauveliraksujen suhteen.

Ei olla pidetty "säännöllisiä ruoka- aikoja". Ollaan hauvelin kans sovittu, et mä pidän huolta siitä, et tossa vadissa on raikasta vettä ja tossa vadissa mustinmurkinaa ja sä et sit ruokaa kerjää tai polje kuppia nurin.
Kunhan ostat jotain, jossa on oikeesti lihaa ja se on ensimmäisenä tuoteselosteessa. Eikä mitään vehnätuotteita ja ehkä 4% jotain "liha- ja eläinperäistä", joka ei oo lihaa nähnytkään.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Pitää raahautua vielä kaupalle. Hauvelin murkinasanko on tyhjä. Toivottavasti toi ei o gauheen kranttu tai toivottavasti emäntänsä ei o gauheen kranttu mun valkkaamieni hauveliraksujen suhteen.

Ei olla pidetty "säännöllisiä ruoka- aikoja". Ollaan hauvelin kans sovittu, et mä pidän huolta siitä, et tossa vadissa on raikasta vettä ja tossa vadissa mustinmurkinaa ja sä et sit ruokaa kerjää tai polje kuppia nurin.
ostat sille sika-nautaa. haukku tykkää eikä emäntäkään voi raksuista vittuilla.
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä