The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Rannalla oli muuten jälleen ihmeen vähän porukkaa ja me kaikki oltiin että mitä ihmettä - viime kesänäkin paikka aika kivasti täynnänsä väkeä..hmmm - outoo kuitenkin koska kelihän on mainioin :)

Vesi oli jälleen märkää ja ihanaa - nyt ipanat roiski kunnolla menemään, pojat heitti vedessä frisbeetäkin eli ihan huolella riehuivat...ja just heittivät tossa että illalla pitäs lähtee uudestaan järvelle...No, katellaan :)...
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
En kaipaa naisia huonoja,
kun riittäis yksi ihana.
Mut meitä karvakuonoja
pitävät nuo vihana.
Jos yhden kiltin tyttösen,
mut tuhman sopivasti
kainaloon jos saisin sen
ja toisin kotiin asti.
Ken tietää rilluvuosi vaikka
voisi siihen surkastua?
Tää tutkimuksen olis paikka,
mut hänen pitäis sietää mua.

Voi jestas taas tuota kynäs jälkeä :)...annahan palaa, sulla on niitä siinä kuitenkin suntin suulla :)...
 
:cautious:

Kun pääsin festarialueelle ja ukkokullalla oli aikaa käydä moikkaamassa, kysyin onko hänen hotellihuoneeseensa kova tunku kun mun piti näyttää henkkarit ennenkuin sain avaimen.

Kuulemma semmonen trafiikki että hän on pyytänyt asennuttamaan pyöröoven, kivittää rumimmat tulijat ovelle eikä pääse poistumaan kuin ilmastointikanavaa pitkin :ROFLMAO:

Täällä on tuttuja, joten mun ei tartte olla yksin vaikka toi häärää backstagella, sää on mitä mainioin ja vähän joutuu jorailemaan vaikkei ihan lempparibändi sattuisikaan olemaan lauteilla! Mii laik veri mats!
 
:cautious:

Kun pääsin festarialueelle ja ukkokullalla oli aikaa käydä moikkaamassa, kysyin onko hänen hotellihuoneeseensa kova tunku kun mun piti näyttää henkkarit ennenkuin sain avaimen.

Kuulemma semmonen trafiikki että hän on pyytänyt asennuttamaan pyöröoven, kivittää rumimmat tulijat ovelle eikä pääse poistumaan kuin ilmastointikanavaa pitkin :ROFLMAO:

Täällä on tuttuja, joten mun ei tartte olla yksin vaikka toi häärää backstagella, sää on mitä mainioin ja vähän joutuu jorailemaan vaikkei ihan lempparibändi sattuisikaan olemaan lauteilla! Mii laik veri mats!

Aaaahhh - kaikesta pienestä ihanasta säätämisestä huolimatta päiväs kuulostaa aivan mahtavalta :). Ja...kiva kun pääsit ukkokultaaskin siinä pikaisesti näkemään ja moikkaamaan :)...

Anna mennä vaan joraten ja fiilistellen ja nauttien!! Anna musiikin vaan viedä mennessään :)!
 
tulihan uitua. fillarilla mentiin ja meno saattoi olla melkoisen näköistä :ROFLMAO: viimeisen kerran kaaduin kun koira heitti yhtäkkiä uparit, kolme neitoahan sieltä tuli haukkua uittaan. mut mitäs me niistä, tullaan palstaileen :)
...siis kuinka monta kertaa se pyörä ehti heittää sut selästään :D...autsh, sentään :D....ehkä se fillari kannattais jättää parkkiin kun ilmiselvästi sillä on joku lauantaipäivän tekovika päällänsä :)

Mutta nyt jää ainakin uikutukset toviksi vähemmälle :)
 
Joo, se on kyllä taas sähläystä...yhdellä pojalla on fillarikypärä hävyksissä - kun ei täältä löytynyt niin olikin "varma" että on kaverillaan ja kävi siellä kurvailemassa...no ei ollut, eli jatketaan etsintöjä...ja toisella puolestaan taas kännykkä. Ja arvaas vaan vastataanko siihen....?

:D - niin perinteistä kyllä noitten poikien kanssa....nooo, varmaan taas löytyvät todella eriskummallisista paikoista kumpikin kadonnut tavara (toivottavasti ja vallankin se kännykkä!)
 
:cautious:

Kun pääsin festarialueelle ja ukkokullalla oli aikaa käydä moikkaamassa, kysyin onko hänen hotellihuoneeseensa kova tunku kun mun piti näyttää henkkarit ennenkuin sain avaimen.
!
Nii... DeeDeen mikrofonitallennetta:

-"Täällä on taas joku tyttö kysymässä huoneen 302 avainta!"
- "Onko edelliset jo häipyneet?"
- "Joo- vissiin"
- " No anna sille se avain, niin mä vihdoin soitan siihen pyöröovifirmaan"
 
...siis kuinka monta kertaa se pyörä ehti heittää sut selästään :D...autsh, sentään :D....ehkä se fillari kannattais jättää parkkiin kun ilmiselvästi sillä on joku lauantaipäivän tekovika päällänsä :)

Mutta nyt jää ainakin uikutukset toviksi vähemmälle :)
pitää yrittää totuttaa haukkua fillariin. paluumatkat menee jo aikas hyvin. onneksi poika on tehty semmosista aineksista ettei pienet naarmut haittaa.
 
Nyt on masu täynnä...puolet laskusta lähetän pojalle:whistle:
Yllättävän vähän oli porukkaa terasseilla,menevät kai myöhemmin tai sitten olivat vain turisteja ja "oma porukka" lähteneet muille maille vierahille ja mökeille. Teki itekin mieli mennä mutta en sitten menny...ihan tarpeeks yksin kolunnu niitäkin,meen sitte vaikka lomalla. Sen sijaan menin kauppaan...oli niin hiljasta että sai rauhassa katsella ja mukaan lähti dvd 3e,aurinkolasit 7,95e ja sit suihkedödö töihin otettavaksi. Vaatteitakin katselin ja sovitin mut mitään kivaa ei löytynyt,yhtä paitaa kattelin mut oli normi hinta niin en ostanut jos tulee halvennukseen niin saata sit ostaa jos vielä on.
 
*halaa*...että tänään ei sitten sujunutkaan..?....annapa siis rauhassa nuitten härpäkkeitten olla ja unohdat koko askartelun ja keskityt vaan nauttimaan ja rentoutumaan siellä elostasi :)
Monta tuntia maalannu ja kahteen otteeseen vielä. Nyt on maalia jalkapohjissakin, sieltä en jaksa kuurata. Meni sotkemiseksi :oops: Eikä sinne mattopyykillekkään ehditty. Mitäs mokomasta, mies lupasi viedä ne maanantaina pesulaan. Se säälii jo mun selkää :love:
 
Nyt on masu täynnä...puolet laskusta lähetän pojalle:whistle:
Yllättävän vähän oli porukkaa terasseilla,menevät kai myöhemmin tai sitten olivat vain turisteja ja "oma porukka" lähteneet muille maille vierahille ja mökeille. Teki itekin mieli mennä mutta en sitten menny...ihan tarpeeks yksin kolunnu niitäkin,meen sitte vaikka lomalla. Sen sijaan menin kauppaan...oli niin hiljasta että sai rauhassa katsella ja mukaan lähti dvd 3e,aurinkolasit 7,95e ja sit suihkedödö töihin otettavaksi. Vaatteitakin katselin ja sovitin mut mitään kivaa ei löytynyt,yhtä paitaa kattelin mut oli normi hinta niin en ostanut jos tulee halvennukseen niin saata sit ostaa jos vielä on.
kyl mie puolet maksan, sie kans varmaan maksat puolet mun tän illan kuluista :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä