Onko baby björnin balance (soft) sitteri hintansa väärtti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hipshopss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hipshopss

Vieras
Meillä sitterin hankinta edessä. Olen kuullut tuosta baby björnistä paljon hyvää, mutta hinta on todella suolainen. Kokemuksia? toivoisin että tähän vastaa ne, jotka ovat sitteriä myös käyttäneet... neiti on nyt 2 kk. Onko sitteri kuinka pitkäikäinen? ymmärsin että käy myös taaperotuolista?

Meillä sitterin hankinta edessä. Olen kuullut tuosta baby björnistä paljon hyvää, mutta hinta on todella suolainen. Kokemuksia? toivoisin että tähän vastaa ne, jotka ovat sitteriä myös käyttäneet... neiti on nyt 2 kk. Onko sitteri kuinka pitkäikäinen? ymmärsin että käy myös taaperotuolista?

En ihan ymmärrä kuinka tuosta taaperotuolin saa? Tokihan siinä voi istuskella niin pitkään kuin kilot riittää.

Me ostettiin käytettynä 60€ ja on ihan uuden verlinken! Oletko katsellut käytettyjä?

Siis taaperotuolilla tarkoitin että taaperokin voi siinä vielä pomppia ja istua esim. pikku kakkosta katellessa. Olen katsellut käytettyjä, ei ole juurikaan liikkeellä, etenkään uutta soft mallia jonka sitten haluan.

Meillä ollu käytössä balance air. Tosi hyvä näillä kesäkuumillakin kun siinä on verkkokangas. Menee varmaan parivuotiaaks asti kun painoraja 13kg. Kovin pystyasenossa tuoli ei pysy enää suuremmilla kiloilla. Meidän poika nyt 9,5kg ja ylimmällä asetuksella tuoli keikkuu 30-45 asteen kulmassa.

Meillä ollu minta eri sitteriä, kotona 4 erilaista ja mummilassa 2. Parhaimmaksi totesin BabyBjörnin. 5. pötkötteli siinä 12tunnin ikäsenä ekan kerran :) puolen vuoden iässä myytiin pois. Vauva viihtyi sitterissä tosi hyvin ja se oli helppo säätää nukkuma-asentoon jos toinen kerkes siihen nukahtamaan. Sitterin keinuttaminen oli yks parhaimpia ominaisuuksia :)
Kun sitteriä ei tarvinnut tai sen halusi ottaa mukaan oli se todella helppo taittaa mukaan. Jos vielä joskus tartteisin sitteriä olis valinta helppoa.

Me ostettiin sitteri kans käytettynä 60€ ja myytiin (huuto.net) 95€.

Mä harvoin ostan kalliita juttuja tän hommasin suositusten perusteella ja hyvä on ollut. Nytkin tuo 1.5 vuotias siinä pötköttelee ja hörppii maitoa.

Yhteistyössä