• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Koska sul on loma? Puolikas lähti tänään, ja nään ainaki tsadilaista ja pari kaveria, seuraavana lapsivaaana lähen ehkä spencerilään hillumaan, siitä seuraavana vapaaviikonloppuna tulee kaveri Ruotsista. Arkivapaista en tiedä onko, mut laitan sut varauslistalle ekaks, jos semmosta heruu :D

nimim. "minä en tee koko kesänä yhtään mitään suunnitelmia"
20pv alkaa....no hö nyt sitte...sitä arkivapaata kun olis sit ihan riittämiin...
 
Merkkaan kalenteriin! Kyl toi strippaliina tänään kyseli et ne vois joku kerta täs kesällä ottaa puolikasta taas vähän pidemmäks aikaa, mut ajankohdasta ei oo vielä tietoa. Ilmotan ko tiedän :)
Ok. lomalla vaan olis niin paljon helpompaa kuin silleen kun on töissä ja väsyy niin viikonloput tekis mieli vaan olla niin nyt olis vaan silleen hyvä kun olis aikaa.
 
Antakaas tulla järjen ääntä. Sanokaa, ettei oo fiksua saksia farkuista shortseja, koska talvella kuitenkin vituttaa kun ei oo housuja. Sanokaa myös, et parin päivän "paasto" ja runsas vedenjuominen poistaa porukoilla kerrytetyn turvotuksen niin, et mahdun viimekesäsiin shortseihini. Silleen "kirahvi, et nyt leikkaa niitä housuja."
 
Antakaas tulla järjen ääntä. Sanokaa, ettei oo fiksua saksia farkuista shortseja, koska talvella kuitenkin vituttaa kun ei oo housuja. Sanokaa myös, et parin päivän "paasto" ja runsas vedenjuominen poistaa porukoilla kerrytetyn turvotuksen niin, et mahdun viimekesäsiin shortseihini. Silleen "kirahvi, et nyt leikkaa niitä housuja."
Elä leikkaa sun housuja! Tai jos leikkaat niin säilytä ne lahkeet, niin voit ommella ne talvella takaisin :D
 
Mä taidan kuolla.

-Heinänuhaan! Kaksi zytreciä kiskaistu ja nokka pruutattu täyteen flixonasea ja silti aivastelen alvariinsa ja kylvän perääni nenäliinavanaa.

:(
Mä olin kymppivanhana allerginen jokseenkin kaikelle.

Siihen maailmanaikaan lekuritkaan ei osanneet sanoa muuta kuin "kissa piikille". Kymppivanhan itsetunnolla ilmoitin, et lekurit lähtee itte piikille ennen Tassua.

Kolmekymppisenä en sit enää ollu niin allerginen. Tosin koiran nuolaisu käteen aiheutti kämmenselän kokoisen ihonkuoriutumisreaktion, mutta ei se estäny hankkimasta koiraa.

Nykyään en o allerginen vissiin millekään?

Noi voi mennä iän myötä ohi ihan itsestään.
 
Boobabe
Mä olin kymppivanhana allerginen jokseenkin kaikelle.

Siihen maailmanaikaan lekuritkaan ei osanneet sanoa muuta kuin "kissa piikille". Kymppivanhan itsetunnolla ilmoitin, et lekurit lähtee itte piikille ennen Tassua.

Kolmekymppisenä en sit enää ollu niin allerginen. Tosin koiran nuolaisu käteen aiheutti kämmenselän kokoisen ihonkuoriutumisreaktion, mutta ei se estäny hankkimasta koiraa.

Nykyään en o allerginen vissiin millekään?

Noi voi mennä iän myötä ohi ihan itsestään.
Mulla ei ole mennyt ohi. :cautious:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä