• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vitsi, mä oon nyt ihan hämmentyny ja sekasin enkä tiedä yhtään mitä mä tekisin.

En tiedä siivoisinko, pesisinkö pyykkiä, lusmuilisinko sängyssä makaamalla, menisinkö suihkuun, joisinko tsihhiä vai soittaisin jollekin kaverille että FREEEDOOOOM, lapsonen lähti.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Vitsi, mä oon nyt ihan hämmentyny ja sekasin enkä tiedä yhtään mitä mä tekisin.

En tiedä siivoisinko, pesisinkö pyykkiä, lusmuilisinko sängyssä makaamalla, menisinkö suihkuun, joisinko tsihhiä vai soittaisin jollekin kaverille että FREEEDOOOOM, lapsonen lähti.
Tuu tänne siivoamaan, jos on noin paljon ylimääräistä energiaa. Viikkosiivous odottaa löytäjäänsä :)
 
Muistattehan syödä ja juoda nyt ainakin, vaikka on helteet.
Just käytiin hauvelin kanssa kaupalla.
Tuli hankittua iso paketti kanankoipia ja pari pussia lohkopottuja.
Kummipojan veli tulee illalla pesemään pyykkiä, niin hänellä on aina iso nälkä.
Hauvelille otin paketin grillimakkaraa, niin hänkin saa nauttia grilliherkuista.
Niin ja ittelleni laatikollisen nestetasapainoa.

Mutta olihan kauppareissu. Hauveli piti käskeä ulos. Yleensä on hihna tiukkana ja veto päällä. Niin oli nytkin, mut se olin mä joka raahasi. Palatessa puistopolkua hauveli sit jäi yhtä paikkaa nuuskimaan ihan tuelta. Hetken tuumin, että et sä ole yhden pupun jälkiä noin kauaa tavannut nuuskutella... niin tajusin, että siinä kohtaa oli varjonpaikka.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Tonnikalaa harvemmin tulee hankittua.

Mut eikö eettisyysmielessä kananmunat o jokseenkin sama kuin broilerit?
Munatuotannossa on mukana paljon enemmän luomutiloja ja kanojen elinolosuhteet keskimäärin paremmat (virikkeet, ulkoilumahdollisuudet, puhtaampaa rehua). Niiden virikemäärä on broilereita suurempi senkin takia, että stressaava kana voi lopettaa munimisen. Luomutilojen kanat jalostetaan vielä ruoaksi munimisen lopettamisen jälkeen, mut tehotuotantokanat on niin stressaaantuneita et liha ei oo enää hyvää ja ne päätyy muistaakseni kaatopaikalle tai eläinten rehuks sitteko ei enää munaa heru.
Broilerit taas on pelkkään lihatuotantoon ja niiden virikkemäärä, häkkikoot ja muut olosuhteet on puutteellisempia. Eli mä uskaltaisin olla sitä mieltä, et luomukananmuna on eettisempi vaihtoehto kun broileri.

Jos joku tietää asiasta paremmin, niin saa korjata.
 
Oon onnistuneesti lusmuillut, soittanut tsadilaiselle, pyykit pyörii tässä lusmuillessa. Jos viel saisin raahattua perseeni suihkuun, niin päivä ois oikein onnistunut. Kohtahan voi tsihhauttaakin :geek:
Hei millos sulla olis vapaa viikonloppu/arkipäivä pp:stä? Ei nyt mut tossa mun loman aikaan sit joskus...jos tulisin sinnepäin ja lähettäis rillustelee...jos vanha jaksaa:whistle:
 
Ai nii...

... olenko hieman dinosaurus?

Tääl koirahoitolassa on vimpanpäälle leffasysteemit. Vissiin 50" ruutu ja 5.1 äänet, eikä noi ämyrit tosiaankaan ole hintahaitarin alapäästä.
Luulis, että tällä leffavalikoimalla + nettivalikoimalla olisin leffaystävän taivaassa?
Mut kun koko systeemiä kontrolloidaan pleikka nelosella. Joka on mulle täysin outo lintu. Ohjaimessa on rasti, ymmyrkäinen, neliö ja kolmio. Jotka ei kerro mulle mitään. Ja jos painaa väärää, niin sit on liemessä, eikä voi muuta kuin sammuttaa systeemin sähköt.

Ja mä olen sentään käyttäny pro- luokan äänentoistolaitteita koko aikuisikäni, mut tää pleikkamaailma on mulle täysin vieras.

On täällä myös pesukone jota en myöskään osaa käyttää. Ymmärrän pesukoneiden päälle joissa on lämpötilavalitsin ja ohjelmanvalitsin, mut miten helvetissä käytetään pesukonetta jossa on yksi pyöritin ja ainoa tunnistettava kuvio on "pähkinä"?
 
Hei millos sulla olis vapaa viikonloppu/arkipäivä pp:stä? Ei nyt mut tossa mun loman aikaan sit joskus...jos tulisin sinnepäin ja lähettäis rillustelee...jos vanha jaksaa:whistle:
Koska sul on loma? Puolikas lähti tänään, ja nään ainaki tsadilaista ja pari kaveria, seuraavana lapsivaaana lähen ehkä spencerilään hillumaan, siitä seuraavana vapaaviikonloppuna tulee kaveri Ruotsista. Arkivapaista en tiedä onko, mut laitan sut varauslistalle ekaks, jos semmosta heruu :D

nimim. "minä en tee koko kesänä yhtään mitään suunnitelmia"
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä