Ja sunnuntainakin kun lauantaiksikin luvattu lämmintäSitä pitää huomenna sitten pällistellä ahkeraan nuita lööppien otsikoita...tai viimeistään lauantaina
Ja sunnuntainakin kun lauantaiksikin luvattu lämmintäSitä pitää huomenna sitten pällistellä ahkeraan nuita lööppien otsikoita...tai viimeistään lauantaina
Heii...siihen jopa tottuu ja kun on väsynyt, niin ei moinen haittaa ollenkaan...vallankin kun on sitten ihanan viileetätajusin just et mullahan on tollanen tuuletin kun sain porukoilta....no mut sehän hörisee ihan kunnolla,ei tollasta voi yöllä pitää päällä
Apuva - tässähän tulee pian kuin tuleekin käyntiä optikolle, kun niin kovin on tarkkailtavaa ja silmäiltävää...Ja sunnuntainakin kun lauantaiksikin luvattu lämmintä
sanoisin ehkä ennemmin itsekkääksiviksu haukku
Nopeaa ja sujuvaa työyötäHiphei, mä lähen hikoileen töihin. Sit oiski tää viikko takana, nopeeta on kyl menny
Sit muutaman tunnin unet ja pakkauspuuhia..
Ai perhanaOlisit säkin videoinut ja lähettänyt iltalehteen tai iltasanomiin
ei kyllä mä väitän edelleen viksuksisanoisin ehkä ennemmin itsekkääksi
No nih, seuraavaa kertaa varten olet nyt valveutuneempi ja viisaampi...joten katohan että kännykkä on sitten salamana kameravalmiudessa/videointivalmiudessa...Ai perhana
Täs saa nopeasti videokameran päälle.No nih, seuraavaa kertaa varten olet nyt valveutuneempi ja viisaampi...joten katohan että kännykkä on sitten salamana kameravalmiudessa/videointivalmiudessa...
Dodih - se on heti huomenissa sulla jänskäpänskän paikkaa, että pääsetkö tositoimiinTäs saa nopeasti videokameran päälle.
Ja eniten maksava taho saa videon.
Heiluttelet vielä kännykkää silleen, et video jää tarpeeksi epäselväksi. Voit sitten väittää, että siinä on olevinaan joku julkkis pettämässä puolisoaan tms. "Nykänen ja tuntematon kaunotar tositoimissa! Missä Pia?"Täs saa nopeasti videokameran päälle.
Ja eniten maksava taho saa videon.
Tolleenko teillä Stasissa tehdään? Se en siis välttämättä ollut minä lampaan ja puutarhatontun kanssa, se vaan oli feikattu näyttämään siltä!Heiluttelet vielä kännykkää silleen, et video jää tarpeeksi epäselväksi. Voit sitten väittää, että siinä on olevinaan joku julkkis pettämässä puolisoaan tms. "Nykänen ja tuntematon kaunotar tositoimissa! Missä Pia?"
Se on kuules liian myöhäistä lähteä nyt kiistämään, kun oot jo myöntänyt asianTolleenko teillä Stasissa tehdään? Se en siis välttämättä ollut minä lampaan ja puutarhatontun kanssa, se vaan oli feikattu näyttämään siltä!
Se on kuules liian myöhäistä lähteä nyt kiistämään, kun oot jo myöntänyt asian
Tai istun kuulokkeet korvilla niin en kuule mitään.Dodih - se on heti huomenissa sulla jänskäpänskän paikkaa, että pääsetkö tositoimiin
Mähän sanoin
Tunnustan!
..no et kait sä voi noin hyvää saumaa ylimääräisille tienesteille heittää ohi korviesTai istun kuulokkeet korvilla niin en kuule mitään.
Omg, yäk yäk ....ei ollut kiva ylläriPalstalle on tullut itsensäpaljastelija
Kuulin tietynlaista ääntä ja kun katsoin niin muija pomppi ukon sylissä...no et kait sä voi noin hyvää saumaa ylimääräisille tienesteille heittää ohi korvies
..ei vais, jos totta puhutaan, niin jos mä oisin tommosessa tilanteessa että näkisin, niin...joo, todellakin pysyis kuulokkeet korvilla ja tulis jotensakin enempi mielenkiintoa niitä ohimeneviä maisemia kohtaan....
No näin - nopeeta touhua se sitten olikin, faminen ...tästä se alkaa...Palstalle on tullut itsensäpaljastelija
Notta että niin mitä? Linkkiä ja sassiinPalstalle on tullut itsensäpaljastelija
No tuo joku karvaketjuNotta että niin mitä? Linkkiä ja sassiin
Se voi olla tuommosen kokemuksen jälkeen oikeesti nämä seuraavat junamatkat kyllä aika koettelevia ...että voimia sinulle ja koeta kestää.....Kuulin tietynlaista ääntä ja kun katsoin niin muija pomppi ukon sylissä.