The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tikkurilan sedät on keksineet uuden kannen maalipurkkiin. Ennen sai nostettua kannen meisselillä kääntämällä, tässä on mekanismi :notworthy:
Oikeassa kohdassa lukee Open tai jotain sinne päin. Merkonomit lukee ohjeita...:oops:
Eikä, sinnekin on pitänyt mennä juonimaan...!!??..sehän on äärimmäisen kätevä ja niin legendaarinen tapa avata maalipönikkä sillä ihanaisella meisselillä :)...ei sitä edistyksellisyyttä tarttis nyt ihan joka paikkaan tunkea...

Senkös takia sitä maalia sitten lattiallekin lirahti vai...?
 
Niin mutta!

Viimeksi kun paikkailin kenkää, parin jotenkin housunikin kiinni siihen. :unsure:
Jos mä yritän käyttää ompeluskonetta, niin lopputulos on jokseenkin tommoinen.

Kun on keksitty nää "aviomies"- palvelut, joissa propataan hyllyt seinään ja kasataan Tinkuliinin kenkäteline, niin missä viipyy "vaimo"- palvelut? Joissa lyhennetään lahkeet ja ylipäänsä kiinnitetään hoksottimet asioihin joita urosotus ei hoksaa sitten millään.
 
kääk mä en tajua mitään mekanismeja...
Olisikin sellainen peltikansi, jonka voi paukuttaa vasaralla kiinni. Ei suinkaan. Tämä avataan ensin kahdelta puolelta (lärpäkkeissä lukee open tai jotain) ja sen jälkeen voi nostella kantta auki, mutta ei suinkaan kannen alareunasta vaan keskeltä. Sormivoimat ei riittäneet, avuksi oli kuitenkin otettava meisseli. Huomattavaa tuotekehitystä. Kannessa olisi ollut kuvallinen ohje, mutta se oli peitetty jesarilla värin lisäämisen jälkeen :notworthy:
 
Jos mä yritän käyttää ompeluskonetta, niin lopputulos on jokseenkin tommoinen.

Kun on keksitty nää "aviomies"- palvelut, joissa propataan hyllyt seinään ja kasataan Tinkuliinin kenkäteline, niin missä viipyy "vaimo"- palvelut? Joissa lyhennetään lahkeet ja ylipäänsä kiinnitetään hoksottimet asioihin joita urosotus ei hoksaa sitten millään.
Lahkeet käännetään kätevästi jesarilla ja nitojalla.
 
Olisikin sellainen peltikansi, jonka voi paukuttaa vasaralla kiinni. Ei suinkaan. Tämä avataan ensin kahdelta puolelta (lärpäkkeissä lukee open tai jotain) ja sen jälkeen voi nostella kantta auki, mutta ei suinkaan kannen alareunasta vaan keskeltä. Sormivoimat ei riittäneet, avuksi oli kuitenkin otettava meisseli. Huomattavaa tuotekehitystä. Kannessa olisi ollut kuvallinen ohje, mutta se oli peitetty jesarilla värin lisäämisen jälkeen :notworthy:
No just...mulla olis se maali jossakin muualla kuin pitäisi...
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Jos mä yritän käyttää ompeluskonetta, niin lopputulos on jokseenkin tommoinen.

Kun on keksitty nää "aviomies"- palvelut, joissa propataan hyllyt seinään ja kasataan Tinkuliinin kenkäteline, niin missä viipyy "vaimo"- palvelut? Joissa lyhennetään lahkeet ja ylipäänsä kiinnitetään hoksottimet asioihin joita urosotus ei hoksaa sitten millään.
mitä sitä raavas mies vaimopalveluilla. pitkät puntit tungetaan sukkiin ja pölyt pyyhitään painepesurilla :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mun on pakko kertoa...pyöräiltiin siis Tikkurilasta takaisin Helsinkiin ja ajettiin frisbeegolf radan läpi. Siinä on pieni "kosken" tapainen kohta ja meikäläinen meni pinkissä kypärässä tilulilu kuvamaan sitä kohtaa. Mies jäi vahtimaan pyöriä. Kolme nuorta kundia naureskeli kun mä tänttähääräsin pusikossa...Ei siinä vielä mitään, lähdettiin eteenpäin ja minä sitten etunenässä, ajoin poikien takana ja mulla on semmoinen iso pinkki torvi pyörässä jota mä trööttään kun ilmoitan tulostani...jätkät pomppas jokainen tien reunaan ja melkein vierivät ojaan ja minä vain päristelin ohi vanhalla vihreällä Ponilla pinkki kypärä päässä isot hymykuopat vilkkuen :D Olipa hauskaa ...
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Sunnuntaina on pöytä ja kirjahylly valmiit, ehkä. Sitten maalaan yhden senkin. Yöpöydätkin olisi listalla ja yksi toinen pöytä, jos siitä vielä innostun. Mulla on aikaa vielä yli kaksi viikkoa, sitten luultavasti tulee vieraita ja haluaisin kämpän järjestykseen ennen sitä. Uusi verho keittiöön on puolivalmis ja keittiön tuoleihin pitäisi nitoa uudet kankaat istuinosiin. Se vessa, sitä en taida ehtiä tällä lomalla.
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Meillä oli tirpan kanssa kiva kirjastoreissu. Syötiin jätskit sen jälkeen. Huomenna varmaan ekskursio johonkin hyvinilmastoituun kauppaan. Kun muksu oli vauva, niin tuli helteellä tehtyä kahden tunnin päiväkävely Prismassa. Siellä on hyvä ilmastointi...
 
Ainii...

Tosta "kesäkadusta" mulle ei tu ekana mieleen Dannyn laulama biisi, eikä Ylen vanha pääkonttori.

Vaan siin kadun päässä on merimelojien maja... ja kävelysilta. En o koskaan saanu lupaa ajaa sen sillan yli, vaan aina on pitäny vetää peräkärri käsipelillä. Mielummin kantaisin pianoa portaissa.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Meillä oli tirpan kanssa kiva kirjastoreissu. Syötiin jätskit sen jälkeen. Huomenna varmaan ekskursio johonkin hyvinilmastoituun kauppaan. Kun muksu oli vauva, niin tuli helteellä tehtyä kahden tunnin päiväkävely Prismassa. Siellä on hyvä ilmastointi...
Mie riehuin vuoren tänään kiiltäväksi, koska huomenna ei tehdä mitään ylimääräistä. Innostuksissani saatoin vaihtaa huonekalujen ja taulujen paikkojakin :whistle:.

Huomiseen kuumuuteen varustauduin kolmioleipien aineksilla ja tekemällä pannukakun. Tempasen eväät ja yritän keksiä missä niitä olisi sopivan mukava nauttia. Siellä prismalla kenties :LOL:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä